Gå til innhold

40 års krise:-)


Gjest nrkp3

Anbefalte innlegg

Jeg tipper at oppogner er sugd inn i det alternative miljøet i London, og opptrer med lett avkledde trylleoppvisninger på undergrunnsscener. Hun driter i vekta, men er ekstremt glamorøs! Drikker mye champagne.

 

Jeg har spedd på saligheta med litt feber. Den har sunket nå, og jeg har håp om å kunne ta et glass av den dyre vinen jeg kjøpte, men ikke før søndag.

 

Jeg har bestemt meg for å spise det jeg har lyst på nå i påska, så lenge jeg greier å få i meg litt frukt og melk (biola), samt middag. Legger merke til at jeg er kvitt de verste tendensene til å spise ekstreme mengder sjokolade.

 

Jeg misunner forøvrig dere med pærefasong noe voldsomt. Synes det er praktfullt med skikkelig midje og rumpe, og synes også at overvekt tar seg mye bedre ut på sånne kropper. Har selv en typisk eplefasong, der alt fettet ligger over mage og rygg. Når jeg er slank er jeg ikke eplete, men ligner mer på en gutt. Er heldigvis rikelig utstyrt over brystet (og jeg har ikke tatt av mye der).

 

Ellers er jeg optimistisk. Gleder meg til å bli frisk, kunne trene, og ta fatt på siste etappe på veien mot min egen idealkropp!

 

Jeg gleder meg også til du ser 6-tallet, nrkp3, det er et stort øyeblikk som krever champagne (og trylleoppvisning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar

Jeg var så nære 6 tallet i forrige uke, men nå kan jeg ikke se at jeg er i nærheten mer. Fort ned, fort opp.

 

Men mister ikke motet, for nå ser jeg lys i tunnellen. Skal bare få denne helgen unna, så starter jeg med friskt mot etter påske. I morgen reiser vi til svigermor og jeg blir uten nettforbindelse til etter påske. Hvordan i all verden skal jeg overleve det?

Har ingen ski planer, men vi skal være mye ute om været tillater det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og venter på 6 tallet jeg. Har ikkke sett det tallet på mange mange år.

Er i en dårlig stim om dagen. Etter uker uten matlyst' date=' smaksans og luktesans, så er det kommet tilbake og det er nesten slik at jeg spiser og spiser uten å bli mett.

 

Men så har jeg jo også sluttet å røyke og det kan jo gi økt matlyst det også, så her er jeg da. Sulten på det ene og det andre.

 

Bunaden min har vært for stor i et par år nå. Har ikke funnet en systue jeg har hørt noe godt om i denne byen, vil jo ikke levere inn bunaden uten at den som syr vet hva hun holder på med. Regner med å ta den med til hjembyen min og få en kjenning til å ta det.

 

Så bra at du er med dundas. Både du og avk er så flinke til å gå ned i vekt:-) Lurer på hva oppogner holder på med, har ikke hørt fra henne siden hun dro til London.[/quote']

 

 

Oooh - 6-tallet - DET gleder jeg meg SYKT til å komme til selv, men har en god vei dit ;) Så FANTASTISK at du også har sluttet å røyke - SUPERBRA!! Jeg savner røyken sjeldnere og sjeldnere - og synes ikke minst det er NYDELIG å slippe å dra ut og kjøpe, stank av alle klær etc etc etc :) Superbra jobbet - jeg følger med videre vettu - og fortsatt god påske! (Jeg har trent 4 dager så langt siden mandag, og skal på spinning i morgen og styrke på søndag, så det skal ikke stå på treningen i hvert fall - jeg VIL VIL VIL se 7-tallet først på mandag! ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går påskeferien mot slutten, og heldigvis er hodepinen nesten borte! Jeg har spist meg godt opp i løpet av den siste uka. Tror jeg nesten fikk litt panikk da jeg så 65,2 på vekta, jeg er jo ikke helt klar for det ennå. Jeg må da forberede meg på å holde vekta! Nå har vi spist opp kjekspakkene, og den eneste sjokoladen er den som ligger i egget guttungen skal få i morgen (jeg kjøpte jo rikelig med gaver og godter for å kompensere for mangelen på morsomme aktiviteter), og jeg tror jeg skal greie å holde meg unna det. Jeg må innrømme at den kjepphøye innstillingen i mitt forrige innlegg, "Legger merke til at jeg er kvitt de verste tendensene til å spise ekstreme mengder sjokolade" er grundig korrigert. Det tok meg kort tid å rulle tilbake til fråtseriet. Jeg kan IKKE ha sjokolade i skapet, så det er like greit å spise det opp med en gang:-)

 

Det blir nok treningsfri også neste uke, men jeg skal nok komme meg på jobb. Satser på å gå litt tur, for å ikke visne helt. Jeg tillater meg å spise det jeg vil (nå når det er tomt for godter i skapet) i dag og i morgen. Tirsdag er jeg tilbake på den smale sti. Uken etter håper jeg det er mulig med skikkelig trening igjen. Jeg driver og forbereder meg på å holde vekten, og har laget meg tråd på det forumet. Mye å tenke på, men det er litt godt og.

 

Håper dere har hatt en fin påske, og at dere ser 7-tallet og 6-tallet snart! Veier meg tirsdag. Og nå trenger jeg ikke å spise meg mer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig innenfor på kalorier så langt idag (drøyt 1700), og da har jeg faktisk vært ute og gått tur i 3,5 time. Jeg gikk sammen sønnen min, og er voldsomt imponert over hvor utholdende og positiv han er (har ikke riktig vågt meg ut på skikkelig tur med han, siden han iblant klikker). Det var veldig bratt og tungt i perioder, og han sutret ikke en eneste gang! Det var bare å ta mange pauser underveis, så løp han avgårde etter få minutter. Jeg ble iallfall sliten. Det var en skikkelig opptur etter all svakeligheten. Skravla gikk i ett på han, jeg fikk høre fantastiske historier om hans mangslungne opplevelser både i eventyrland og andre land. Det finnes ikke den ting han ikke har gjort, og når han har gjort det har det nesten alltid dukket opp monstertrucker og eksplosjoner.

 

(Beklager ungeskrytet, men jeg er imponert, og samboeren min har ikke kommet hjem ennå. Noen må jeg skryte til).

 

Striskjorte og veiing i morgen. Tror nok jeg har svusjet opp over 67 igjen, men det er greit, jeg gleder meg til resten av veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det hverdag igjen og hva skal spises og ikke spises av snop, brus og mat som er igjen etter påske.

Vi er så dårlig på å beregne hva vi spiser av godter og ender opp med å kjøpe alt for mye. Gutten vår fikk 2 egg fyllt med godter, av sine besteforeldre, han roter litt opp i de og resten blir stående, ikke får jeg kaste de heller, for jeg kan være sikker på at den dagen de går i søpla så vil han ha av de.

 

Så opprydding pågår:-)

 

avk: det er en så hærlig alder guttene våre er i, begynenr å bli selvstendig på mange områder, har mange forunderlige spørsmål, de er så glade og bekymringsløse og kan være noen troll innimellom.

 

Fra i morgen av så er det trening og komme seg på rett kjøl i matveien. Har hatt noen runder i rundkjøringen i påsken. Har ikke vært den mest aktive påsken, men har fått til noen turer i fjæra og i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper at du ikke glemmer meg her inne, når du har din egen tråd. Du er superflink, skjønner på en måte at du er skremt over å være i mål snart, men samtidig så skjønner jeg det ikke. Men jeg skjønner jo også at jeg ikke kan skjønne det, siden jeg har lang vei å gå enda.

 

Hahahahah, hvor mange skjønner ble dette, håper du ikke er språkforsker.

 

Jeg skal følge med deg på din tråd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart som blekk, dette:-)

 

Jeg har vært på jobb idag (ikke som språkforsker, desverre), og ble veldig sliten mot slutten av dagen. Etterpå gikk jeg en tur, men det ble både langsomt og kort, for jeg følte meg ikke bra. Det var kjipt, men jeg får bare lytte til kroppen.

 

Det virker som mye er blitt rotet til av av helsa i denne prosessen for deg. Og kanskje kjørte du på hardere enn krppen din likte det og? Det er ikke så lett og finne balansen. Selv mener jeg at at jeg ikke har noe sånt flink pike-syndrom, men jeg er kanskje litt for opptatt av å ikke være en slask nå i mitt nye liv.

 

Jeg endte forresten på 67 blank i dag. Hvis alt går som planlagt er jeg i mål til 17 mai. Og det er da det virkelige arbeidet begynner...

 

Jeg kommer selvsagt ikke til å glemme deg! Jeg synes det er så motiverende, og hyggelig, å bruke denne tråden. Mine omgivelser ville bli grundig lei av en daglig flom med slankeprat. Og det er godt å være i denne båten sammen noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er blitt rotet til ja. Tar litt tid å komme seg inn i det igjen og få treningen i gang. Har vært på 2 antibiotikakurer og mer eller mindre sengeliggende i 3 uker. Har hatt en atypisk lungebetennelse som var utrolig hard å komme seg igjennom, samt bihulebetennelse som ikke gjorde smertehæl... mindre.

 

Nå kjenner jeg at energien kommer snikende tilbake og planlegger oppstart av treningen. Jeg har en tendens til å gå ut for hardt, men denne gangen starter jeg i det små.

 

Røykeslutt er det også, så jeg må passe litt på hvor mye jeg spiser. Kjenner jo at matlysten har økt i det siste. Jeg som ikke har vært frokostmenneske, kan glatt spise 2 skiver nå.

 

Har nok gått opp litt i påsken, har faktisk ikke hatt mot til å veie meg, men kjenner på buksene at de strammer litt. Det som er så kjempebra er at jeg har bukser som passer akkurat, jeg har kastet alle bukser som ble for store, så skal jeg ha klær på meg så må jeg bare passe på:-)

 

Det er bra at i morgen er en ny dag med nye muligheter, jeg starter på jobb igjen etter påske og sykemelding. Gleder meg til å komme meg ut igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig innenfor på kalorier så langt idag (drøyt 1700)' date=' og da har jeg faktisk vært ute og gått tur i 3,5 time. Jeg gikk sammen sønnen min, og er voldsomt imponert over hvor utholdende og positiv han er (har ikke riktig vågt meg ut på skikkelig tur med han, siden han iblant klikker). Det var veldig bratt og tungt i perioder, og han sutret ikke en eneste gang! Det var bare å ta mange pauser underveis, så løp han avgårde etter få minutter. Jeg ble iallfall sliten. Det var en skikkelig opptur etter all svakeligheten. Skravla gikk i ett på han, jeg fikk høre fantastiske historier om hans mangslungne opplevelser både i eventyrland og andre land. Det finnes ikke den ting han ikke har gjort, og når han har gjort det har det nesten alltid dukket opp monstertrucker og eksplosjoner.

 

(Beklager ungeskrytet, men jeg er imponert, og samboeren min har ikke kommet hjem ennå. Noen må jeg skryte til).

 

Striskjorte og veiing i morgen. Tror nok jeg har svusjet opp over 67 igjen, men det er greit, jeg gleder meg til resten av veien![/quote']

 

 

Hahaha, fantastisk å lese om turen til deg og din sønn! Eksplosjoner er det mye av også blant mine, og om han eldste snakker om noe, er det enten en vits eller noe om ett eller annet dataspill - hahahahhaha..... Så bra med langtur!! Og så bra med innstillingen din!! Jeg har selv vært dårlig med omgangssyke et par dager, eller faktisk tror jeg at det egentlig var kroppens reaksjon, jeg har vært superflink i kostholdet mange uker, mens i helgen flippet jeg fullstendig ut (og da mener jeg fullstendig, vi snakker eksempelvis 5 hjemmebakte skolebrød i tillegg til sjokiss etc... jeg var som en narkoman som endelig fant stoff! hahaha.... det er egentlig til å grine av, men - jeg velger å le :D

 

Jeg er igang igjen i dag, fikk trent 5 av 7 dager i påsken og gått flere lange, gode turer med Dyret så er egentlig fornøyd med det. Sist jeg gikk ned 40 kilo, gikk jeg ned ca. 1-1,3 kilo i uka, kun ved kosthold på ca. 1200 kcal om dagen. Nå har jeg fått målt forbrenning etc. på SATS og spiser 1600 kcal og trener som en gærning og går ned DRITsakte!! ÆSJ, det er så lite motiverende.... Kanskje jeg skal kutte ned til rundt 1300 kcal og prøve det sammen med treningen?? Det må gå litt raskere enn dette, ellers kommer jeg til å droppe ut igjen ganske snart føler jeg.... Uff uff, godt jeg har dere å lene meg på i hvert fall - veldig glad for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er blitt rotet til ja. Tar litt tid å komme seg inn i det igjen og få treningen i gang. Har vært på 2 antibiotikakurer og mer eller mindre sengeliggende i 3 uker. Har hatt en atypisk lungebetennelse som var utrolig hard å komme seg igjennom' date=' samt bihulebetennelse som ikke gjorde smertehæl... mindre.

 

Nå kjenner jeg at energien kommer snikende tilbake og planlegger oppstart av treningen. Jeg har en tendens til å gå ut for hardt, men denne gangen starter jeg i det små.

 

Røykeslutt er det også, så jeg må passe litt på hvor mye jeg spiser. Kjenner jo at matlysten har økt i det siste. Jeg som ikke har vært frokostmenneske, kan glatt spise 2 skiver nå.

 

Har nok gått opp litt i påsken, har faktisk ikke hatt mot til å veie meg, men kjenner på buksene at de strammer litt. Det som er så kjempebra er at jeg har bukser som passer akkurat, jeg har kastet alle bukser som ble for store, så skal jeg ha klær på meg så må jeg bare passe på:-)

 

Det er bra at i morgen er en ny dag med nye muligheter, jeg starter på jobb igjen etter påske og sykemelding. Gleder meg til å komme meg ut igjen:-)[/quote']

 

Kjenner til det med matlysten etter røykeslutt, men uansett - det er det verdt!! Jeg har nå 2,5 mnd. jubileum, og savner i grunnen ikke røyken, selv om jeg ofte kan kjenne meg litt "rastløs" og vet at det er omtrent da jeg ville tatt meg en røyk før. Har røyket siden jeg var 14 år, så jeg vet jo egentlig ikke så mye om hvordan det er å være voksen ikke-røyker :D Du er superflink som ikke røyker, så får heller buksene stramme litt, det går du fort av igjen når striskjorta har startet igjen i dag og du er frisk igjen :) Jeg synes også det var digg å komme på jobb igjen i dag (utrolig nok), rutiner er enklere å forholde seg til når man slanker seg, enn fridager med alskens kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Når du skriver "dyret", dundas, er det sønnen din du går på tur med? Eller har du hund? ;-) Hihi...

 

Hvor høy fant du ut at forbrenninga di var? Du kan jo ligge 800 under... Og hvordan måles forbrenninga, egentlig?

 

Herlig at det går bedre, nrkp3! Du har vært imponerende tålmodig.

 

Jeg får holde ut selv. Er lei av å være shabby, men føler meg jo bedre i dag. Igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger meg utpå og får håpe på det beste:-)

 

Jeg har tilbragt helgen på sykehuset, pga av vedvarende sterk hodepine. Heldigvis ikke noe blodpropp. Men skal utredes for en sjelden hodepine, så i dag må jeg huske på å nevne om den hodepinen jeg får når jeg trener.

 

Jeg legger treningen på hyllen en stund og mat får være mat. Det er jo ikke så mye å skjeie ut med her, om man ikke stikker på kiosken da, så det er jo bra. Men litt "syke" godter er lov da.

 

Så her er jeg da, dere får stikke innom en tur på besøk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det finnes en uhellskvote, nrkp3, så må da snart din være oppbrukt. Det er da så voldsomt! Jeg må si jeg synes synd på deg nå. Slanking må nå være det siste å bekymre seg over.

 

Det er ikke mye å skeie ut med på sykehus, nei, men maken til trist mat! Håper det ikke er sånn der du er.

 

Lykke til, og god bedring! Gi gjerne en lyd innimellom, for jeg følger jo med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det finnes en uhellskvote' date=' nrkp3, så må da snart din være oppbrukt. Det er da så voldsomt! Jeg må si jeg synes synd på deg nå. Slanking må nå være det siste å bekymre seg over.

 

Det er ikke mye å skeie ut med på sykehus, nei, men maken til trist mat! Håper det ikke er sånn der du er.

 

Lykke til, og god bedring! Gi gjerne en lyd innimellom, for jeg følger jo med deg.[/quote']

 

 

Det er faktisk ganske ok middager her, men brødmaten og pålegget er det samme hver dag, men skal ikke klage for det er jo akkurat det samme som jeg har hjemme.

Kan jo bare stikke 4 etasjer ned så finner jeg 7 eleven og det de har i disken der er snadder når maten her blir bånn.

Man kan snakke om 2 syke mnd ja, jeg begynner å bli litt lei kan man si. Fikk i dag av legen kreditt for mitt gode humør, så det redder meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Når du skriver "dyret"' date=' dundas, er det sønnen din du går på tur med? Eller har du hund? ;-) Hihi...

 

Hvor høy fant du ut at forbrenninga di var? Du kan jo ligge 800 under... Og hvordan måles forbrenninga, egentlig?

 

Herlig at det går bedre, nrkp3! Du har vært imponerende tålmodig.

 

Jeg får holde ut selv. Er lei av å være shabby, men føler meg jo bedre i dag. Igjen..[/quote']

 

Hihihi, "Dyret" er heldigvis ikke et av barna men min hund! hihihi

 

Hvileforbrenningen min er ca. 1800 (måles ved å sende strøm gjennom kroppen - hohoho)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er veiedag, og vekta viste 66,2, altså 800 gram ned fra fra forrige tirsdag! Jeg er veldig fornøyd! Og i dag kom jeg meg bort på treningssenteret også. Jeg var forberedt på å bli svimmel ell er noe sånt, og klar for å ta det rolig, men det gikk veldig bra! Jeg tok litt mindre vekt på de apparatene jeg bruker å streve med, enn jeg gjorde sist, og litt mindre motstand på ellipsemaskina, men jeg hadde såpass mye krutt igjen på slutten at jeg løp på tredemølle. Det ble i overkant av 3 trimpoeng:-) Deilig å bli svett!

 

Dårlig oversikt over inntak i dag. Møtemat (baguett med ost) er vanskelig når man lever på få kalorier, så idag blir det for mye.

 

Interessant med sånn måling av forbrenning. Det blir vel mer nøyaktig enn det vi regner ut her. Er det bare trening som kommer utenom de 1800? Eller er det all aktivitet?

 

Og jeg håper det går bra med deg nrkp3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Hei alle sammen. Da er jeg endelig klar for å begynne igjen. Hadde en fin tur til London men gikk opp 2 kilo. Spiste masse frokost, lunsj og middag men det værste var vel all vinen og godteriet.

Kom ikke igang i gjen fordi jeg vist at påsken kom med hytte tur og masse god mat. Har vært oppe i 69,5 kilo men veide i går 68,8. Har trent hver dag i en uke nå, men sliter med matinntaket. Regner med at jeg kommer inn igjen i den gode tralten igjen iløpet av et par dager fordi jeg er kjempemotivert nå.

 

Så synd å høre om all sykdommen som har rammet dere. Håper at dette ordner seg for alle sammen.

 

Har nå bestillt en energipakke fra Shine for å rense kroppen og få overskudd.

Håper dette kan bidra til en kick start på andre etappe av slankekuren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du er tilbake, oppogner! Jeg trodde du hadde bosatt deg i London, og levde et utrolig glamorøst liv som burleskdanser:) Men så er du altså tilbake på den smale sti, sammen oss mer eller mindre svakelige damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sengeliggende til tider med ryggstivhet og smerter. Det er tatt spinalevæske prøver og det måtte 7 spinalpunksjoner til før den edle spinalvæsken kom. Altså de stakk den hæl... tykke nåla 7GANGER inn i ryggenraden og det måtte 3 leger til.

Men hodesmerten som har vart i 7 døgn non stop var 10 ganger værre.

 

Jeg var på vekten i dag og har gått opp 1,1 kilo på 1 mnd, det vil nok si at den kiloen er kommet på i løpet av påsken og den siste uken. Men vet dere, jeg depper faktisk ikke, for det er mange andre ting akkurat nå som er mye viktigere enn den kiloen. Når jeg blir frisk så er den kiloen borte:-)

Treningsforbud et par dager og sykemeldt ut uken.

 

Og mitt opp i alt dette så har lille gullet mitt fått vannkopper, han har nok 70-90 kopper på mage og annsikt.

Og den hærlige kjærstemannen min står på som sykepleier. Heldigvis så er svigermor kommet for å hjelpe oss litt. Takk sivigermor for at du stiller opp:-)

 

Akkurat nå skulle jeg ønske at den tråden min ikke het 40 årskrisa, snakk om ris til egen bak og selvoppfyllende profeti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er veiedag' date=' og vekta viste 66,2, altså 800 gram ned fra fra forrige tirsdag! Jeg er veldig fornøyd! Og i dag kom jeg meg bort på treningssenteret også. Jeg var forberedt på å bli svimmel ell er noe sånt, og klar for å ta det rolig, men det gikk veldig bra! Jeg tok litt mindre vekt på de apparatene jeg bruker å streve med, enn jeg gjorde sist, og litt mindre motstand på ellipsemaskina, men jeg hadde såpass mye krutt igjen på slutten at jeg løp på tredemølle. Det ble i overkant av 3 trimpoeng:-) Deilig å bli svett!

 

Dårlig oversikt over inntak i dag. Møtemat (baguett med ost) er vanskelig når man lever på få kalorier, så idag blir det for mye.

 

Interessant med sånn måling av forbrenning. Det blir vel mer nøyaktig enn det vi regner ut her. Er det bare trening som kommer utenom de 1800? Eller er det all aktivitet?

 

Og jeg håper det går bra med deg nrkp3![/quote']

 

Etter hva jeg har forstått er det hvileforbrenning ved "nesten ingen aktivitet", altså annet enn å stå opp, rusle litt rundt og så legge seg igjen, hehehe, altså kroppens hvileforbrenning. Alle gode turer og trening kommer i tillegg. :)

 

I kveld er det venninnekveld og pai og andre digge saker, så får se hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt pumpa etter deilig trening! Utfordringen er bare og orke å dusje. Kan ikke la være heller...

 

Med tanke på sju stikk i ryggraden (jeg blir fysisk dårlig ved tanken), synes jeg den kiloen er en filleting, ja!

 

Eller i dag: kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?

 

Jeg har ikke vært her inne på noen dager, men jeg er ikke borte nei:-)

Prøver fortvilt å holde fokus, spise normalt og ikke falle for fristelsene og skylde på sykdom og av den grunn har lov å spise akkurat det jeg vil. Det kommer til å straffe seg når jeg blir frisk. Så her er det bare å se rett frem:-)

 

Etter røykeslutt og har nok skrevet om det før, så er jeg sulten på morgenen og spiser 2 skiver grovbrød uten problemer og for meg er det bra:-)

MEN jeg spiser noen medikamenter som gir økt matlyst, som bivirkning og det er IKKE bra, for jeg er jo sulten igjen etter 2 timer jo. Hva gjør jeg da? om jeg spiser et eple så blir jeg enda mer sulten. Noen tips?

 

Treningen kommer jeg sterkere tilbake til, mulig jeg får lov å teste meg litt ut på onsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt matlyst er da en fryktelig upassende bivirkning! Jeg har egentlig ingen gode råd... En må vel være enda mer nøye med å ikke spise noe som ikke gir metthetsfølelse, da, og det passer vi jo på allerede. Hmmm... Skal du bruke det lenge? Kanskje best å spørre legen?

 

Vær forsiktig med treninga, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt matlyst er da en fryktelig upassende bivirkning! Jeg har egentlig ingen gode råd... En må vel være enda mer nøye med å ikke spise noe som ikke gir metthetsfølelse' date=' da, og det passer vi jo på allerede. Hmmm... Skal du bruke det lenge? Kanskje best å spørre legen?

 

Vær forsiktig med treninga, da![/quote']

 

 

Skal brukes ut neste uke, så det er ikke så lenge da, men legen kan jo finne på at jeg må bruke dette til jeg er ferdig utredet en gang i slutten av mai forhåpentligvis og til den "nye" medisinen er kommet.

 

Kommer til å ta det veldig med ro med treningen, men kjenner det kribler å komme seg i gang, jeg har jo vært stillestående i flere uker nå. Har jo kommet meg ut å gått litt, men det er litt begrenset hvor mye man orker å ta i nå hodet er vondt og det gir liksom ikke effekt å daffe rundt, men litt frisk luft får man:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...