Gå til innhold

50+


Gjest juania

Anbefalte innlegg

hei- er d nange som er 50+ her? jeg er så heldig å få være me den yngre garde på tråden " noen som henger seg på felles mandagsveiing"- av stinelill- og blir veldig backa opp, og motivert. men er d mange som meg- 50+ som merker at vekta kryper oppover, og d er tyngre enn før å gå ned, og ikke klarer å trimme så mye pga slitasje- gikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei juania!

 

joda sikkert flere som er 50+ her inne...

vet at det er en tråd som heter hei dere midt i 50-åra...men hvorfor ikke lage flere tråder for oss "voksne"?

 

jeg selv er 51 og synst det er blitt vanskeligere og holde vekta. Den bare øker liksom selv om jeg er i samme aktivitet som tidligere...

 

Ser fram til å høre om det er flere som bil henge seg på her:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet "hei dere midt i 50 åra......" for snart 1 år siden,og vi er en liten gjeng som har støttet hverandre hele veien .Vi er vel ikke de som er aller ivrigst her inne, men vi er innom jevnt og trutt.Vi som er 55 eller mere har vel litt andre ting vi sliter med utenom vekta,men alle som en har vi godt humør og ikke minst selvironi......tror det og humør er en viktig ting når vi sliter og går ned den samme kiloen opptil flere ganger. Vi har vel vondter både her og der,og sliter med å komme igang med fysiskke aktiviteter...men vi prøver :D Jeg kan bare svare for meg selv,men ser vel ikke helt vitsen ved å ha så "mange" tråder for oss over 50,kanske bedre å få med flere på samme tråd ...flere gode råd,og erfaringer kan gi ny giv og et puff bak til å komme igang med det vi vil alle sammen.....NED I VEKT:)Jeg er ofte innom andre tråder,men svarer skjelden på innlegg ....blir altfor mange og forholde seg til synes jeg.I dag er det vel mange som starter opp på et nytt og bedre liv vil jeg tro ,så til alle dere der ute som starter i dag og til dere som har holdt på en stund LYKKE TIL. klem fra Voila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...