Gå til innhold

16 år og veier 95 kg !!


Gjest Fattygirl0

Anbefalte innlegg

Gjest Fattygirl0

Jeg er ei jente som til høsten skal begynne på videregående skole. Jeg veier altså 95 kg!! Herre Gud, altså..

Jeg spiller fotball der jeg er keeper ( er ganske god egentlig, fikk 2. plass i fjor ) og har nettopp begynt å trene 3 ganger i uken. :-)

( Jeg er ca 1.70 høy )

 

Men, det er ikke treningen som er mitt problem. Det er maten jeg putter i meg. Jeg er redd det ikke kommer til å endre seg når jeg begynner på videregående og skal flytte på hybel. Så det skal jeg prøve og endre på.

Jeg har forresten en stor mage som liker og disse -.-

 

Jo, jeg elsker sport og er naturlig flink i sport :-)

 

Så.. Hvis dere har lite å gjøre ellers kan dere følge meg eller bare late som om dere aldri leste det der.. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen til deg fra en farmor

Jeg skjønner at du tenker på hva som skal skje når du flytte rpå hybel.

Lurt at du lager deg en plan hvordan du skal ha måltidene hver dag-

viktigst er frokost og så må du ha lunsj-middag og kvelds--.

Drikke vann -minst 10 glass hver dag og trimme.

Spis sunt og frukt og grønnsaker.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er minst 4 inne der som jobber med kiloene våre.

Mange nyttige erfaringer deles og selv om du bare er 16, så heng deg gjerne med oss-det kan kan være nyttig..

 

vi er unge i sinn og modige og tøffe og står på, vi skal endre livsstil og bli sunnere.

 

20.05.09 103,1 kg- livvidde 111cm

05.12.09 87,2 kg- livvidde 86cm

22.12.09 88,1 kg

04.01.10 88,7 kg-

11.01.10 87,7 kg-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fattygirl0

Jeg har trent styrke i dag og gjett om jeg får det til. Jeg begynner og kan rutinene nå :')

Jo, jeg var også på jobb i dag ( Jeg vasker på en frisørsalong annen hver lørdag ) og der tjener jeg godt. Så penger i lomme er kjekt å ha ! :)

 

Jo, yndlings buksa mi er begynt i se litt baggy ut, noe som er bra, men litt synd.

JEG har faktisk laget middag til familien. Vi skal spis så snart den er ferdig stekt. Gjett hva jeg har lagd ? Jo.. Pizza med grov bunn. Gleder meg.

 

Enda en ting til : Fotballtreningene begynner på tirsdag og på torsdagen begynner jeg på volleyball. Det er mine favoritt sporter + basket da. Men enda et høydepunkt.

 

Legg gjerne igjen noe. Bare si hvordan det går eller hva du har gjort i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Fattygirl0

Hmm.. En liten oppsummering:

 

* Jeg har begynt å trene styrke minst 20 min hver dag + andre aktiviteter.

* Fotballtreningen er kjempe bra. Får trent mye.

* Jeg har begynt å trene zumba hjemme og på et treningssenter. Det er kjempebra!! ANBEFALES!!!! Man blir ikke direkte sliten men man kjenner i musklene etterpå. Hvis man gjør det rett da ;)

 

Motivasjon: Ball på fredagen 29. januar. Det kommer til å bli kjempebra. Masse ungdom på min alder. Ca. 200 stk. Det kommer til å bli kjempe kos!

 

Vekten: Den står stille men det betyr ikke at det er negativt fordi. Jeg trener mest styrke så derfor har jeg blitt litt strammere. ( hvis dere forstår ) Huden har strammet seg opp litt. Men det er en stund siden jeg var på vekta sist da. Tror jeg kommer til å veie meg på fredagen. Da blir det ny oppdatering på den fronten.

 

Kosthold: Jeg har faktisk begynt å lage mer mat, som middag og sånt, til familien. Sunn mat. Det er vel fordi vi har mat og helse dette halvåret på skolen, og det er jeg glad for. Men jeg var i en bursdag på lørdagen og spiste sjokoladekake der, så.. Men, ellers er det bra...

 

Men hvis det er noe dere har lyst til å si eller kommentere, så vær så god å gjør det. Hva som helst. Hvis du ikke har noe og si så bare fortell hva du har gjort i dag eller bare si hei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare stikke innom og si hei :(

 

Synest du er kjempeflink som tar tak i problemene dine nå. Lettere å få av de ekstra kiloene nå som du er så ung. Jo lenger de sitter jo vanskeligere å få av..trust me!

 

Så flott at du lager mat till hele familien! Det er jeg sikker på at de setter pris på :D

 

Lykke til videre, og husk at det ikke er en slankekur men en bevisstgjøring og en forandring for hele livet, og det innebærer jo litt sjokoladekake en gang i blant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fattygirl0

Ja.. Jeg sitter nå her og skriver med meg selv da. Igjen!

Hmm.. Det har vært en ganske så travel uke med ball på fredagen, noe som var dritgøy, og en koselig kveld på ungdomshuset på lørdag;-) Pluss at jeg har vert opptatt med andre ting hele uken.

 

Jaja..nå er klokka 02.16 og jeg kom akkurat hjem og burde legge meg nå snart. Har dansa kjempemye på fredag og lørdag så det var gøy. Men, men.. Legg gjerne igjen noen ord da ;-=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fattygirl0

Skulle bare si at jeg veide meg i mårres. Har gådd ned 3 kg på ca. 3 uker ;-)

 

Ellers går det veldig bra og jeg føler meg faktisk bedre.

Såe.. Jeg skulle bare si det. Har ikke skjedd så mye siden sist. Har begynt på zumba 2 ganger i uken i lamme noen jenter fra klassen min da :-D

Har ikke hatt så god til til å trene siden jeg har så mye lekser og prøver og dette er det siste året mitt så de må være bra hvis jeg skal komme meg inn der jeg vil.

Jeg har ikke dårlige karakterer, ikke misforstå. Jeg må bare jobbe hardt for å fortsette med brae karakterer. Har et snitt åp 5.00, og har planer om å gå studie.spess ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...