Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

Nå reiser jeg snart på deilig ferie til sol og sommer:-). Gleder meg masse.

 

Stå på jenter, jeg kommer sterkere tilbake etter ferien!

 

klem viccy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Jeg har vært litt umotivert og lei av slanking etter at jeg kom hjem fra ferie. Det begynte så bra, men plutselig forsvant all motivasjon og jeg har egentlig skeiet ut ganske mye. Igår gikk veldig bra, selv om jeg var supergodtesyk, så klarte jeg å holde meg i skinnet. Jeg drev mental trening av meg selv igår "du kan ikke gi opp nå, kom igjen dette klarer du, du skal bli fornøyd med kroppen din osv".

 

Det hjalp litt, så idag sto jeg opp med holdningen og bare se realiteten i øynene og brette opp armene. Stor var derfor overraskelsen når vekta viste 65,4 kg:D. Ned 0,7 kg de to siste ukene!! Det er så deilig å se de nye vekttallene, og er jeg riktig flink, så kanskje jeg kan klare 64,9 neste uke..

 

65 kg er dessuten en stor milepæl for meg. Mannen har lovet meg en stor shoppingrunde på byen hvis jeg klarte å gå ned til 65 kg!! 400 gram igjen:-)

 

Og dere andre, jenter?

 

PS! Karamella; bytt vekt.. Jeg hadde samme problem og holdt på å bli sprø. Kjøpte ny digital vekt og den er helt annerledes.

 

Nå skal jeg ut og gå lang tur:D

 

God velfortjent ferie, viccy:-)

 

Tinaj, du er flink! Imponert over hvor jevnt og trutt du går ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hyggelig at du fant frem tastaturet igjen Mai! =)

 

Synes det er lett å bli umotivert f.eks hvis det er en helg jeg har spist litt ekstra og fått for lite trim.. Da er det lett for meg å skulle havne i gamle spor igjen.

 

JEg tenker alltid etter på de bildene fra Spania-turen og da husker jeg hvorfor jeg gjør dette igjen :D

 

Ja vurderer å kjøpe en annen vekt altså..På torsdag tenker jeg, kveldsåpent her så da får vi ta det.

 

God tur viccy! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen hatt en hælj hvor jeg har gått opp i forhold til fredagens veiing! Blei tilsammen ned 300 g. denne uka. Men får vel være fornøyd med at det er nedgang, da!

 

Har hatt en fin hælj med damene på jobb! Blei litt alkohol, men alt var under kontroll, og formen var derfor fin i går :D

 

Var på restaurant og spiste middag i går, og softis til dessert. Så der er nok grunnen til vektoppgangen i hælja!

 

Godt at du fikk jobba med motivasjonen din i går, da, Mai :) Vi må ikke gi opp nå, altså!

 

Ønsker deg en veldig god tur, Viccy. Kos seg masse, og kom tilbake til oss når du kommer hjem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Halloen =)

 

Tina, du går jo ned hver eneste uke! hva gjør du!? gi meg noe av formelen...

 

Igår kom tante rød på overraskelsestur, og det forklarer vel 3 -dagersmigrenen jeg hadde før helgen. Men jeg fatter ikke hvorfor den kommer, jeg tar jo piller kontinuerlig for å slippe unna jævelskapen. Uansett, da regner jeg med litt ekstra på vekten.

 

Vi har nå flyttet vektet til et annet sted for å se om det kan være noe med rillene i baderomsgulvet som påvirker. Idag før frokost klarte jeg å se for meg de tragiske spania-bildene og da fikk jeg motivert meg selv til å gå på ellipsemaskinen i 30 min. Tok litt intervall og etterpå tok jeg 3 x 10 reps med en veldig tung hantel. Prøve å krympe litt i cm. Tror jeg skal satse på å få inn mer styrke.

 

Her går det ellers i den samme tralten, eksamenslesing etc... Vi snakkes =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer veldig på at jeg ikke har tatt bilder av meg selv underveis, men jeg bare orket ikke når jeg veide nesten 90 kg. Men det kan være en ekstra motivasjon, ja. Det hadde også vært all right å ha en skrekkeksempel på hvordan man kan se ut hvis man går opp igjen..

 

Fikk forresten veldige komplimenter fra naboen her om dagen. Han kommenterte hvor godt jeg så ut, hvor mye jeg må ha mistet og hvor flink jeg var til å komme meg ut:-) Deilig å høre at andre legger merke til innsatsen. Jeg er nå ærlig og sier at jeg har jobbet med saken. Det blir litt for dumt å si at det skyldes amming eller helt tilfeldig. Dårlig motivasjon til andre som har lyst til å gå ned litt..

 

Har gått lang tur idag og maten har vært bra:-) Men 30 days ligger nedstøvet i skapet.. Jeg må snart starte opp igjen! Er supertrøtt og bare gleder meg til å kollapse på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på kurs med jobben, og det har blitt for få, store måltider! Men jeg har visst holdt meg innafor grensa i forhold til kcal, så det skal vel ikke ødelegge for masse trur jeg...

 

Hehe, Karamella! Jeg har nok ingen trylleformel, desverre. Men jeg har vært flink til å hente meg inn så fort jeg har hatt noen utskeielser. Trur kanskje det er det som har gjort at jeg jevnt og trutt går ned. Før hadde jeg veldig fort for å gi opp, hvis jeg først hadde skeia ut. Men da er det bare å bite tennene sammen og på an igjen med ny guts etterpå :D For en ting er sikkert - fere utskeielser blir det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella
Jeg starter dagen med en god frokost' date=' spiser jevnt, har en snack i veska som banan, liten yoghurt og lignende..[/quote']

 

Ja nå har jeg gått igjennom flere siden av tråden vår, og jeg har hatt mye fnise-momenter...blant annet denne latterkula fra Mai som hun presterte å lire av seg på Side2 .. Det er altså "en snack i veska som banan" som jeg synes var hysterisk. Kanskje fordi jeg har sittet med nesa foran data-skjermen i SPSS programvaren for statistikkexamen og har blitt litt for tullerusk.

 

Tina; Søren, jeg trodde jeg skulle få gulltipset! ja, utskeilser og ta seg inn raskt forstår jeg sikkert kan ha medvirkning!! absolutt!Men hva kaller du en utskeielse da? F.eks er et lite kakestykke i en bursdag en utskeielse hvis du VET at du skal ta det? Kanskje jeg er helt på bærtur. Jeg tar meg gjerne noen øl hver helg , og elsker å se på fotballkamper og ta meg en pils til det, men har sluttet med mye sjokolade, det er sjeldent nå. Problemet her i huset er vel heller å holde oss til sunne middager, men det går som regel fint.

 

Mai: Ja, jeg gleeeder meg til folk kommenterer MIN vektnedgang og! Ja, jeg tenker det er litt flaut sånn "Å jasså, har`u slanka deg eller?". og at det ikke er så veldig å rope ut for, men hvis det blir sånn så skal jeg da med glede innrømme det.

 

Vi snakkes i morgen, kom an, øke aktiviteten her på forumet litt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du får deg en god latter, karamella:D. Tenkte ikke på det på den måten, men ser poenget!!

 

Jeg har trent i dag, og 800 kcal brent på klokka!! Så mye har jeg ikke vært oppe i før, deilig følelse:D. Kom nettopp tilbake, så skal straks hoppe i dusjen.

 

Maten har også vært bra idag, både lunsj og middag ble spist ute, men jeg klarte meg bra. Skal ikke skrive at jeg føler jeg jeg er sporet av livsstilsendringen, da ender jeg bare opp med utskeielser i 4 dager:-)

 

En annen ting som jeg har tatt tak i er pepsi max drikkingen min.. Skal ikke kutte ut helt, men drikke med måte. Til nå har det vært mellom 1,5-2 liter om dagen, og det er sinnsykt mye. Søndag 0, mandag 0,5, igår 0 og idag 0,5. Altså 1 liter på 4 dager, det er litt mer normalt.

 

Karamella, jeg tror nedgangen din kommer når du får en mer jevn rytme på ting. Det virker som om du er litt jojo fremdeles, og når jeg er jojo, går jeg ikke ned.. Ref all frustrasjon som jeg har hatt de siste månedene. 3 dager med utskeielser og 4 med flinke dager, det funker ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamella: jeg er absolutt ikke fanatisk, altså!!! Jeg kaller det å skeie ut de gangene jeg overspiser eller spiser de gangene det ikke er planlagt.... Det er da jeg føler jeg har blitt mye flinkere til å ta meg sammen igjen og ikke gi opp!

 

I går hadde jeg meg en deilig joggetur på kvelden!! Føler nesten at jeg har blitt litt avhengig av den turen, jeg :) Er så deilig når ungene er i seng, og ta på seg joggeskoene- og bare koble ut alt i en halvtime...! I går klarte jeg å jogge hele runda mi, og det er deilig når man merker at fomen er blitt mye bedre :D I begynnelsen gikk jeg mye mer enn jeg jogga. Er et veldig kuppert terreng- så jeg får skikkelig opp pulsen i oppoverbakkene!

 

Mai: så morro når man får sånne komentarer :) Gleder meg til det begynner og synes litt bedre på meg også.... Selvfølgelig ser de det de som vet at jeg jobber med saken, men de andre trur jeg ikke tør å si noe enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hallo hallo =) Jeg våknet som en forskrekket sjel klokken 12.15. Er det mulig? Jeg har jo vært så flink å stå opp klokka 7 som regel, men har "skeia ut" og dratt den til 12 om natta et par ganger pga examen, og nå er jeg tydligvis tilbake i en dårlig rytme. Våkna først klokka 8.45, hodepine, leste litt på Jo Nesbø, og så har jeg sovna igjen. kvart over 12 altså! Så mye å gjøre idag...husvask, kattedo-vask, skole, trimme..

 

Men en snikveiing gav meg godt humør, fordi den viste nemlig 70.3 . Får se hva som skjer når tante rød er dratt, kan jo være noe der.

 

Mai; du har nok redd i at jeg er litt jo-jo, men det er nok mest med trimmen. Matmessing er det ingenting jeg "mååå ha" som ikke er bra, har vært på 1 restaurantbesøk siden vi kom hjem, spist sjokolade 2 ganger, og vært i selskap der det for meg naturlig blir noen øl/vin. Jeg føler jeg ikke er i trimtalten, noen uker er det kjempebra med 3-4 ukentlig, andre er det 1 gang i uka. Som du sier så bør jeg få inn rytmen!

 

Angående pepsi max drikkingen.. Har selv vært avhengig, og det er vanskelig å kutte ned eller slutte.. hele familien min elsker pepsi max så det er litt vanskelig om sommeren f.eks, da drikker jeg det alltid igjen, men her nede så går det kun i vann og kaffe.

 

Flinke tina som jogger! =) Håper du holder det gående nå da Mai, så kan du si neste uke at du snuser på den gode veien uten å ete i 4 dager :D

 

Skal ta inn gryna her nå, vi snakkes jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flinke vi, som holder koken:-) Vi må ikke gi opp før vi er i mål!! Jeg blir irritert når jeg ser reklame for å gå ned 3 kg i uka, det er ikke såå enkelt. Det verste er at noen tror det, og biter på..

 

Det har gått bra hittils idag. Har vært ute og fått tur i over 1 time. Skal ta det med ro resten av dagen, merker jeg trenger en kveld i sofaen nå. Har vært litt hektisk i det siste.

 

Er veldig spent på kontrollveiing imorgen! Det lover bra.. Imorgen blir det mange kcal. Er bedt på 5 retters med masse godt. Innvilger meg selv en stor utskeielse imorgen:-)

 

Det tok forresten lang tid før folk begynte å kommentere at jeg hadde godt ned, men med tanke på at jeg ifjor sommer kjøpte nødklær i størrelse 46, og idag er jeg 40 (litt 38 også..), så må det jo synes. Men jeg var ned 10-15 før folk virkelig sa noe. Måtte kvitte meg med favoritt-sommerbuksa mi igår, den satt faktisk ikke pent lenger. Skal komme meg til byen en dag til uka, trenger litt nye sommerklær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollveiing i dag viser 600 g. ned =) Har tenkt å være flink i hælja også, for har faktisk ingen planer...

 

Fått gjort unna litt husarbeid i dag og jobb ikveld, så ingen trening i dag!

 

God hælj :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hallo hallo =)

 

Tina - Bøyer meg i støvet! Gratulerer, du er jo helt rå!

 

Mai, hvordan gikk din kontrollveiing ? =)

 

Da har jeg gjort intervalltrening på ellipsen, samt styrkeøvelser med 4 kilos vekter :) og i tillegg fått i meg proteiner for å prøve å "spise riktig" som de med god peiling sier :D

 

Klokka 16.00 begynner første kamp i VM, Sør Afrika - Mexico. Jeg er fotballfrelst så dette blir litt av en sommer! Åpningsseremonien synes jeg var veldig fin, og afrikansk musikk er veldig emosjonelt, stort og fint! Og å se alle disse glade stolte ansiktene på afrikanerne er stort i seg selv... at de får vise verden at de kan også gjøre noe =) Det er jeg glad for!

 

Ha en fin helg jenter, i morgen kommer en venninne på middag og litt vin (jeg har jo ingen jentevenner her utenom venner av samboer så jeg føler jeg må bruke det for det jeg har, hun flytter også tilbake til norge om 1 mnd ) og kanskje en tur på byen. Det gjør jeg så sjelden uansett. Tenkte jeg skulle få dyttet inn en trimrunde i morgen også, sånn at helhetsresultatet ikke blir så dårlig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker IKKE fotball, så jeg sitter foran PC'en mens mannen ser på kamp. Gleder meg ikke til fotball-VM for å si det sånn. Og når det er ferdig begynner tour de France. Jeg kommer til å bli sprø hvis det er mye dårlig vær i sommer.

 

Jeg veide 65,1 idag, altså 300 gram ned. Det har vært bedre denne uka, helt merkelig, men torsdager er alltid bedre enn fredag føler jeg.. Kanskje det er den berømte alltid stille seg i køen som tar lengst tid?? Helga blir nok ikke den beste. Middagen idag ble flyttet til imorgen, og søndag skal vi til noen venner (lager god mat, men ikke alltid slankeverdig). Gruer meg litt til mandagen, men det er bra at jeg har fokus på den, hvis ikke hadde jeg hatt all verdens tid fram til neste fredag..

 

Idag har regnet styrtet ned, og jeg tok meg en etterlengtet bytur:-) Jeg var i prøverom og følte meg fantastisk bra!! (hvis jeg så bort fra likbleke bein, stygge arr og store blodårer som snirkler seg mistenkelig oppå). Det var så deilig å få på seg normale klær igjen, og at de passet!! Kjøpte noe, men skal ned til 60 før jeg drar på. Kjøpte riktignok noen innmari kule selskapssko med HØYE hæler. De skal jeg gå masse med hjemme før jeg nærmer meg andre, flaut å vakle på sko man ikke kan gå på.

 

Jeg skal forresten besøke byen din om et par uker, karamella. Gleder meg til det. Mannen skal dit med jobben, og jeg blir med, så får vi også noen dager sammen alene:D. Jeg skal virkelig kose meg!!

 

Og Tinaj; jeg bøyer meg i støvet for den jevne flotte nedgangen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :) Er fornøyd med at jeg har noe nedgang hver uke, sjøl om jeg noen ganger hadde håpa det gikk litt fortere! Men jeg har tenkt som så at det får ta den tida det tar, så lenge vekta ikke øker!!

 

Mai, du hadde jo også fin nedgang, da! Også så deilig og ut å shoppe klær i normal størrelse!!! Jeg hadde en liten shopperunde i forrige uke. Kjøpte meg en singlet i str. L uten og tenke- og jammen meg var den litt for stor ;) Deilig å kunne kjøpe str. M framover! I allefall med tanke på at jeg måtte ha XL for bare noen mnd. siden!

 

Kikka litt tilbake på målingene mine av cm. Har joggu mista 17 cm. rundt magen :) Trur rockeringen har mye av æren for det....!

 

HAr du fått kjøpt deg ny vekt eller, Karamella??

 

Jeg er heller ingen fan av fotball, og heldigvis er ikke mannen min det heller =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en bra helg sosialt, men dårlig GR-messig.. Igår og idag har det vært elendig kosthold. Igår var det fransk middag med gåselever, chevre, andebryst, oster og fondant. Jeg var så mett at jeg ble nesten dårlig, men en fantastisk hyggelig kveld:-)

 

Idag fikk vi servert en god lunsj, som jeg kunne redusert kcal på.. Men jeg var i skeie-ut humør. Middagen ble enda verre. Vi dro innom bensinstasjonen: cheeseburger og pommes frites. Og for å toppe det hele: har dere remulade? Pøs på!!

 

Her sitter jeg igjen med mine tanker og motiverer meg til videre innsats. En ting er sikkert, det blir ingen rapportering imorgen.

 

Jeg har forresten gått ned 28 cm rundt livet, 18 cm rundt hoftene og 11 cm rundt låret:D. Klarer ikke å se for meg selv så feit. Skal aldri tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai- fint du har hatt en koselig hælj ;) Hehe, må le når du skriver det om remuladen!! Er så rart åssen vi er! Har man først begynt å skeie ut, kan man like så godt gjøre det ordentlig!

 

Hælja mi har vært sånn passe. Har ikke fått trimma sånn jeg hadde tenkt, men har holdt meg innafor med maten! Var på restaurant i går og spiste buffet. Har ikke peiling på hvor mange kcal det blei, men prøvde å tenke litt på hva jeg putta på tallerken. Kunne ikke la være og smake på dessert- bordet, mmmm :)

 

Har beholdt vekta jeg hadde om fredag- og det blei ned 600 g. denne uka...! Trur det er første gang jeg ikke har gått opp noe i hælja!

 

Nå blir det litt jogging før jeg skal på kveldsvakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 gram ned, så utrolig bra!! Jeg veide 66,0 idag. Trodde faktisk at det skulle være verre. Kvelden ble avsluttet med MASSE vaniljeis, måtte skylle ned remuladen med noe:D. Håper det går kjapt av igjen, har vært nede i 64,9 på snikveiing denne uka.

 

Matmessig idag er litt over, og ingen trim. Føler meg egentlig litt elendig, så jeg gleder meg til ungene er i seng og jeg bare har meg selv å tenke på.

 

God joggetur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg selv for et relativt oppegående menneske, men nå begynner jeg å lure.

 

Dere som har fulgt denne tråden etter jul har vært vitne til mine utallige opp- og nedturer. Rimelig mange pep-talks, for så å gå på en ny smell. Det samme skjedde nå i helgen, både lørdag og søndag. Idag har det vært ny mental peptalk, og jeg er igjen gira for videre innsats.

 

Det verste er at jeg synes jeg har vært veldig flink med dette slankeopplegget mitt. Ja, jeg er ned nesten 22 kg på et år, så jeg må jo ha gjort noe riktig. Men siden begynnelsen av desember er jeg kun ned 5-6 kg, 1 kg i måneden er selvfølgelig mye bedre enn ingenting, og ikke misforstå, jeg er kjempefornøyd, men livsstilsendringene er ikke innarbeidet enda og det skremmer jeg.

 

Jeg har ligget på sofaen ikveld og surfet, så kom jeg på at jeg skulle legge inn lørdagens utskeielse og se hvor mye jeg endte på. Det har idioten meg aldri gjort før, faktisk er jeg altfor dårlig til å registrere maten. Går bra noen dager, også er det plutselig langt opphold. JEG SPISTE OVER 4000 KCAL PÅ LØRDAG, og 2500 KCAL PÅ SØNDAG. Og dette er ca mål, jeg har rimelig god kontroll på hvor mye ting veier, så ihvertfall lørdagen stemmer bra. Søndag er mer usikker, men allikevel. Det er jaggu ikke rart at det bare er ned 200 gram i uka hvis jeg skal fordele helgens utskeielser over uka.

 

NÅ ER DET NOK; MAI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Men Mai: Det er nettopp det at du faktisk har gått ned såpass mye som kanskje føler gir deg friheten til å kose deg litt i helgen? 20 + er MYE å ha tatt av seg, og kan vel være at du føler du har kommet så langt og vært så flink at du kan nyte litt. Dog bør det jo ikke gå over i fråtsing så man føler seg teit og dårlig hver eneste mandag.

 

Kan det være at dette er en av disse fellene mange går i når de har gått ned og vil holde vekten? At man begynner å slappe mer av og ikke se så mye på hva som sklir ned? Jeg vet med meg selv at hvis jeg gjør en avtale og sier: jeg skal IKKE drikke øl eller spise snacks i helga, ja da går det. Men det funker ikke så lenge jeg bare tenker tanken inni hodet. Jeg må lage en ordentlig avtale på det, f.eks med samboer, da fungerer det. I helgen har det vært løst her også pga VM, og vi har drukket øl og folk har vært her, pizza...ja gud vet hva.

 

Får sette igang med examenslesinga jeg!

 

PS:Er det noen av dere som kjenner til endometriose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Hei igjen

 

Noen veide seg idag og det stod 69.9 på vekta =) wuhuuu! Jeg gikk på nærmere 10 ganger før jeg slo meg til ro med det. Selv etter en ganske slakk helg med øl etc som nevnt tidligere. Da er jeg faktisk ned 3.1 kilo siden jeg startet i det hele tatt. Det fungerer hvis man bare fortsetter ser det ut til =)

 

Jeg vet ikke om det er noen feil med min vektklubb, men jeg startet jo sånn sett for lenge siden, (februar) og satte startvekt. Er det sånn at vekten og startdato blir nullstilt etter 1 uke hvis man ikke fyller inn resultat? Når jeg ikke fyller inn så forsvinner vekten, og startdato blir da satt neste gang jeg fyller inn.. Og på kilo mistet så står det ikke -3 f.eks, fordi nå står startvekt som 69.9 og ikke 73, og startdato som IDAG.

 

?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant det er skremmende å se hvor mye kcal det blir etter en sånn utskeielse, Mai?? Kanskje det var lurt av deg og registrere det, for det virker som du fikk deg en vekker.... Jeg bakte jo noen brownie- muffins for noen uker siden, og registrerete de under frimerkene. Holdt jo på å få skjokk da jeg så hvor mange det blei av noen ganske få muffins!!! Det har faktisk fått meg til å styre unna brownies etterpå!

 

Karamella: gratuler med nedgang ;) Flink du har vært!!! Deilig å se 60- tallet, tenker jeg? Jeg har forresten ikke opplevd at startvekta mi har blitt flytta på. Men så har jeg vært ganske flink til og registrere med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det nytter, bare man holder ut:D. Fantastisk følelse å gå under de runde tallene!! Ble veldig glad på dine vegne:-)

 

Kjenner forresten noe til endometriose, men tror du får mer info av å surfe på nettet.. Men bare spør:-)

 

Ja, jeg fikk litt sjokk over å se tallet svart på hvitt, selv om jeg vet det oppe i hodet mitt. Jeg har nok slappet av litt fordi jeg er så nærme, også går man kanskje ikke like raskt ned nå? Har også hatt noen utskeielser som jeg ikke har merket på vekten, så har kanskje blitt litt bortskjemt. Regnet ut at jeg må gå ned 600 gram i uka hvis jeg skal klare nedgangen til en shoppingtur jeg skal på i august. Kan klare det, men blir tøft!

 

Idag har jeg spist bra og sunt, pluss gått tur i 40 minutter og trent i nesten to timer. Ca 1200 kcal brent tilsammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Flinke Mai!

 

Jaaa håper det holder seg nedover =) "problemet" nå i disse dager er jo VM.. jeg har sett alle kamper unntatt 1. Så nå sitter jeg med Statistikk og koser meg.. Har faktisk god fokus ikveld/natt, gubben og kattene er i seng og jeg dævver her jeg sitter på det varme kontoret og svetter. Men får iallefall gjort noe. I morgen er nok en flott kamp-dag...Litt dårlig med trimmenda.. jaja =)

 

Ja Mai, kanskje du får bite tenna i det og gi deg en plan du skal følge fremover. Idag høres det jo ut som du er fornøyd med FLOTT TRIM!! og kanskje det hjelper å tenke på den gode følelsen du har hver gang du trimmer. Iallefall syns jeg det er lettere å kose seg med tørre knekkebrød hvis jeg har vært flink og trent.Hånd i hanske! men merker jo at jeg går ned nå uten å trimme noe særlig, ikke at det suser nedover men.. Er fornøyd likevel. Den ene olabuksa mi er ganske slakk i livet, og belte? Nei det er ikke belte lenger det, det bare henger der til pynt! må få lagt to nye hull i det tenker jeg:D

 

Snakkes i morgen snuppiser =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...