Gå til innhold

nytt år nye muligheter ned 7 kg til sommeren 2010:-)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

nikkoline: det var en bra ide, møtes alle her inne( de som vil),gå tur i fjellet hvor det er flott natur,og sende reportasje til roede klubben om det etterpå:-)

 

Nå skal middagen snart på bordet her,blir enkel middag da,grandiosa,namnam. tenkte lage chili con carne imorgen.lenge siden vi har spist det.

 

skal holde meg til rundt 1600 kcal denne uken,men blir nok noen dager med litt over dette..sukk... ikke lett dette.

 

 

husk hvaler ikveld:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier vel alt om meg om dagen at når Minni skriver "husk Hvaler", tenker jeg på Hval sjokolade, og sjokoladeglassert lakris...Jada. Man må le litt av seg selv :-D

 

Nå har jeg kommet til bunn av mitt "normalnivå" eller slingringsrom på vekta, og har en kropp som går og tuter etter mat konstant. Egentlig interessant, selv når jeg nylig spiste lunsj (som var mer enn stor nok) men likevel romler magen etter mer. Det går ganske bra likevel. Og tomater er faktisk godt! Ellers synes jeg skummet melk hjelper veldig på metthetsfølelsen. Det er ekstremt mye god mat i verden, og egentlig bare noen ganske få ting vi bør ligge unna!

 

Jeg fant stor inspirasjon da jeg leste "Franske kvinner blir ikke fete" for noen år siden. Har dere lest den? Hele poenget er at man gjerne kan kose seg, men at man skal sette seg ned og ta tiden til å nyte hver eneste fristelse. Skal man spise en sjokolade, la det være en bit av en fantastisk konfekt, ikke en hel plate som det gikk fort å spise. Det er litt mitt ideal. Å si nei til de fleste middelmådige og nyte de fantastiske. ...må bare bli kvitt litt sideflesk først >:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu! Eg er veldig stressa for tida, så eg ramler bare så vidt innom. Holder på å ta igjen tapt studietid samtidig som eg pakker, maler og vasker for harde livet. Så må eg rydde, sortere og pakke ut her, mens eg krangler om leksene med eldste. Deretter er da barnetrim eller fotball eller huset fullt av unger osv. Døgnet har ikkje nok timar for meg. Håper så at eg skal klara å vera ute av huset i helga, men tviler på at da går.

Så må eg kvitte meg med alt eg ikkje har bruk for/ plass til. Og så begynner oppussinga i huset me bor i no. Innimellom skriver eg jobbsøknader og krysser fingrene.

 

Trim ser da ikkje ut for at eg får tid til denne veka, og maten blir fort litt så som så. Alt er bare stress, og eg håper eg snart er ferdig.

 

Så no stormer eg ut igjen... Dvs. tar tidlig kveld trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi allerede midtveis i uken,dagene går!

 

Idag skal jeg trene igjen,men ikke så mye, trener til en serie jeg ser på ,så blir 25 min trim. men får et trimpoeng.:-) oppe i litt over 3 poeng nå.

 

Har ikke klart å holde meg til 1600 kcal,men blir rundt 1700-1900 kcal,vet det er litt mye,får prøve å gå litt ned i kcal.

 

frigg:nei,har ikke lest boken,franske kvinner blir ikke fete,men takk for tips. Liker å lese bøker som gir med tips og inspirasjon. Ikke fått boka jeg bestilte ende,men håper å få den snart.

 

Sisee:krysser fingrene ,og håper at du får deg jobb snart. puh,blir rent sliten av det du holder på med.Gøy med oppussing da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka- smakte ikke på fredagskaka på jobb.

Smakte ikke på vaflene de lagde på jobb vanlige hvetemelsvafler,det angikk liksom ikke meg.

Har ikke kjøpt snop sist helg

 

Trent bra, bla 4 timer på fjelltur.

 

Hvorfor står vekta på stedet hvil.

 

Spiste litt for mye rugvafler hjemmelaget skulle stoppet med ei ikke to.

Spiste halv stk pizza i stede for kvelds en kveld på jobb,tynn resturant pizza, men da hadde jeg 2 melkerasjoner som jeg ikke brukte.Vet ikke om dette slo negativt ut.Kanskje jeg en dag i forrige uke spiste en halv pølse for mye.Tilsammen blir det litt her og litt der.

 

Skal ha det måndtlige,blir tung og oppfylt.Jobbet mye og sovet lite.

 

Drukket ganske bra med vann

 

Vekt er på stedet hvil,men jeg går nok snart ned:)

Har satt meg noen delmål,gøy selv om en er voksen å ha noe å se frem mot.

Første delmål: 75 kilo,skal kjøpe meg en god bok.

Andre delmål : 70 kilo,en ny bukse

Tredje delmål: 68 kilo, noe jeg trenger der og da.

Jeg er ikke det minste deprimert for jeg vet at vektreduksjon må komme før eller siden.Min livsstil gjør at vekta bare må følge etter,.....før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp nikkoline' date='det er mye bedre at du skinner og stråler,enn at du putter i deg mat som kroppen ikke trenger:-))[/quote']

 

Syntes det var fint sagt...kanskje vi alle skinner og stråler litt mer om dagen, når litt av tullematen har forsvunnet fra menyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...