Gjest siissels Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 har kost meg med ei skikkelig god intervall aerobic økt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Det er kjempegøy at så mange vil bidra til at denne tråden kan bli noe positivt for mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Dagens positive: at vi har begynt å se etter dagens positive - istedet for det motsatte! kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rødsprett Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Pga massivt snøfall og nysnø opp til anklene brant jeg av 683kcal på morgenturen i dag i forhold til mine vanlige 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Skal få en kasse vin fra jobben som takk for god innsats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaika Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Er heldigvis frisk igjen etter å ha vært forkjølet! Gleder meg til trening i kveld :-) Kaika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gladmamma Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Og jeg er bra igjen i magen etter å ha hanglet et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakri Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Har gått en skikkelig trimtur i kulden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest suppenes dronning Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 "De fleste bekymringene blir det ingenting av!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 Det er skikkelig uvær på Kanariøyene, men det er meldt fint vær til vi kommer neste onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Har funnet løsningen på et vrient jobbproblem i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fullfres Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 I dag skal jeg treffe trivelige, men litt perifere venninner på kafé rett etter jobb. Gleder meg! Dette er et initiativ jeg har tatt i tråd med mitt nyttårsforsett om å gjøre flere hyggelige ting og ta flere sosiale initiativ. Jeg sendte mail til sju freske jenter og spurte om de ville bli med på kafétreff den første onsdagen i hver måned. Alle takket ja, men det kommer selvsagt til å variere hvor mange vi blir fra gang til gang. I dag er vårt første trefning ;-) Dette er damer som jeg kjenner jeg får piff av å prate med. Så møtes vi i forbifarten og blir enige om at "vi skulle tatt en kaffe en dag", men månedene går og vi tar oss aldri tid. Ikke før nå, når vi setter det i system. Positivitet må pleies. Super tråd dette her, Bente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Strålende ide, fullfres! Kan absolutt adopteres Jeg er også glad for denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaika Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Skal ha klubb med gode venninner i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mia-53 Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 -med iver og glød på trimsykkelen i 30 min--de siste 15 med ekstra styrke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gladmamma Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Har veie- og måledag i dag. Midjemålet har blitt mindre, selv om vekta har økt bittelitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakri Skrevet Februar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2010 Søstra mi spurte om jeg vil være forloveren hennes til våren Ekstra motivasjon, og hyggelig at de formaliserer forholdet!! Ser en pen kjole som premie nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Til tross for laaaaaang bilkø på vei til jobb, hadde jeg en hyggestund i bilen med knekkebrød, te og musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mia-53 Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Veiedag og selv om jeg har vært på reise har jeg klart 1,3 kg. minus på 2 uker. Det betaler seg når jeg svetter og trimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rødsprett Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 jeg sto i mot trangen til å gå på vekta i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Min positive: Er på rett kjøl etter helsprekk tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristepine Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Kjæresten min elsker meg! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lill1978 Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Jeg er ferdig med PMS idag Verden er god igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monarda Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 To positive i dag - det var lett å springe 25 min på mølla i går på tross av en pause i løpinga og jeg må kjøpe ny sort topp i en mindre str! Den jeg har er nå ukledelig stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fullfres Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Jeg tok meg tid til å lage en skikkelig god og fristende matpakke i morges, så nå gleder jeg meg til lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå