Gå til innhold

Påskemål 2010:-)


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Hei!

 

Jeg henger meg på påskemål jeg også! For meg blir det mål å gå ned MINIMUM 5 kg til 18.mars, for da reiser jeg til Brasil!! Jeg gikk opp 3 kg i julen, så jeg har litt å ta igjen :D

 

Jeg ligger på ca 1400-1600 kcal per dag, og trener 6 dager i uken. Jeg varierer mellom svømming, spinning/løping og styrke. Er det en dag jeg ikke får trent så går jeg meg en halvtimes rask tur. Spiser mye grønt og velger de sunne alternative. Håper dette er nok for å bli litt bikiniklar for Copacabana :)

 

Startvekt 63.3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komplekser

Inspirerende og motiverende, mange "stå på mennesker" her ja!

 

Jeg gikk ned 1.1 kilo denne uka, dermed er det 6,7 igjen kilo igjen til påskemålet er nådd.

 

Skal vi gå sammen om å øke hverdagsaktiviteten noen dager eller en ukes tid fremover nå?

 

For meg vil det være bra, og være synlig i form av en ryddige kjeller. Kjølskapet burde også få en runde med kluten. For andre vil det kanskje bety mer aktiviteter med barna, hunden vil få lenger eller oftere tur, busspenger kan spares el lignende.

 

BARE fordeler, uansett hvilken hverdagsaktivitet hver en av oss velger.

 

(Men går på bekostning av tiden foran data`n eller TV`n da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Purple

0,6kg ned denna uka , er fornøyd med det..

Startvekt 11-01: 84,2

16-01: 83,6

 

Men har faktisk gått inn hele 13 cm denne første uka, - 3 cm i livet!!

Rest til påskemål: 4,4kg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forslag fra Komplekser om å øke hverdagsaktiviteten! Jeg henger meg på - det kan godt ryddes litt her også :D. Blir dessuten altfor mye tid foran dataen :).

 

Så bra å se at det er så mange som henger seg på - resultater har det blitt også! Flinke jenter :). Nå gjelder det bare å huske at det å være flink ikke alltid vises på vekta samme uke, så ikke fortvil dere som ikke går ned eller ikke går ned så mye. Og så gjelder det å huske at selv om det kanskje glipper litt i flinkiseriet innimellom så er vi i en prosess der vi endrer vaner og at vi uansett både trener mer og spiser bedre enn vi gjorde før. HURRA!

 

- skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å se at det har løsnet litt! Kjenner at kroppen er litt lettere, men når jeg målte rundt midje/mage i går så var det ikke så store endringer. Var med en viss spenning jeg gikk på vekta i dag - og sannelig var det ikke over en kilo borte :D

 

Er kjempefornøyd med det og i dag er det hjemreise, det er jeg minst like fornøyd med... ahhhhhhhh...

 

Startvekt 87,1 kg (7.1.09)

Påskemål 80,0 kg

Vekt uke 03: 84,5 kg, ned 1,3 kg denne uke - 2,6 kilo totalt

Mage/hoftemål: 112 cm, -1

Rest påskemål 4,5 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paloma05
Det var godt å se at det har løsnet litt! Kjenner at kroppen er litt lettere' date=' men når jeg målte rundt midje/mage i går så var det ikke så store endringer. Var med en viss spenning jeg gikk på vekta i dag - og sannelig var det ikke over en kilo borte :D

 

Er kjempefornøyd med det og i dag er det hjemreise, det er jeg minst like fornøyd med... ahhhhhhhh...

 

Startvekt 87,1 kg (7.1.09)

Påskemål 80,0 kg

Vekt uke 03: 84,5 kg, ned 1,3 kg denne uke - 2,6 kilo totalt

Mage/hoftemål: 112 cm, -1

Rest påskemål 4,5 kg[/quote']

 

Så flink du har vært!!! :) Nå har du bare 4,5 kilo igjen - det klarer du !! Fortsett som nå :-)

 

Jeg hiver meg på ideen om økt hverdagsaktivitet..mindre tv/pc, mer rydding osv..det trengs uansett!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjipt, men hold ut hold ut! Hvis du vet med deg sjøl at du har gjort de riktige tingene og ikke minst at du har spist NOK, så får du igjen for strevet neste uke! Som nevnt tidligere i denne tråden så er det ikke alltid kroppen skjønner seg på matematikken med inntak og forbruk :D!

 

- skrulle :)

 

...og til deg, lenapena: Gratulerer! Så utrolig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært på vekta, og ble kjempglad minus 1,2 kilo og 5 cm..er såååå glad:-)her er det bare og stå på videre. godt at det løsnet litt.

 

startvekt 99 kilo(for 3 år siden da;))

etter nyttår: 87,2

 

14/1- 87 (ned 0,2) -5 cm.

21/1- 85,8 (ned 1,2) -5 cm.

 

 

påskemål - 5,8kilo..

 

ha en fin dag alle sammen. og lykke til med veiing:-)

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det virkelig mange motiverte folk nå, både nye og gamle, det er jo så artig. Nå får vi bare krysse fingrene for at vi alle henger med til påske og klarer målene våre.

 

Go girls!!!:D:p:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klaredet

Ja da var første uke av kurset etter jul unnagjort, og målingene viser -0,6 kg. Det er et ok resultat med tanke på at kroppen nå skal komme seg tilbake til Roede metoden og et bestemt kaloriinntak.

 

Er ikke flink med å veie mat (og kommer nok ikke til å bli det), men prøver å skrive inn hva jeg spiser her i vektklubben. På den måten ha jeg et viss peiling på kaloriinntak pr dag og ser jo at jeg ofte ligger under og må justere litt. Har stor tro på at en må prøve å holde menyen for ellers går kroppen i sparebluss. Jeg har nå gått ned til meny 2 og det hjelper jo på litt.

 

Er godt igang med ny uke og fikk kommet meg på spinning i går (men nyinnkjøpte spinningsko). En gang i uken klarer jeg å komme meg på treningstudio, men ønsker å få til mer (men den tiden strekker ikke alltid tid med unger som krever sitt etter en full arbeidsdag..).

 

Er i bedre humør denne uken, da hodepinen har sluppet taket.

 

Dette skal jeg klare..

__________________________________________

Startvekt; 103,4 kg (25. august 2009)

Vektreduksjon til nå; -13,9 kg (12.01.2010)

Langsiktig mål er -25 kg (og fra 13,2 til -8kg til påske...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært på vekta' date=' og ble kjempglad minus 1,2 kilo og 5 cm..er såååå glad:-)her er det bare og stå på videre. godt at det løsnet litt.

 

startvekt 99 kilo(for 3 år siden da;))

etter nyttår: 87,2

 

14/1- 87 (ned 0,2) -5 cm.

21/1- 85,8 (ned 1,2) -5 cm.

 

 

påskemål - 5,8kilo..

 

ha en fin dag alle sammen. og lykke til med veiing:-)

klem synøve[/quote']

 

Så bra!! Det er virkelig fortjent at du får se noen gode resultater igjen :D Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta har stått stille denne uka.

Skjønner det ikke i forhold til trening og matinntak.

Har faktisk vært flink!

Utrolig lite motiverende og målet føles så skrekkelig langt unna.

 

 

Hei Hopsi,

 

Ikke gi opp! Belønningen kommer helt sikker neste uke hvis du fortsetter med riktig trening og mat. Stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paloma05

Gikk ned 1.6 kilo...hadde håpet på mer første uken, men det er bedre enn ingenting!

 

UKE 0: 103.6 kilo

UKE 1: 102 kilo, -15 cm, 8.5 trimpoeng

Gjenstår til påskemål: 8.4 kilo

 

Tror dere jeg kan klare 8.4 kilo innen påske????? Høres så mye ut, men har så lyst!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 1.6 kilo...hadde håpet på mer første uken' date=' men det er bedre enn ingenting!

 

UKE 0: 103.6 kilo

UKE 1: 102 kilo, -15 cm, 8.5 trimpoeng

Gjenstår til påskemål: 8.4 kilo

 

Tror dere jeg kan klare 8.4 kilo innen påske????? Høres så mye ut, men har så lyst!!! :-)[/quote']

 

 

1,6 kilo på en uke er jo kjempebra!! Godt jobba ;)

 

Om du klarer 8,4 til påske har jeg ingen formening om - men det er bare å gjøre sitt beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurine82

Den store veiedagen ;0)

Resultatet blei ikke helt som jg håpet,men men vi starter med blanke ark igjen og gyver løs på en ny uke ;0)

 

4/1: 79,1

11/1:77,2 (-1,9)

18/1:74,4 (-2,8)

25/1:74,5 (+0,1)

 

Midje;

4/1:108

11/1:108

18/1:106,5

25/1:104

 

Vekta 100gr opp ;0( Men midjen ned 2,5cm ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paloma05
Den store veiedagen ;0)

Resultatet blei ikke helt som jg håpet' date='men men vi starter med blanke ark igjen og gyver løs på en ny uke ;0)

 

4/1: 79,1

11/1:77,2 (-1,9)

18/1:74,4 (-2,8)

25/1:74,5 (+0,1)

 

Midje;

4/1:108

11/1:108

18/1:106,5

25/1:104

 

Vekta 100gr opp ;0( Men midjen ned 2,5cm ;0)[/quote']

 

 

Det viktigste er vel hvordan du ser ut, ikke hva vekta sier ?! :-) Så da kan du jo være kjempefornøyd med -2,5 cm! Også blir kanskje nedgangen neste uke eenda større! ;) stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Var fullt påkledd før jeg kom på at jeg skulle veie meg... Enn det, jeg glemme veiing ;) Kommer tilbake med veieresultat i morgen. Har ikke anelse på hvordan ståa er, så spennende!

 

Lykke til til dere andre også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raggimaggi

Etter ett år med masse personlige tunge ting, har vekta tatt støyten for det.

Men nå vil jeg kjempe imot!!

 

Dagens vekt er; 91.

Å normal vekten min er egentlig 60....

Så jeg trenger dere til å motivere meg,

gleder meg til å få den gamle energien tilbake!

 

Mandager blir min veie dag!

Så en uke til neste veiing!

 

Lykke til alle sammen- dette skal vi greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Var fullt påkledd før jeg kom på at jeg skulle veie meg... Enn det' date=' jeg glemme veiing ;) Kommer tilbake med veieresultat i morgen. Har ikke anelse på hvordan ståa er, så spennende!

 

Lykke til til dere andre også :([/quote']

 

 

 

Det ble ingen endring på vekta. Litt for rolig på hverdagene denne uken, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...