Gå til innhold

Carolinemors dagbok. 10 kg lettere i løpet av 2010?! :)


Gjest Carolinemor

Anbefalte innlegg

Gjest bridezilla

Eg og;) Fysjomfei... Eg har og gått opp: 0,2 kg...

Eg må skjerpe meg til neste veke, trene mer og spise meir på klokkeslett...

Lykke til, og ha ei strålande veke! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor
Eg og;) Fysjomfei... Eg har og gått opp: 0' date='2 kg...

Eg må skjerpe meg til neste veke, trene mer og spise meir på klokkeslett...

Lykke til, og ha ei strålande veke! :D[/quote']

 

Takk, fant forresten et tips til trening til deg (og meg) i dag :)

30 day shred- treningsvideo med hun ene personlige treneren som har vært med på the biggest looser. Det er tre trinn i denne. De 10 første dagene er du på level 1, de 10 neste level 2, og de 10 siste level 3. Det er visst meget bra for kaloriforbrenning og for "toning av kroppen".

Jeg lastet ned og begynte så smått i dag. Var døsliten underveis, og overrasket over hvor dårlig form jeg er i.... MEN har troen på at det skal hjelpe. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

denne uka her har hittill vært temmelig kjip, med et selvbilde som aldri har vært lavere... Jeg er jo nybakt mamma, og ammer. Og en bivirkning av dette er ikke bare ødelagte bryster og mage, men tydeligvis også at man mister hår... massevis av hår bare faller av... Har faktisk oppdaget at det er nesten antydning til viker (!) i hårfestet. Heldigvis har jeg mye å ta av da, men må innrømme det at det ikke hjelper på selvfølelsen i det hele tatt.

 

Til tross for dette, og medfølgende ønske om å putte ting i munnen (akkurat som om det skulle hjelpe) har jeg trent 30 days shred hver dag i fire dager nå. Og allerede nå merker jeg at øvelsene blir lettere for hver dag som går.Jeg tror også at midjemålet har minket noe. Blir spennende å se på mandag! Håper det hjelper litt på humøret og selvfølelsen når jeg kommer inn i buksene som var passe for et par år siden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bridezilla

Ang. håraavfall. Med 1.barnet mitt mistet jeg hår rundt annsiktet, sikkert sånn som du gjør nå. Da det vokste ut igjen ble det en "glorie" i noen uker, men det gikk seg fort til med litt stæsj i håret... Verre var det med 2.mann. Da mistet jeg store dotter, og ble tydelig skalla rundt omkring på hodet. Det verste området var på toppen da det ikke kunne skjules. Halvannet år etter har jeg fortsatt et område med hår som er merkbasrt kortere da jeg har langt hår.

 

Så trøst deg med: en liten glorie er lett å skjule når det vokser ut igjen og det vises knappt for andre at det har fallt av hår. Men lite gøy er det uansett...

 

Hold motivasjonen oppe Caroline. Håret vokser ikke ut igjen med sjokolade som mirakelkur;)

Og du som har vore så flink så langt!!!;)

 

Har forresten ikke fått sutte meg ned med dataen de siste dagene... Hvor lastet du den ned i fra??? Treningsvideoen altså??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

Takk for oppmuntringen :) har et håp om at selvfølelsen øker litt til sommeren

 

Her er linken til treningsvideoen. Må legge til at man kan kjøpe den på butikken, at det er ulovlig å laste ned og at jeg ikke gir deg denne linken med hensikt i å oppmuntre ulovlig nedlastning *kremt* (ikke quote, fjerner link senere) ;)

 

 

http://thepiratebay.org/torrent/5276980/Jillian_Michaels_30_Day_Shred_Workout_-_www.DietingHub.com

 

 

Jeg er akkurat ferdig med dag 7 i level 1. Har troen på at det har minket litt rundt midjen hvertfall :)

 

I morgen er det veiedag, og igjen tror jeg nok at det blir noen skuffelser. Min kjære lagde et herlig "kokkemåltid" til meg i går. Tre retters middag med masse masse smør, fløte osv osv. Nyyyydelig, men sikkert minst (!) 800 kcla bare på måltidet... Og en flaske vin på deling i tillegg gjør jo sitt. Men fy flate så godt det var!

Fordeler og ulemper ved å ha kokk som samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

Veiedag i dag, vekta har ikke gått noe særlig ned, som forventet... MEN midjemålet har rast! 30 day shred funker! Garantert! Blir spennende å se om 23 dager til, når jeg er ferdig... :) :)

 

SÅ!

 

15.02.10: 91,7 kg og 89(!) cm rundt midje

08.02.10: 92,0 kg og 92 cm rundt midje

01.02.10: 91,5 kg og 92 cm rundt midje

25.01.10: 92,5 kg og 93 cm rundt midje

18.01.10: 94,1 kg og 95 cm rundt midje

 

Vekttap denne uken: ned kun 0,3 kg... MEN 3 cm rundt midjen!

Vekttap alt i alt: 2,4 kg og 6 cm(!!) rundt midje :)

 

Anbefaler 30 day shred til alle som har behov for litt minking av cm rundt midjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bridezilla

Knall resultater!!! Har fått gamlefar til å lasta den ned, men har ikke fått den levert i DVD form enda;) Kanskje eg får begynt i kveld eller i mårra??? Er heime for tiden med eldstemann som har fått vannkopper... Kjedelige greier. Har i dag rydda ALLE lekene på fellesområdet, vaska kassene, kasta ødelagte ting,... Godt å få det gjort og noen kcal forbrenner eg nok på 2t med sånnt arbeid også;)

 

Har fortsatt nedgangen jeg også. Fra eg begynnte har eg gått ned 2 cm rundt "pølsa" på magen og 2,7 kg. Kunne tenkt meg at det gikk fortere, men det viktigste er at det tikker nedover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinemor

Har hatt en periode der jeg har vært langt fra flink. Når sambo dro på sjøen igjen forsvant all viljestyrke... Det føles til tider som om jeg ikke greier å slutte å spise. Og får dårlig samvittighet noe som gjør at jeg igjen har lyst til å putte noe i munnen... Har spist masser og masser av is, alt godteriet som var i skapet er borte, og har spist masser og masser av mat. Det går greit når unga er oppe, men med en gang de legger seg greier jeg ikke la være. Og det hjelper ikke å ikke ha godteri eller annet i skapet (jeg har jo spist opp alt, så ikke mer igjen) for er det ikke sånt der så spiser jeg "vanlig" mat, selv om jeg ikke er sulten.

Har ikke gått på vekta denne uka. Venter til neste mandag. Prøver å ta meg sammen.

Hvordan unngå denne trøstespisingen? Vurderer seriøst å begynne å røyke igjen, ikke fordi jeg er sugen på røyk (har ikke røyka på 2 år nå) men for å gjøre noe annet enn å spise. Det er nesten fysisk vondt.. Skjønner ikke det her jeg. Jeg somhar vært så flink! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bridezilla

Merker dalende motivasjon eg og... Det er vel bare sånn det er:( Eg har passa på og fortalt folk rundt meg at eg skal ned noen kilo, så eg blir stadig minna på det. Når eg snakker med venninner/ sambo eller andre så spør de hvordan det går med slankinga... Tørr ikkje sitte å proppe meg full i drit da;) Blir flaut når eg må sei at det står på stedet hvil...

 

Vi må bare stå på; og ikkje begynn å røyk igjen. Vanskligere å slutte med det enn snopen syns eg:)

 

Et tips til er å bruke litt av knelden her inne, merkelig, men det tar søthungeren fra meg av og til:D

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...