Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Huff, har følt meg skikkelig lubben og fæl i hele dag, målebåndet viser at ejg har lagt på meg, men jeg har jo målt etter jeg har spist.. Var nødt til å veie meg, opp 700 gram viste den, grøss og gru..

Nå har jeg jo spist mat og drukket vann tilsvarende rett over 800 g, så sånn i teorien skal jeg ha gått ned 100 gram, men.. Gruer meg skikkelig l mandag, jeg nå.

 

Dette er også en sånn uke hvor jeg pleie å gå opp litt og neste uke skal jeg jo kanskje på ferie og da blir det sikkert litt ekstra mat.. Jeg kan ikke gå opp tre uker på rad!!

Jeg blir så demotivert av å gå opp, man skulle tro det fikk meg til å spise bedre å trene, mer, men det er helt motsatt, jeg blir bare furt og slurvete=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Så bra=) Ikke at du har blitt syk, men at du har gått ned:p

Jeg hadde egentlig håpet på å gå ned, siden jeg gikk 38 km i går og tilsammen hadde 50,1 trimpoeng:p Menmen, jeg kom meg tilbake til 59 i alle fall. SÅ får vi se hvordan ferien går..

 

Det er så rart, neon ganger går jeg ned 700 gram selvom jeg spsier dessert hver dag og drikker øl og spiser pizza og andre ganger går jeg opp 200 gram selvom jeg har vært veldig flink.

Jeg ser ikke noen sammenheng, det er ikke bare en gang i måneden heller, så jeg har ingen forklaring på hvorfor vekta lever sitt eget liv:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 400 gram, dvs at jeg er tilbake på 72,3 som jeg var mandag for 2 uker sida.. så da er jeg iallefall ikke mere opp.. har sykla en del idag, og er oppi 3,2 trimpoeng, noe som for dere ikke er noe som helst, men for meg er bedre enn ikke noe!

 

Ble ikke Bislet Bad idag heller fordi jeg ble invitert på grilling i frognerparken, så der ble det 2 grillpølser i brød... det kunne vært verre sier nå jeg...

 

jeg, mor og far har bestemt oss for å dra på Galdhøpiggen enten til helga eller neste helg, så det gleder jeg meg masse til :)

 

På søndag var jeg og far på vår årlige skogstur, ikke veldig langt inn i skogen hjemme, men en koselig far og datter tur. vært på denne nesten hvert år siden 1996, så det er tradisjon :)

 

Søvnproblemene mine ser ikke ut til å avta, så jeg driver å skal oppsøke masør eller en eller annen alternativ behandling,... for jeg kan ikke fortsette sånn...

 

nå er det nattan. sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mie: Prøv akupunktur... Faren min har aldri sovet skikkelig, våkna ofte, og mange ganger ikke fått sovet igjen.. Etter han begynte med akupunktur behandling sover han kjempegodt! Han våkner ikke før klokka ringer.. Så dette er hvertfall noe som virker!

 

Katza: Off nei, den vekta er ikke mye logisk.. Jeg blir gal, ting som ikke er logiske gjør meg faktisk gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiiiteeeeen, nå har jeg akkuratt kommet hjem etter å ha gått, klatret og vaddet rundt hele jeløya (hcis dere vet hvor det er?) med en sekk på fem kilo i 10 timer! Fire miiiiiiiiil:p

Det var btw grunnen til at jeg gikk så langt på søndag, jeg har lenge villet ta turen rundt jeløy, men måtte sjekke om jeg klarte å gå så langt først=P

 

Men nå har jeg klart det, det var litt lenger enn planlagt og var så klart myyye tyngre med 5 ekstra kilo, spesielt med så mye oppoverbakker og så mye KLATRING og slosskamper med bukser og kratt.. Ah.. Nå skal jeg bare sitte i soafen og spise grøt, i morgen er det ferie^^

 

Lykke til med sovningen, Mie, jeg hadde problemet selv lenge, men det løste seg egentlig av seg selv etter hvert.. Eneste tipsene jeg kan gi er å stå opp til samme tid hver dag uansett, og ikke ta høneblunder, ha lyset av og pass på temperaturen på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke dere er!! ferie går nok fint, det har du fortjent!!

jeg skal ned til 69 til 16. septemeber!! :P

 

Lørdag BLIR det bislet bad!! SKAL SKAL SKAL skjerpe meg!!

 

søvnen har bedra seg av seg selv, tror kanskje jeg har spent skuldra mer enn jeg trodde, men har vel kanskje sluppet de nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UM.. 2 kilo *kremt* jaja, easy come,easy go.

Skal innrømme at jeg ga litt faen, noen rasshøl stjal baggasjen min mens vi var på liseberg, bagen min, alle klærne mine, veska mi, absolutt alt jeg hadde med meg.. Så da gadd ejg ikke egentlig være så fin på det, så jeg forventet egentlig å gå opp mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom du deg på bislet btw?

 

Det er bra du sover bedre, det har en tendens til å fikse seg selv når man slutter å tenke over det.. =P

 

I dag har jeg hoppet tilbake i gamle vaner, bra med trening og mat, bortsett fra 3 sjokoladebiter i dag tidlig, men det gjør ikke noe. Blir fiskegrateng til middag, håper jeg får av meg disse kiloene snart, det er kjedelig å skulle gå ned de samme to kiloene to ganger.. Gleder meg til jeg kommer meg under 59,8=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk opp tell 73,4 kg denne uka, altså 1,1 kg opp... NOT GOOD!!!

 

nei, var aldri på bislet fordi jeg må gjøre om en avtale som jeg venter på svar på, har funnet et treningssenter oppi gata som har veldig mye bra timer, så håper å få igjen penga på bislet i og med jeg ikke har brukt det enda...

 

men sykla til jobb idag da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, noen ide om hvorfor du gikk opp?

Det er ikke bare feil tid av måneden eller noe?

 

Du skulle bodd litt nærmere moss, så skulle jeg trent med deg=) Men du har ikke vurdert å trene litt mer hjemme? Jeg har ikke sett innsiden av et treningsenter på fire år.. I dag har jeg trent styrke, gjort yoga, danset magedans og brukt rokkeringen min og fått fem poeng uten å i det hele tatt gå utenfor huset. Kjekt=)

 

Men hoff, nå er jeg sliten, har danset i 40 min. ^^ Jeg danser ikke bare til orientalsk musikk, sånn som nå har jeg akkuratt danset til dragonforce's throug the fire and flames.. Du kan jo søke den opp på youtube om du ikek har hørt den, men den er laandg og KJAPP, ufattelig slitsom. Spesielt når man allerede har danset i en halvtime i strekk, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antagelig gikk jeg opp pga 0 trening og litt dårlig matvaner... er ikke den tida av måneden enda, nei...

 

ja, skulle gjerne trent med deg!!

 

Jeg kan trene litt hjemme, men bor samme med 2 andre som er veldig hyggelige, men føler liksom det er litt rart å trene i stua når jeg ikke kjenner de sååå godt enda... og jeg veit han ene er hjemme nå... inne på rommet mitt har jeg ca litt over en kvadratmeter med ledig gulvplass... også synes jeg det er kjedelig å gå tur alene, og jogge er jeg heller ikke så glad i... men jeg tror treningstimer/gruppetimer på et senter kan være veldig bra og motiverende!! :) koster ikke mer enn 500,- i måneden heller... noe som er billigere enn mange andre steder med lignende opplegg.. :)

 

Du er virkelig kjempeflink, blir så imponert over deg!!

 

Imårra skal jeg sykle t/r jobb, deretter t/r volleyballtrening som er ca 5,3 km hver vei... også skal jeg selvfølgelig trene volleyball :P gleder meg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ble det 45 minuttet med styrke/aerobic/dans, så det var da noe!! holdt på å dra på meg en skikkelig strekk i låret, så måtte gi meg... men det funka på sett og vis på den lille kvadratmeteren... ingen store bevegelser da for å si det sånn! :P

 

gikk bra med mat helt til det ble kveldsmat, og da sprakk alt... :)...

 

imårra blir en god dag, jeg kjenner det på meg!! så nå skal jeg sove!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naw, takk, mie^^

 

Hvordan gikk dagen i dag? Fikk du veid opp for gårsdagen? =)

 

Jeg har klart meg fint matmessig denne uka, bortsett fra at jeg har spist en del nugatti på brødskiva (jo også ca 20 g sjokolade tilsammen), men jeg har jo egentlig funent ut at det er "trikset" for å holde meg i skinnet. Jeg "feiler" i små, kontrollerte mengder, som ved å f.eks spise nugatti. Det er bedre enn masse is i alle fall;P

 

Trimmen går som vanlig, ikke noe å klage på der.

 

Kult at du får brukt kvadratmeteren for hva den er verdt da:P Anbefaler å laste ned noen yoga-dvd'er (hvis du ikke har prøvd det fra før), jeg pleier å gjøre yoga selvom det ikke er for treningens del. Det er fantastisk, det tar liten plass, gjør deg både sterk og smidig og er skikkelig avslappende=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa, jeg fikk veid opp!! :)

 

ble sykling t/r jobb og t/r volleyballtrening (gikk bare oppover til, så kjenner det i låra for å si det sånn... på jobb gikk vi også tur, først rolig tempo 20 min nedover, så 20 min oppover noen ganske harde bakker med ei tralle med 6 unger på snart 2 år... så det var bra... også en del oppvarmng og øvelser + spill på volleyballtrennga :)

 

skal se på det med yoga, alltid hatt lyst til å prøve! noe sted du anbefaler å se dem? youtube...? eller som du sa, laste ned fra...?

 

gleder meg til fjelltur på lørdag og eventuelt på søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv torrentz.com, jeg har fått en del gode dvd'er der.

Power yoga synes jeg er et greit alternativ, det er mer stryrketrening enn avslapping liksom.

 

Bare husk på at på den siden går det også an å laste ned endel filmer ulovlig, så pass på det hvis du bryr deg om sånt. (Sånn, nå har jeg sagt det, så slipper jeg å få noen sinte mennesker på nakken=p)

 

Fjelltur? Så kos=) Jeg har fått med ekstra-jobb som hushjelp/gartner/whatever på nabogården her. Så jeg klipper plen, maler hus, vasker opp, rydder fryseboks, baker osv. Litt ekstra penger og hudarbeid er god trening;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millaaa, lever du enda eller? Har jo ikke hørt fra deg på over en uke.

 

Æsj, jeg har surret litt med registreringa nå, jeg spiste to brødskiver i går kveld, men glemte å registrere det og husker ikke hvor mye det var og i dag så hadde jeg bare skrevet ned alt på noen post-it lapper, men jeg har blandet dem med gamle lapper, så jeg vet ikke om jeg har spist to brødskiver eller fire, jeg husker ikke xP

 

Har uansett spist litt mye i dag, tok meg 4 sjokoladebiter etter frokost, menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rekord=) Men har du aldri hatt så mye på en uke før? Jeg synes jeg ser deg håver inn masse poeng i hytt og pine jeg, trodde egentlig at du lå på rundt 25 i uka?

 

Gruer meg til veiing i morgen jeg.. Jeg har vært veldig flink, mine eneste synder har vært en liten hamburger og ca 25 gram sjokolade, jeg ligger 7000 i minus totalt, men.. Kroppen min gjør jo ikke alltid som jeg sier, og hvis jeg ikke ar gått ned eller har gått opp etter å ha gått opp 2 kg på ferie så tror jeg at noe klikker for meg:p

Og selvom jeg går ned 700 gram så er det fortsatt skuffende, for jeg tviler på at jeg la på meg 2 kg fett på fire dager, det går jo ikke ann, så jeg har hele uka håpet på at de bare skal forsvinne på et blunk..

Så jeg forbereder meg på å bli skuffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUh, vel, jeg har sett deg dra inn masse poeng på kort tid i alle fall, så det er neppe noe problem for deg å få 25 i uka=) Det er jo bare å ta meg som eksempel det, for et år siden så sleit jeg med å få 7 poeng, nå drar jeg 40 uten store anstrengelser, rekorden er jo for pokker rett over 50, så jeg er et levende bevis på at det meste er mulig:p

 

Vi får utfordre deg til å ta 20 poeng neste uke! Det som er kult med så mye poeng er at du kan spise masse, hehe=P

Sov godt da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...