Gå til innhold

Oppgjørets time!


Gjest viccy

Anbefalte innlegg

Etter en lang pause, så er jeg klar for å begynne på de siste kiloene, og virkelig ta våren og sommeren:D.

 

Jeg veide idag 63,2 kg, altså 2 kg opp den siste måneden, men det kunne blitt mye verre hvis jeg ikke hadde skjerpet meg de siste 10 dagene. Jeg har justert målet mitt til 58 kg, tror dessverre ikke at 60 kg er helt i mål.. Da har jeg 5,2 kg å gå ned på 3 måneder. Det skal jeg klare!! Full av pågangsmot på dag 1, som vanlig, vi snakkes dag 15:D.

 

Jula har vært veldig hyggelig, men preget av sykdom (forkjølelse). Jeg er glad for at vi alle begynner å bli bedre og at hverdagen snart kommer igjen. Alt til sin tid. Idag kastet jeg resten av pepperkakene i søpla og all julematen er nesten spist opp (veldig fornøyd med min egen beregning av innkjøpet). Imorgen skal jeg på butikken og handle masse sunn og god mat:-).

 

Nå er jeg lei av å suse rundt og ikke komme helt i mål. Jeg har lest gamle innlegg fra ifjor, og ser at jeg gjentar meg selv.. Hmm. Allikevel, så ser jeg en liten fremgang. Jeg er ikke så ekstrem nå, har innsett i større grad at dette er en livsstilsendring som jeg må leve med resten av livet. Jeg har blitt en smule flinkere til å stoppe. Men det er dessverre langt igjen til jeg er i mål. Jeg kommer til å være her inne i flere år, forhåpentligvis på "hold vekten".

 

For et år siden veide jeg 72, så det er 9 kg ned på ett år. Men året har vært veldig preget av jojo innsats, så jeg har gått ned mere fett enn så. Jeg kan ikke fortsette på denne måten, så jeg må bli mer stabil. Jeg har jo også det veddemålet med mannen min om at han skal slutte å røyke hvis jeg kommer i mål, og det irriterer vettet av meg at jeg ikke har klart det hver gang han tenner en røyk. For ikke å snakke om hva det koster...

 

Hvordan har måneden gått for deg, karamella?

Og dere andre, dere er mer enn velkommen inn i tråden, det har vært litt stille i høst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 976
  • Created
  • Siste svar

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...