Gå til innhold

12kg ned i våres - opp igjen .. hjelp!


Gjest Nicke

Anbefalte innlegg

Gikk på 2 GR I våres med stort hell. Klarte meg dessverre ikke så godt alene. Har gått masse opp igjen. Vet ikke hvor mye, men skal på nytt kurs i morgen. Og veies på nytt. Da får vi se hvor nålen stopper. Andre der ute med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Huff... ja, dessverre. Er flink i perioder, men så spiser jeg som jeg vil igjen og alt kommer på igjen, og gjerne litt til.

Jeg vil tro de fleste har det sånn...

Jeg er akkurat begynt igjen. Har fått meg personlig trener også. Og hun hadde et kostholdsopplegg jeg kun klarte følge fra fredag til i går kveld. Det var helt grusomt!! Mat hver 3-4 time, det var da max to knekkebrød til hvert måltid med magert pålegg og 1 kyllingfilè og masse grønnsaker til middag, for å illustrere. Altså ikke særli mye mat. Så i går kveld fant jeg ut at jeg skulle holde meg til kcal-telling. Veldig mye bedre når vi kan spise hva vi vil så lenge vi begrenser oss. :)

Lykke til da! Må fortelle hvordan det gikk på veiinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Ja, jeg kommer tilbake i morgen kveld, med veierapport. Er veldig spent. Synd at det skal være så vanskelig alene. Det fungerer veldig bra for meg når jeg går på kurs. Dagboken på nettet er super, men den har ligget i fred siden i sommer. Kryss fingrene for meg. Tror bestemt at jeg holder meg til GR opplegget. Din nye coach høres urimelig ut. Man skal da virkelig ikke sulte seg smalere. Lykke til. Vi snakkes på denne tråden i morgen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Jeg synes det er så inni granskauen dyrt med kurs.. Da betaler jeg heller for pt som følger meg bedre opp. Jeg betaler 4900 kr for 20 ganger (billigste jeg fant), og da går jeg til henne 2 ganger i uka. Så da har jeg betalt for ca.2.5 måneder. Da har jeg altså to ganger 1 time styrketrening med henne i uken, der jeg i tillegg får sjekket fettprosent og blir veid :) På et eller annet tidspunkt må jeg jo klare å komme i mål og holde meg der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der falt dommen gitt. Sluttvekt i juni-09 64,1 - startvekt i dag 70,5. Opp 1 kg i mnd. Virkelig oppløftenede, eller? Nå er det bare å sette i gang, men har problemer med å etablere nok motivasjon. Trenger et puff i baken... Ha' en deilig kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Viss du går på kurs er det vel sånn at kursleder sier hvor mye hver enkelt har gått opp eller ned?! Det er rimelig flaut viss en har gått opp da.. Det er vel litt motivasjon i det? :)

Jeg var å jogget og gikk på tredemølle i går jeg. Bare en halvtime da men.. hele tiden litt oppoverbakke, spesielt når jeg kun gikk i 6-6.5 km/t. Men ble nå litt over 300 kcal forbrent i det minste. Gikk en tur med hundene i 15 min når jeg kom hjem også. Synes det er kjekt å trene jeg, så det er ikke der problemet ligger hos meg i alle fall. Er verre med snop og mat..

I dag er det time hos pt igjen :D Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Jeg har to blandingshunder bare. En mest engelsk setter og en mest golden retriver.

Huff... helgen har vært et eneste stort matkalas for min del. Fysj a meg at jeg skal ha så ufattelig lite viljestyrke ;)

På an igjen i dag... Skal pakke snopet ned i kjelleren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...