Gå til innhold

Vil i mål i 2010!!


Gjest Maya85

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
....frykter at det ikke går så bra' date=' siden du er lite her inne?

Kanskje jeg tar feil? Håper det!

 

Klem

 

:)[/quote']

 

Hei Soleia

 

vanligvis betyr det at jeg er ute og kjører ja, du har rett i det.

men denne gangen tar du feil! hehe. jeg er kommet godt i gang, humøret er på topp, kjøpt ny kjøkkenvekt og har tatt opp treningen for fullt. 1 t på ellipsemaskinen i dag f.eks. :)

 

så jeg føler det går bra! det vil så klart ta tid nedover men har et litt lengre tidsperspektiv denne gangen og har kvittet meg med den tankegangen at de sunne valgene jeg har tatt er forgjeves dersom jeg gjør et feiltrinn. for det er jo ikke sant!

 

hvordan går det med deg? har du fått knekket de siste kiloene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre- nå ble jeg glad :)

Nærmer du deg 110 igjen ?

 

Jeg strever og plundrer noe forferdelig med de siste 2 kiloene. Tror løsningen er å være skikkelig nazi fremover med null snop og null pepsi Max. Det er ikke rom for NOE slinger i valsen på slutten.

Er likevel optimist og satser på å komme i mål nå på vårparten. Kroppen min slipper lettere opp på vår/sommer og jeg er vel også enda mer motivert da.

Det postive er at kroppen har ligget på 70-tallet lenge nå, så den liker seg tydeligvis....lover bra for stabilsieringen om ikke annet :)

 

Riktig god påske søta!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempeflott at du har klart å ligge stabil! det er veldig bra jobba! :)

ønsker deg og dine en flott påske og lykke til med de siste 2 kiloene fremover, er enig i at våren og sommeren er lettest å kvitte seg med noe overflødig bagasje, letter å trene blant annet. :)

 

nå er jeg akkurat ferdig med en times tid på ellipsemaskinen, og ja jeg håper å snart komme under 110 kg. det skal bli godt. og enda bedre å komme på tosifret (kanskje i løpet av sommeren/høsten..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...