Gå til innhold

Ned 25 kilo.... hjelp, det blir tøft.


Gjest KimPossible

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

 

Først av alt vil jeg gratulere dere begge for supre resultater.

 

Mammo: 600g ned denne uka å når man tar i betraktning at du gikk ned 1,7 forige uke så er det jo et snitt på over 1 kg de siste 14 dagene :P Kjempebra!!

Jeg begynte også slankinga litt før jul, å til nå er det 6 kg borte på meg også. Det er så fint å tenke på ikke sant?

 

Kimpossible: 1,2 kg denne uka er superbra!! Kjenner jeg misunner dere nå ja :P

 

Legger ved kaloriinhold på noen kinesiske retter siden det også er din favoritt (KimPossible). Vet jo ikke om du kanskje har det fra før, men valgte å legge det med hvis det er noen andre som også trenger litt informasjon når man skal ut å spise. Valentines dagen er jo rett rundt hjørnet :D

 

Kinesiske retter Fett: Kalorier:

 

Sweet and sour kylling (300g) 30g 582

Sweet and sour svin (300g) 42g 711

Kylling chop suey (450g) 21g 362

Kylling med cashew nøtter (350g) 30g 455

Kylling chow mein (350g) 25g 513

Biff med grønn paprika i bønne saus 20g 359

Wok grønnsaker (340g) 14g 177

Stekt ris med egg (270g) 13g 491

Sprøstekt And (125g) med pannekake (30g) 32g 506

Vårrull (60g) 10g 145

Kylling og mais suppe (200g) 3g 133

Sterk suppe (200g) 4g 119

 

Ellers så savner jeg å høre fra deg jente1989. Hvordan står det til?

 

Ha en flott uke, å stå på.

Sammen klarer vi å flytte fjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 465
  • Created
  • Siste svar
Gjest KimPossible

Nå har jeg kommet hjem fra spinningtimen. Det var rett og slett rågodt å trene i dag. 3 minutter etter timen var ferdig, kjente jeg bare hvor lett og glad jeg ble. Hurra for endorfiner!! hihi

 

Nå skal jeg kose meg med en banan, blåbær/aronia-juice, og et par sukkerfrie mentos-pastiller. Av den sure sorten, mmmm, godt! :-D

Takk for kalorilisten, Yanthi, den kommer nok godt med. Lagde stekt ris med egg selv i dag. Var veldig godt, like godt som på restaurant. jeg har en liten drøm on å lære meg å lage Ordentlig "kinamat" selv...

 

Mammo, det var vanskeligere for meg å spise sunt i helga, da jeg var ute på tur, men så lenge man styrer mest mulig unna bensinstasjonmat og fastfood, så hjelper det i allefall mye. Må bare huske å tenke, selv om man ikke er hjemme.

Lykke til, går sikkert bra. :(

 

God kveld og natt, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m keeping up the good work! to timers trening i dag og 1100 kalorier forbrent! Eller, 1091 for å være helt eksakt.. Veldig fornøyd med meg selv nå.

 

Maten går også veldig bra. Men jeg sliter litt med middagene. Prøver å lage mat som ungene liker og kommer til å spise, men da slår det som regel ut som nei-mat her inne.. Utrolig irriterende. Men jeg lager det lell, og spiser heller litt mindre og skal fra nå av prøve å ordne salat til det meste, slik at jeg iallefall ikke går sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi girls!

 

Så utrolig flink du er til å trene mammo!

 

De tre siste dagene har jeg ikke trent noe. Ikke bestandig like lett når helsa varierer så. Men i dag har det blitt en time med cardio ball, og nå er jeg straks på tur ut med hunden. Tenkte å ta dagens gåtur som en liten treningsøkt med rask gange.

 

Er veldig spent på min neste veiing. Har hatt så dårlig følelse om at jeg kanskje har gått opp til neste gang. Føler meg litt "oppblåst", å det er jo så kiipt. Har av å til tendens til å ta sorgene på forskudd. (Selv om jeg ikke vet utfallet) Kanskje det er litt dårlig samvittighet da jeg ikke har fått trent så mye som jeg ønsket. Matmessig synest jeg det går veldig greit. Merker godt at jeg har økt kaloriinntaket. Føler kanskje at det blir litt mange kalorier som blir fortært rett før leggetid (at jeg presser i meg mat får å komme opp i rett antall kalorier). Må vell bli flinkere til å spise litt mer tidligere på dagen, men da er jeg så redd for at det ikke blir nok mat til resten av dagen :( Ellers så er jeg ikke så flink til å drikke nok vann. Drikker ikke kaffe, juice eller brus til hverdags, men kanskje en kopp te eller to for dag. Har aldri vært en som drikker mye veske. så det må jeg bare prøve å bli flinkere til.

 

Så fint at du kan ha bruk for kalorilisten på kinamaten KimPossible. Ønsker du at jeg legger ut det jeg har på italienske, meksikanske og indiske retter også?

 

Ellers ønsker jeg dere en fortsatt fin dag.

 

Sol og fint vær i London i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Hurra!

I morgen starter jeg i ny jobb. Riktignok "bare" en praksisplass, men det betyr i allefall at jeg har en jobb å gå til fram til juli. :(

Var nettop ute og feiret med kinamat. Det var digg. Litt dårlig samvittighet for det, men likevel... skal trene igjen i morgen, men er spent på hvordan det blir å gå fra formiddagstrening til ettermiddags/kveldstrening på onsdagene... er lite folk på formiddagen, så da er det mer behagelig og lettere å få trent styrke, for på ettermiddagene og kveldene er det som regel ganske fullt av folk, så det faktisk blir vanskelig å få tilgang til apparatene. jaja, vi får nå se.

 

Tar med glede i mot liste på mexicansk mat, Yanthi. :D Mine to favoritt-typer mat.

Er veldig glad i sterk mat. chili, hvitløk og ingefær, blandinger... mmmm.

(der er oppskriften på wok med marinert kyllingfilet og nudler super!, men ble kanskje litt mye chili i den...*kremt*)

 

Jeg har også problemer med å få i meg nok væske, merker jeg. sikkert derfor jeg får så ofte hodepine.

 

Kjempebra at du får trent så mye, Mammo! :) jeg holder det til 3 ganger i uka jeg, for ikke å overdrive, i allefall til jeg har kommet i bedre form. Og så må jeg passe på å ikke overbelaste armene og skuldrene mine da.

 

God kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobben KimPossible! Er nå ikke bare "bare" det da! Alt er da bedre enn ingenting...

 

Akkurat kommet tilbake fra legevakta jeg nå. Snuppa sin tur denne gangen. Så nå er begge to på penicillin! *lei*

 

Jeg har også problemer med å få i meg nok drikke. Drikker verken te eller kaffe og minst mulig brus, og da er det ikke så mye igjen...

 

Ha en fin kveld! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse med jobb KimPossible.

Kan tenke meg at det er kjempeflott å komme tilbake til arbeidslivet etter at man har gått hjemme med sykdom. Supert! Håper du kommer deg fort i en fin rytme med kosthold og trim når du har jobb. Heier på deg. Synest ikke du skal ha dårlig samvittighet får at dagen ble feiret. Håper du fikk bruk for kalorilisten på kinarettene før du dro ut å spiste :( Sender med kaloriliste for både indisk, italiensk thai og meksikansk siden det kanskje er flere som har tenkt seg ut å feire Valentines dagen.

 

Indiske retter (mengde) Fett: Kalorier:

Kylling korma (350g) 51g 669

Kylling tikka (350g) 15g 420

Kylling tikka masala (350g) 40g 553

Kylling dhansak (350g) 30g 504

Kylling biryani (400g) 30g 652

Kylling dupiaza (400g) 25g 399

Lam rogan josh (350g) 35g 511

Lam balti (350g) 35g 536

Reke bhuna (350g) 30g 420

Reke madras (350g) 29g 389

Vegetar balti (350g) 28g 371

Vegetar biryani (350g) 28g 469

2 Poppadom (60g) 23g 301

Kjøtt samosa (75g) 13g 60

Løk bhaji (30g) 7g 109

 

Meksikanske retter (mengde) Fett: Kalorier:

Kylling fajitas (90g) 6g 113

Vegetar enchilada (300g) 21g 434

Oste nachos (100g) 18g 257

Tortilla (100g) 1g 262

Tortilla chips (100g) 23g 459

Grønn salat med olje og sitron dressing (150g) 7g 83

 

Thai retter (mengde) Fett: kalorier:

Kylling curry (350g) 30g 416

Kylling satay (140g)) 14g 267

Stir-fry grønsaker i curry (350g) 28g 354

Vårrull (60g) 10g 145

Fiskekaker (60g) 8g 200

Thom Yum suppe (200g) 24g 345

Kokos ris (180g) 12g 353

 

Italienske retter: (mengde) Fett: Kalorier:

400g spaghetti bolognese med Parmesan ost (uten) 28.4g (25.1g) 560 (515)

400g spaghetti carbonara 28g 556

230g (eller 7") margherita pizza (Ost og tomat) 27.4g 545

60g hvitløksbrød 11.2g 228

85g grønn salat med 15g olje og sitron dressing 10.7g 107

85g grønn salat med 15g Thousand Island dressing 4.8g 59

85g potetsalat med majones 17.7g 203

100g coleslaw 26.4g 203

 

Mammo: Skjønner godt at det er tungt med barn som er syk. Synest du er kjempeflink til å holde fokus på mat og ikke minst trening selv om du har 2 syke små. Det står det respekt av.

 

Jeg fikk 2 timers rask gange i dag, samt 1 time Cardio ball på morgenen. Har samlet inn 5,6 TP = 1117 kcal forbrent. Stolt over det :D Men det endte opp med at jeg var så sliten og sulten da jeg kom inn igjen, så da ble det bestilt kinamat. (Så der gikk kanskje vinninga opp i spinninga) Men modererte meg så endte rett i underkant av 400 kcal til middag. Håper ikke det gir så store utslag på vekta.

 

Skulle absolutt ha kjøpt meg målband. Føler at jeg har økt i både kg og cm etter at jeg økte til 1500 kcal. Føler jeg stresser dette med kalorier, med er så redd for at det er for stort inntak siden jeg er så lite aktiv (går jo bare hjemme, foruten når jeg en sjelden gang går amok med trening som i dag). Jaja. Veiing på torsdags morgenen. Time will show!!!

 

Ønsker dere en riktig god natt, så tastes vi i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1989

Beklager så mye, at det er lenge siden jeg har skrevet, har hatt så mye å gjøre de siste dagene :(

 

Dere er virkelig flinke til å stå på!! Gratulerer så mye med vekttap!

Her går dagene i ett, skole,trening, og sove! Det har ikke blitt noe trening på meg i dag, derfor valgte jeg å måke snø en times tid istedenfor :D

Til torsdagen drar jeg til Denver å skal være der til mandag, gleder meg veldig, men det blir sikkert lite med trening og mye ufornuftig mat, men det er vel bare å holde seg i skinnet!

 

Nå skal jeg spise ferdig min salat, så er det i badekaret med en god bok! Ingen ting er bedre enn det!

 

Klem fra over there :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... I dag har jeg en dårlig dag. Føler meg noe halvslakk og er konstant sulten. Har trøkt i meg 1600 kalorier allerede! Og det er fortsatt 6-7 timer til jeg skal legge meg!!! *dåne* Har litt tendenser til vondt i halsen, og da blir jeg alltid kjempesulten. Rart det der...

 

I dag er altså jenta mi syk og hjemme, og gubben har gått på jobb i kveld, istedet for på dagen, så jeg har ikke barnevakt til trening klokka 5 som jeg hadde tenkt. Kanskje likegreit siden jeg er litt ikke helt på topp, men... Liker ikke å avlyse treninga, siden jeg nå ikke får trent før på mandag igjen.. *gaah*

 

I morgen er det min tur til å være hjemme fra jobb med sykt barn, og så er det middag hos svigers før jeg skal på personalmøte, så ikke sjans å trene da. Og fredag kjører vi kl 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

I dag ble det en aldri så liten tur til byen. Og det henger jo ofte sammen med et kafè besøk. Må si at store kjeder er blitt kjempeflinke til å ha liggende ute på hjemmesidene næringsinnhold på produktene sine. Så med litt planlegging før jeg dro, så ble ikke kaloriintaket så ille. Slo lunsj og mellommåltid sammen og spiste meg en Roasted Chicken with Tomato & Herb Mayo sandwich fra Starbucks på 325kcal. Den er nydelig, også blir man skikkelig mett. Til å drikke ble det en Skinny Vanilla Latte. Den er på bare 90 kcal og veldig god. Bruker å kjøpe Skinny Caramel Latte, men på denne butikken hadde de ikke sukkerfri karamel sirup :(

 

Etter at jeg var ferdig å handle så ble det jammen meg en tur til inn på starbucks. Det var ikke planlagt, men avtalte å møte noen kjennfolk. Så da ble det en Skinny Caramel Macchiato på 102 kcal som ikke var planlagt på forhånd :D

 

Men men. Kaffen er notert på frimerkene, så nå er halvparten brukt opp før valentines, men det går greit. Skal uansett klare å komme meg rundt 1500 kcal før dagen er omme. Blir kyllingmiddag i dag. Magert og sundt.

 

Har ikke trent noe til nå i dag. (ble nok en litt for voldsom økt i går). Men skal i alle fall få tatt 20 min pilates før sengetid. Gruer meg til veiing i morgen. Da faller dommen om jeg har gått opp disse siste 10 dagene med økt kaloriinntak.

 

Tror det er greit Mammo at du står over treninga i dag når formen ikke her helt 100% selv om det er uforskyldt. Synest uansett du er råflink til å trene.

 

KimPossible: Hvordan var første arbeidsdag. Var det utfordrende å følge GR opplegget, eller gikk det som en drøm?

 

Jente1989: 1 times snømåking er alle tiders trening. Forbrenner masse kalorier. Her er det ikke snø, så den treningen får jeg ikke :)

 

Ønsker dere ellers en fortsatt fin dag.

Så håper jeg dere sender gode tanker til meg i morgen under veiing.

En mantra som sier:"ikke opp, ikke opp, ikke opp" :)

 

Klem fra London

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Hei alle sammen.

Første dag på jobb gikk kjempefint, og alle var så hyggelige. Spiste den vanlige GR-frokosten, og lagde lunsj (rugbrød med pastrami og pepperrotkrem), så det gikk kjempefint. Er fruktordning på jobben, og det er jo snedig, slipper å ta med selv. Middagen ble ikke akkurat etter planen, lagde hamburgere hjemme... hjelpe og trøste, men slik ble det, når sulten tok overhånd og ingen plan var lagt for middagen. Shit happens, man er jo bare menneskelig.

 

Ble heller ingen trening i dag, slik som jeg tenkte, men i morgen blir det styrketrening og ellipsemaskin, helt sikkert.

 

Snømåking er super trening ja. :( tror jeg må trå til på den fronten i morgen jeg også, hvis det fortsetter å snø sånn...

SubWay har vel også ganske sunn mat, Yanthi? var 3 uker i Storbritannia i fjor sommer, og da ble subway brukt en del. :D

 

Stå på alle sammen, synes dere er flinke jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott KimPossible at jobbdagen din gikk bra på alle områder. Du kommer snart inn i middagsrutinene og treningsrutinene. Man kan ikke forvente at alt er på plass med en gang.

 

Har faktisk ikke vært på subways, selv om samboern elsker subene. Men det er kanskje for at jeg innbiller meg at det ikke er så sundt. Skal skjekke litt på hjemmesidene demmes. Flere sunne alternativer når man er på bytur er jo bare supert.

 

Leste nettopp dette blogginnlegget å synet hun kom med flere fine punkter. Ønsker derfor å dele det med dere om det kan være til informasjon eller inspirasjon :(

 

http://fitnessbloggen.no/blogg/2010/2/10/derfor-fungerer-ikke-slankekuren/

 

Nå tar jeg snart kveld her, så dere få ha en riktig god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg i dag med feber og hovne mandler... Æsj, altså! Veldig glad jeg ikke trente i går. Da hadde jeg sikkert vært enda værre i dag. Er hjemme fra jobb, såklart, og får nok ikke bevega meg noe særlig i dag heller. Men,men. Man kan ikke hjelpe for at man blir syk.

 

I går var en skikkelig fæl dag. Var konstant sulten, og spiste hele dagen. Klarte ikke å dy meg, så jeg måtte snikveie litt i dag, og den viste heldigvis mye ned istedet for mye opp.. Håper det holder seg der nede til mandag. Om ikke mer ned, men når jeg ikke får trent mer, så spørs det vel... Men overraskende veiing med tanke på alt jeg har spist de siste dagene. Har heldigvis vært mest sunt, og det er jeg glad for.

 

Nei, får vel ta meg litt av snuppa mi her, som også er hjemme i dag. Men hun er mye bedre, så hun skal nok i bhg i morgen igjen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur dere var flike til å sende meg gode vibber :( Var på vekta å den viste 80,2 kg dvs 0,9 ned siden sist veiing. Er bare så glad i dag da det har gått så treigt den siste tiden. Rart hvor humøret svinger i takt med vekta....

 

I går kveld ble de en runde med pilates. Planen for i dag er 1 time med Cardio ball og en gåtur med hunden. Må vell bare hive meg rund om jeg skal ha over 10 TP denne uka.

 

Så synd at du er syk i dag Mammo. Du får bare hvile kroppen, så kommer du vell sterkere tilbake. Tror det er aller viktigst at man klarer å følge kostholdsopplegget. Om det er en eller annen dag hvor man ikke får trent så mye som man kanskje hadde planlagt, tror jeg det går helt greit. Krysser fingrene for at du holder vektnedgangen som du hadde i dag frem til neste veiing :D

 

Ellers får man bare gjøre det beste for at denne dagen blir en super dag. Det skal i alle fall jeg gjøre.

 

Klem fra London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Gratulerer Yanthi, det er jo kjemepebra! :D

 

Håper vekta er snill mot meg på mandag også, siden jeg ikke kommer til å trene i dag heller. :( Er så uvant å jobbe, at jeg har fått skikkelig vondt i ryggen, har stort sett bare ligget på sofaen siden jeg kom hjem. En smule nummen i en arm også. Liker det ikke, blir litt nervøs, men krysser fingrene for at det er oppstarts-vansker. Får vel bare vente og se.

Vil jo helst jobbe 100%, men er ikke urealistisk å si at jeg kanskje må kutte ned til 50-80%. Æsj, nok syting. Skal pleie ryggen best mulig fram til i morgen, så håper jeg å være i stand til en treningsøkt i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt, KimPossible, at ryggen din streiker! Om du drikker kaffe? Det kan gi nummenhet og prikking i armen. Min mann får det, i tillegg til mange andre skumle reaksjoner, så han har måttet slutte helt å drikke kaffe med koffein i.

Håper du får roet ned så du orker å trene mer igjen! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

takk for tipset, men jeg drikker nesten ikke kaffe, det blir alt fra 0 til 5 kopper i løpet av en uke... problemet er en nerve som ligger i klem enten i skuldra eller nakken, på grunn av at muskler, og at det er for trandt, rett og slett, i tilegg til slitasje og skjevhet i nakken. Så er ikke noe jeg kan få gjort med, må bare finne ut hvor mye, og hva jeg kan jobbe med, så jeg ikke gjør det verre i allefall, og er jo derfor jeg har fått denne praksisplassen. Får prøvd meg ut i en lite fysisk krevende jobb.

Har vært mye bedre i dag, men litt kjenner jeg. gir det en uke til, så er jeg sikkert så vant til å jobbe igjen, at hvis det forsetter å være vondt, så får jeg vurdere igjen da.

 

Ønsker dere alle en skikkelig GOD helg! ;)

Nå skal jeg støsuge og vaske litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Nå er det tre dager siden jeg sist var inne å skrev noen ord. Må innrømme at jeg ikke helt har klart å levd etter GR disse dagene. Når formen svikter å jeg har mine "dårlige perioder" så har jeg overhode ikke overskudd, å da detter jeg tilbake til gamle syndet. Denne uka har jeg absolutt sett mitt gamle levesett har snikt seg litt tilbake ;) Når energien er helt borte, så er det så enkel å bestille fast food. Det har blitt seks fast food leveringer hit til oss de siste ni dagene. FYSJ SKAMME SEG! Spesielt ille har det vært de siste tre dagene hvor det har blitt levert mat og i tillegg blitt spist sjokolade og potetgull. Så Frimerkekvoten er sprengt denne uken. Å nå er det bare i morgen jeg har igjen å rette opp mine synder før neste veieresultat skal innlogges. Det sier seg selv at med så lite tid, så vil det garantert være oppgang :) Men, men. Får bare ta den straffen. Den er fortjent. Nå må jeg bare brette opp armene å ta meg kraftig sammen.

 

Nå har jeg ærkjent mine synder, så nå får jeg prøve å se på de positive tingene denne uka:

 

Jeg har oppnådd målet som jeg satte, med minimum 10 TP denne uka. Har fått samlet 11,1 TP :)

 

Selv om det har blitt mye usunn mat, så har har jeg hatt hodet med meg. Mener med det at jeg har holdt meg innenfor kalorigrensen på meny 2. Så hele denne uka har det vært grønt kryss på check-boksen på kalorimåleren :)

 

Som sagt. Nå trenger jeg et kraftig spark bak for å komme meg på rett spor igjen. Etter morgendagen er jeg halveis på min vektreduksjonskurve før min 30 års dag. (Herlighet hvor tiden flyr!) Skjønner jo at jeg ikke er i mål til denne datoen, men er jo artig å se hvor mye jeg har klart å gå ned i vekt til da.

 

Ellers er jeg spent på deres resultater i morgen. Dere får oppdatere så snart dere er innveid.

 

Håper ellers dere alle har hatt en super helg, morsdag og valentines.

 

Nå er det supersent, så nå er det natt fra meg her i London.

 

Ønsker dere en flott uke som kommer.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en kjekk start på uken! Var veldig spent på hvordan det kom til å gå, for jeg har ikke hatt internett tilgang i helgen, og fått notert ned hva jeg har spist. Har spist litt brød, men vært forsiktig. Og masse god mat fikk vi servert, så det var vanskelig å styre seg. Men jeg var flink. Masse salat på fatet og lite saus, ingen dessert (likte heldigvis ikke de dessertene som var der..hehe) og spist jevnt over. Så i dag kunne jeg registrere ned 1.1 kg!!! *lykke* NEd 3.9 kg siden start 11.1. Ned 7 kg siden medio desember!

 

Tviler på at jeg får trent i dag, for jeg skal på jobb i kveld igjen. Har to timer fri midt på dagen før jeg skal på jobb igjen... usj.. Men trenger pengene, så.. Men i morgen skal jeg ha en skikkelig økt med yoga og step-stram opp. Så får vi se hvordan det går resten av uken. :) Ser bra ut så langt iallefall ;)

 

Hvordan er ståa hos dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Mammo!!

 

Super nedgang!!! På tross av helgas utfordringer. Du er råflink!

 

Jeg har heller ikke fått trent i dag foruten at jeg har gått en time med hunden. Formen er ikke helt som den skal også er jeg ganske så oppblåst nå når jeg har perioden min ;)

 

Men, men. Skal i allefall få begrensa fastfood inntaket mitt denne uka.

 

Vi får bare stå på videre! For det er jo bare en vei fremover og det er nedover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimPossible

Hei jenter. ;)

 

KJempebra vektnedgang da, Mammo! jeg vil også! hehe, hadde ikke tid til å veie meg i morges, skal prøve å få gjort det i morgen, er spent på hva den siste uke har gjort med cm og vekta. trente bare en time spinnig forrige mandag, that's it... og har ikke hatt så mye tid til å tenke på mat, vært helt oppslukt av jobben, men tror ikke det har vært altfor ille. I dag har jeg spist for lite, tror jeg. jaja, det får gå for denne gangen.

 

Kom nettop hjem fra en hard spinnigtime, var deilig. tok 20 minutter for meg selv på sykkelen før timen begynte, så fikk brukt 4,6 tp på en time og 5 minutter. kjempefornøyd. :-D

 

lykke til resten av uken folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over at du orker spinning. Det er helt døden for meg... MEn vet at jeg må gjøre det mer. En gang...

 

Satser på en god treningsuke, denne uken! Matinntaket mitt i dag, har nok vært for høyt, men er man sulten så er man sulten...Da skal man spise, og ikke sulte seg.

 

Mange gode slanke vibber sendes rundt om i verden for å hjelpe oss videre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1989

Hi Girls!

 

Nå har jeg endelig komet meg hjem fra en langhelg i colorado! Blei en del snowboard så følte jeg fikk veid litt opp alkoholen på fredag! Sitter igjen med en følelse at jeg har dpist mye "dritt-mat" Men hvis jeg tenker etter har jeg vel egentling ikke spist så mye usunt! Jeg har spist en del salat, men blei vel litt utskeilser på søndag, men det får bare gå! Det som jeg er imponert over nå, er at jeg ikke gir opp, jeg skal på trening i morgen etter skolen! Hadde dett vært for 1 år siden, hadde jeg allerede gitt opp!

 

Jeg er verden heldigse jente om dagen, når jeg kom hjem fra helgeturen sto det en stooor blomstebukett på bordet, det var fra en herlig gutt fra norge, det var bare så nydelig!!

 

Jeg skal prøve å lese igjennom innleggene deres i morra, for nå er jeg veldig trøtt og vil sove! Så kommer med kommentarer da!!

 

Nattaklem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...