Gjest Positiva Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Sitter og smiler mens jeg leser innlegg på tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakri Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Startet dagen idag med frokost sammen med mine 4 herlige barn.. Alle SÅ fornøyd med mammas havregrøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Pasha Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Handlet inn til helga igår, og vips falt det visst en 200 grams plate av den nye Kvikk lunsj-sjokoladen(melkesjokolade med biter av Kvikk lunsj og et dryss havsalt....mmm). MEN, den er fortsatt ikke rørt- enda så gal jeg er etter sjokolade! *klapp på skulderen til meg selv* hehe.. PS. Skal nevnes at PMS er inne i bildet i tillegg....PMS=sjokoladesug ut av det ville blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rødsprett Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 hoho...sto i mot vekta nok en gang!! ...ja, jeg har seriøst et vektproblem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Dagens positive: Ikke fullt så kaldt i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gladmamma Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 En arbeidsdag igjen til freddan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest siissels Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 Hatt en knakende fin dag på jobb og så ble det ei zumbaøkt på meg istedet for personalmøte (utsatt pga masse sykdom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gromjenta Skrevet Februar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 veldig til mannen kommer hjem fra ukeslangt kurs i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rødsprett Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 har verden beste venninne som kjøpte inn kesam i stede for rømme til middagen hun laget meg i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Dagen er over 2 timer lenger enn ved vintersolhverv og øker med 4-5 minutter hver dag nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Skal stelle i stand til jenteselskap for datteren min som ble 17 år i går 11 til bords! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fullfres Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Som klassekontakt hadde jeg et ærend innom yngstejentas klasse på morgenkvisten. Det er en niendeklasse, og jeg blir kjempeglad over å bli minnet på hvor mange kjekke ungdommer vi har rundt oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mettesprett Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Jeg har den siste uken fulgt samboeren jobb hver morgen (han starter kl 07, og jeg begynner kl 08 et stykke unna). Han ville gå den første pga dårlig vær, jeg tilbød meg å bli med, og nå har det blitt en vane ! - Det gir oss koselig pratetid den halvtimen det tar til hans jobb, og jeg forbrenner ekstra kcal. Og tenke seg til at jeg alltid har ønsket at vi skulle gå turer sammen - og nå gjør vi det hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Gleder meg til middag - deilig fisk!!! kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mia-53 Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Har gangsperr etter treningen igår--var på Puls og trente apparater og romaskin-og jeg har fått verk--herlig verk som viser at jeg gjør noe for helsa og framtiden min-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gladmamma Skrevet Februar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 Vi har barnefri i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Jeg fikk uventet ros fra en kollega for at jeg var blid og hjelpsom. Varmer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fullfres Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Prøvde en stofftights i str M på Hennes&Mauritz i dag - og den passet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Jeg valgte vann fremfor Pepsi Max i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Oppdaget at det var bare 112 ckal i en fiskemannens seikarbonade!! Nydelig som nistepålegg i kveld, mettet godt. (Jada, jeg vet 40 gr osv, men noen dager holder jeg meg bare innenfor min anbefalte mengde kalorier.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Har kastet en bærepose med diverse snackrester fra bursdagsfeiring i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Oi, positiva... utrolig godt gjort!! Jeg fryyyyder meg over strålende sol i går og i dag!! Med litt godvilje kan en kjenne sola varmer, iallefall utpå dagen.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 I kveld skal jeg bake litt, liker det godt. Sukkerbrød, det er magert, må bare fylle det med fornuft:D kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Reiser til varme strøk om 4 timer Håper dere holder tråden varm kommende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Har fått den gamle trimsykkelen ned i stua igjen!! (Den gamle sliteren har fått hvile i fred siden før jul, men nå skal den til pers igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå