Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Så ble det 900 gram ned denne uka :) Det vil si jeg er nede på 72,5... litt skuffende i og med jeg var nede på 72,3 for et par uker sida... men det er da i det minste nedgang, og hvis jeg fortsetter denne trenden, med enda litt mere nedgang ser jeg forhåpentligvis 69-tallet til 18. september, om 2 uker... 2,6 kg på 2 uker bør være et mål å strekke seg etter!!

 

Nå skal jeg sykle til jobb!! :) Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer, ser ut som 19 poeng lønnet seg:D 900 gram er mye^^

Jeg gleder meg til du hopper ned på 60-skalaen, det er en digg følelse. Når jeg kom meg dit så var det nesten bare morro å fortsette, fordi da var jeg såppass godt i gang:)

 

Selv ble jeg satt ut av vekta.. ned 2,4 kilo siden forrige mandag :) Nå VET jeg jo at dette ikke er fett, men at det var mye vekten av en sein middag og vannansamlinger og økte glykogen-lagre eller hva det nå heter. MEN det betyr uansett at jeg har tatt av ALT av ferievekt på en uke og LITT TIL:D Så uansett er jeg på den laveste vekta jeg noen gang har vært. (Bortsett fra når jeg var barn da, men pytt)

 

Også har jeg gått ned 1 cm rundt midjen og litt over alt ellers på kroppen også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det var ufattelig deilig å kunne kvitte seg med feriekiloene på en uke.. Også litt til da=) Nå er jeg tilbake på å gå ned til målet mitt og ikke gå ned det jeg gikk opp. Føler liksom at det er så ekstra tungt å skulle gå ned noe jeg har lagt på meg, jeg må liksom gå ned de samme to kiloene to ganger, det er ikke gøy. MEn nå er det nye kilo som skal av. Og det er bare 2,7 igjen:D

 

Eventuelt litt mer enn 2,7.. Jeg vil ha litt å gå på, jeg skal ALDRI veie over 60 kilo igjen. Jeg tror jeg skal ta båten til tyskland nå snart, en helg, som en ekstra ferie. Vi skulle jo egentlig ta danskebåten hjem sist, men det kunne jeg jo ikke, da vi ble rana mista jeg jo all legitimasjon=(

 

 

Virker som det går fremmover med søvnen din da, det er jo bra=) Du må bare passe på å ikke falle i den fella at du går å legger deg midt på dagen og tar en lur for å prøve å samle så mye søvn som mulig. Det gjør det bare verre, faste sovetider er veldig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. hva skal man si... sykla til og fra jobb mandag og tirsdag

idag ble det t-bane til jobb, og sykling hjem (stort sett nedover), og t-bane til volleyballtrening, så spilte vi volleyball i en time, deretter sykla/trilla jeg hjem... så ble bare trening av volleyballen idag!!

 

og altfor mye mat... jeg er så sliten om dagen, trøtt!! prøver å ikke sove på ettermiddagen, men igår klarte jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så denne uka ble det utrolig nok 11 trimpoeng, noe som ikke er så mye for andre, men til tross for at jeg ikke har gjort noe spesielt for å anstrenge meg til å trene denne uka, så er det et pluss... venter fortsatt på svar fra Bislet... sykla til jobb bare 3 ganger denne uka.. også en times volleyball...samt en liten tur med søster'n og niesa i barnevogna idag...

 

mat har vært helt på utur denne uka... og som sagt trening... følt meg sliten på grunn av dårlig søvn igjen, oppblåst og fæl i utseende...

 

fra imårra starter jeg på GO123, og skal kjøre disse måltidene 3 av 5 ganger om dagen første uka... Noen som har noe erfaring med dette?

 

imårra må jeg ta t-banen til jobb fordi vi skal på et annet sted... men håper å få beveget meg litt på kvelden...

 

på tirsdag skal jeg og en kamerat forhåpentligvis begynne på Lindy Hop Swingkurs som skal gå over 12 uker, så det er jo supertrening 1,5 time hver tirsdag...

 

onsdager er det volleyball i 2 timer.. og dit SKAL jeg sykle på onsdag...

 

Også skal jeg selvfølgelig de andre dagene sykle til og fra jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det opp til 72,7 kg igjen denne uka... og 92 cm rundt midjen... dette var ikke bra... tilbake på sist ukes målinger...

 

Resten av uka blir det sykling til jobb, Lindy Hop Swing på tirsdag, sykling til volleyball og volleyballtrening på onsdag torsdag skal jeg dra med meg noen å gå en tur! fredag kveld blir det festmiddag, og drikking, men forhåpentligvis en del swing-dansing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt lite svar om dagen, begge laptopene mine er kaputt, fordi det punktet jeg klarer å fikse foreløpig (dessuten er jeg lei av å fikse skraphaugene) og den stasjonære pc'n til samboern min bråker så mye at dne er ikke til å være i hus med så det er mobilen eller en råtten drittpc som jeg kobler opp til tv'n.. Men uansett så gikk jeg ned en halv kilo på mandag, selvom jeg faktisk hadde ligget ca 500 kcal i minus hver dag ( i gjennomsnitt i alle fall).

 

Men det kom hovedsakelig fra sunn mat da, så da er det kanskje derfor.. Jeg så ikke ut til å ha mistet noen cm, men fettprosenten var gått ned, så kanskje det bare var vann eller litt luft i magen.

Jeg ser ikke helt ut til å prestere å ligge 1000 i minus hver dag lenger, er så sulten og nå som jeg plutselig jobber så mye blir det vanskelig å veie opp for en spisedag med å hove inn 10 poeng på en dag osv:P

 

Anyway: Pulverkur er ikke egentlig noe jeg vil enbefale for noen, det smaker dritt, man blir kjempesulten og kroppen trenger noe fast føde å jobbe med uansett. Grunnen til at noen går ned i det hele tatt er fordi de nesten ikke får i seg næring i det hele tatt, du får det samme resultatet ved å slutte å spise og spise vitaminpiller, med mindre du kombinerer det med normal mat og mosjon så går du nok bare rett opp igjen, og da er det jo i utgangspunktet bortkasta penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå denne uka har jeg 12,2 trimpoeng, og det er bare onsdag!! ;)

swing på tirsdag og sykling 50 minutter til volleyball i 2 timer på onsdag har gjort susen så langt resten av uka er veldig fullbooket... blir festmiddag på fredag (med alkohol), og forhåpentligvis litt swing-dansing! også blir det forhåpentligvis volleyball på volleyballturneringa på lørdag (skal vel mest hjelpe til, men...) søndag skal jeg ta med meg en venninne å gå en tur om det er fint vær

 

Ikke vært så flink med det go 123 egentlig... jeg har spist det litt innimellom, men suppa er det like før jeg brekker meg av, og det andre blir man også veldig fort lei!

 

Jeg er også veldig umotivert til å trene, for volleyball og swing ser jeg på bare som et pluss at er veldig god trening... For dette er aktiviteter jeg synes er veldig gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

700 gram opp, yikes.. ingen overaskelse, egentlig..

Drakk både fredag og lørdag, lå faktisk 1000 kcal i PLUSS på lørdag og i går trente jeg faktisk ikke.. Måtte male ferdig et bilde jeg skulle selge, da jeg var ferdig klokken ti så gadd jeg ikke trene, virkelig..

Min første dag uten poeng på et halvt år.. Jaja.

 

Også spiste jeg en STOR og tung og seeeeen middag i går pluss at det er den kjipe uka av måneden, så jeg forventet absolutt å gå opp. Men jeg ligger på 59,9, så det er fortsatt under 60, hah=p

Easy come, easy go..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei hei!

 

jeg er tilbake! vært veldig dårlig med trening og matveien over ei tid nå, så har ikke orka å stikke innom her... men på mandag meldte jeg meg inn på oxigeno treningssenter oppi gata her...

 

Så på mandag hadde jeg første treningsøkt med løping på mølle og sykling..

 

tirsdag var jeg der og fikk eget treningsprogram på apparater (trente ikke den gangen fordi jeg skulle på swingkurs, og dermed dansa i 1,5 time :)

 

onsdag, altså idag trente jeg før jobb med programmet mitt for første gang, og jeg kjenner jeg begynner å bli støl, så det er vel et godt tegn :)

 

imorgen, torsdag skal jeg på raggea fusion (tror det er en slags dansetime), og deretter trene styrke

 

fredag skal jeg trene styrke før jobb igjen :)

 

søndag er det barnedåp hjemme, men skal prøve å ikke stappe i meg alle kakene, men må jo smake litt :)

 

så nå er jeg virkelig igang med treninga, men sliter i matveien... spiser bare mer enn før... og helt feil mat, så her må jeg også skjerpe meg hvis jeg skal se noen resultater til mandagen igjen,,

 

 

veide btw 73,4 kg på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag var det dåp til nieasa mi hjemme, så da ble det koldtbord og kaker... spiste ikke så mye kaker, men ble skikkelig overmett fordet...

 

Men jeg har laga treningsprogram for kommende uke, og det er som følger (de som er sikre iallefall):

 

mandag:

- corebar i 60 min

- eget styrketreningsprogram på apparater (styrkeapparater p1)

- gå/jogge/sykle på mølle/sykkel i 15 min

 

tirsdag:

- swingkurs Lindy Hop i 1,5 time

- volleyballkamp (la oss si ca 30-40 min effektiv spilling fori vi er mange)

 

onsdag:

- tidligtrening --> 10 min oppvarming på sykkel

- styrkeapparater program 2

- på kvelden --> volleyballtrening 2 timer

 

torsdag:

- mage/rygg saltrening

- styrkeapparater p1

 

fredag:

- oxi styrke i sal

(- gå/jogge/sykle på mølle/sykkel i 15 min + styrkeapparater p1)

 

lørdag:

- corebar 60 min

- gå/jogge/sykle på mølle/sykkel i 15 min

- styrkeapparater p2

 

søndag:

- yoga 75 min

 

 

Jeg skal gjøre så godt jeg kan for å klare alle disse øktene...!! Jeg skal være forsiktig så jeg ikke tar i for mye på en gang i begynnelsen, men føler jeg liksom bør stå på nå som jeg har interessen oppe også, også tror jeg det blir lettere å trene etterhvert, formen blir bedre, holdningen, energien stiger, jeg sover forhåpentligvis bedre, og alt blir bare bedre :)

 

 

åssen går det med deg da?

 

jeg er spent på veiing og måling imårratidlig... kommende uke skal bli mye bedre matmessig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

har egentlig ikke gått så veldig bra... men jeg ligger på det samme da, så har ikke gått noe opp iallefall... men jeg skal klare dette, men jeg tror jeg må bare venne meg til at dette kommer til å ta tid, og at jeg kanskje ikke går ned i vekt med det samme, men at jeg skal bli flinkere til å bruke målebåndet hver uke... jeg skal bli flinkere i matvegen, og jeg skal starte roligere med treningen, for det er en feil jeg har gjort mange ganger... jeg starter hardt fordi jeg er ivrig, men så blir jeg lei og sjuk...

 

åssen er det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oih, sorry at det ble litt sent svar, jeg trodde ikke det var noen nye innlegg her, topicen i tråden pleier å veie i fet skrift når det er inlegg jeg ikke har lest.

 

Så bra at du ikke er over startvekten da, det er en felle som mange faller i.. Har gjort det selv, pauset litt, salppet av, og når jeg endelig skal i gang igjen så er utganspunktet bare verre:P

 

Og det er nok smart å starte litt roligere, ikke bruke opp all motivasjonen på en gang liksom. Det er viktigere å gjøre noe man kan holde på med lenge, det nytter jo ikke å være superflink hvis det ender opp med at man sliter seg ut og gir opp etter noen uker.

Men hvis man bare tar det litt rolig og slapper av med det, så går det nesten litt av seg selv. Jeg har jo brukt et år på å gå ned 10 kg, men jeg har aldri gått sulten, jeg har aldri slitt meg ut, så det har gått sakte, men behagelig. Og jeg har holdt ut, i motsetning til hva jeg har gjort før:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

så sant så sant! men det sies jo også at langvarig vektreduksjon er det som holder lengst.. så det er jo kjempebra at du har klart 10 kg da :) jeg sliter med motivasjon, og trenger så veldig gjerne en treningspartner, men aner ikke helt hvordan jeg skal finne en her jeg bor i o' store oslo...

 

jeg har vært i afrika ei uke så har ikke vært inne her igjen før nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har veldig lyst til å gå ned 6 kilo til sommern og bikinisesongen. akkurat nå føler jeg meg bare slapp og lubben... jeg er en typisk jojo slanker, men nå er det nok!! JEG VIL NED I VEKT og denne gangen vil jeg holde ut mer en bare en uke! jeg klarer liksom aldri å komme meg gjennom helgen uten å ødelegge for meg selv. proper i meg mat til jeg stuper i sofaen. etterpå skammer jeg meg, jeg har bare ikke motivasjonen som skal til. jeg trenger tips og råd for å klare å holde ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...