Gå til innhold

Dagens positive

Gjest Positiva
 Share

Anbefalte innlegg

Handlet inn til helga igår, og vips falt det visst en 200 grams plate av den nye Kvikk lunsj-sjokoladen(melkesjokolade med biter av Kvikk lunsj og et dryss havsalt....mmm). MEN, den er fortsatt ikke rørt- enda så gal jeg er etter sjokolade! *klapp på skulderen til meg selv* :P hehe..

PS. Skal nevnes at PMS er inne i bildet i tillegg....PMS=sjokoladesug ut av det ville blå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fullfres

Som klassekontakt hadde jeg et ærend innom yngstejentas klasse på morgenkvisten. Det er en niendeklasse, og jeg blir kjempeglad over å bli minnet på hvor mange kjekke ungdommer vi har rundt oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mettesprett

Jeg har den siste uken fulgt samboeren jobb hver morgen (han starter kl 07, og jeg begynner kl 08 et stykke unna). Han ville gå den første pga dårlig vær, jeg tilbød meg å bli med, og nå har det blitt en vane ! - Det gir oss koselig pratetid den halvtimen det tar til hans jobb, og jeg forbrenner ekstra kcal. Og tenke seg til at jeg alltid har ønsket at vi skulle gå turer sammen - og nå gjør vi det hver dag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Komplekser

Oppdaget at det var bare 112 ckal i en fiskemannens seikarbonade!! Nydelig som nistepålegg i kveld, mettet godt.

(Jada, jeg vet 40 gr osv, men noen dager holder jeg meg bare innenfor min anbefalte mengde kalorier.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...