Gjest Gladmamma Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Yes! Endelig! Gått ned 700 g siste uka :-) Opptur etter at den hadde gått litt opp forrige uke . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Ned en kilo denne uka! Feirer med frisørtime inkl hårfarging. Synes det at jeg svever tro, eller er det bare en følelse ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Frihelg!! Ingen planer, bare en idè om å sove godt og lenge, se TV, bruke trimsykkelen litt (den trenger nok litt rolig oppvarming) rusle en tur, ta et laaaangt bad osv. Skal være alene i helga, nyyyter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaika Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Er godt på vei med eksamensoppgaven, og er aleine hjemme i kveld - herlig! feirer med ett glass rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Småirritert og sur, tiltaksløs og sulten. Er dette noe å skrive på "dagens positive" om da? Nei, men at jeg endelig forsto hvorfor, DET er positivt! Det er selvfølgelig det månedlige som er i anmarsj. Og det er iallefall ikke varig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gladmamma Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Har gått på ski i 4 timer i fjellet i dag :-) Sol og vindstille. Knallfint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristepine Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Har jogget en mil i dag. I årets første varmegrader! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 I dag er en av de dagene jeg har fått i meg nok vann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gromjenta Skrevet Februar 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 Har hatt en fantastisk helg sammen med min nærmeste, og vi har alle fått gjort ting vi ville. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Gleder meg så utrolig til i morgen kveld!! Da er nemlig tannlegebesøket over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j87 Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Har hatt en fantastisk helg, og sanket inn 4,7 tp idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Alle prøver negative i dag på etterkontroll etter kreftoperasjon:) kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Må bare kommentere dette var VIRKELIG positivt det Kokko!! Tøffe tider blir litt mindre tøffe fremover nå forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Det er vakkert ute, det snør og snør:) kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Jeg er så glad og takknemlig for at motivasjon og kamplyst synes å være på plass nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hei Komplekser: Du greier dette. Stå på kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaika Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Har blitt kalt inn til intervju nr 2 på en spennende jobb! Skrekkblandet fryd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gladmamma Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Fikk tid til å gå på ski i dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakri Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Ikveld kommer mammaen min på besøk- har ikke sett henne siden i sommer. Og i morgen kommerr mannen min hjem fra USA- vært borte siden søndag morgen!! Og på toppen av alt har jeg avspasering i morgen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Jeg er så glad for yoplait yoghurt, dobbel 0 med vanilje fins!! Kjempegod til bær, eller til eple som har fått noen minutter i micro`n. Med kanel på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hvor blir det foresten av trådstarteren Positiva? Har hun blitt igjen i varmen? Hvis hun har det må jeg si at jeg forstår henne godt, jeg ønsker meg også varme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Sitter her og ser nyter roen og freden. Helg, skyfri himmel, og sola på vei over fjelltoppen. Her lokkes det til noen trimpoeng på en fredag formiddag. Ha en herlig helg folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest siissels Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 hatt en knakende fin dag på jobb sammen med vikarer i fleng - det er godt når alle nye fungerer helt supert og så har jeg endelig vært å sett på lokalet hvor vi skal ordne leilighet. (over 2 mnd siden vi fikk lokalet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2010 Jeg takket nei til konfekt på jobb i går kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Jeg er glad kaffe er kalorifritt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå