Gå til innhold

40 års krise:-)


Gjest nrkp3

Anbefalte innlegg

  • Svar 314
  • Created
  • Siste svar

Når jeg ikke kan trene som vanlig, så må den trimmen jeg får være greit nok. Hadde en liten rest av ved ute ved trappen og ble lei av å den, så jeg bar litt og litt ned i kjelleren. Ble en liten halvtimes trappetrim av det:-)

Så fikk jeg kostet litt rundt inngangen, så ser det ikke så rotete og skitten ut.

 

Fornøyd med innsatsen i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble trimmen i dag. Raket løv og ryddet i blomsterbed. Tar det helt med ro underveis, pga svimmelhet, men får da rørt litt på kroppen:-) og ble faktisk litt varm i trøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut med hagearbeid! Bra å ta det med ro. I dag trente jeg, og kjente at jeg ble lei under styketreninga. Neste uke blir det fint lite trening, og kanskje piffen kommer tilbake da. Hvis ikke får jeg dytte meg videre likevel.

 

Her er det pisseregn, og biter av Island ligger i en dyp tallerken på verandaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut med hagearbeid! Bra å ta det med ro. I dag trente jeg' date=' og kjente at jeg ble lei under styketreninga. Neste uke blir det fint lite trening, og kanskje piffen kommer tilbake da. Hvis ikke får jeg dytte meg videre likevel.

 

Her er det pisseregn, og biter av Island ligger i en dyp tallerken på verandaen.[/quote']

 

 

Uffda da blir det litt oppprydding hos deg også. Heldigvis så er det ikke noe tegn til slikt her.

 

Jeg veier meg mandag som kommer, er litt bekymra for vektoppgang så dette blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her inne.

 

Jeg falt nok litt ut;( fra vekt greia' date=' ( for lenge sia)

 

Men nå er det atter vårognoen kilo skulle ha dratt sin kos.

 

Er det fortsatt liv i tråden så det er håp å slå følge frem mot sommeren?[/quote']

 

 

Her er det liv, men som du kansje har lest så har det vært en del sykdom som har satt er brems på min vektnedgang og trening, men jeg har ikke gitt opp og veier meg på mandag.

 

Så heng deg på, vi er ikke så mange igjen men det gjør da ingenting, vi som er her kommer til å klare det tilslutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det deilig helg, og i dag har jeg spist som om jeg ikke slanker meg. det er ikke lenge igjen til jeg er i mål nå, men det er nå litt flinkhet som gjenstår før jeg kan legge meg på et slags normalinntak.

 

veiing mandag denne uka. Blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre at dere fortsatt er her.

 

Ja dere vet når sommern nærmer seg så får en lyst til å være litt lettere.

 

Vil bruke denne motivasjonen for alt det er verd.Skal være en motivasjonsfaktor her inne,det betyr at jeg ikke skeier ut og er aktiv i min vektprosess.Eller slankeprosess,må bare bruke det ordet.Snakker jeg kun om livsstilsendring blir jeg så snar til å spise noe når jeg er litt sulten.

 

avk så fantastisk at du snart er i mål,ære være deg,og så målrettet du har vært:)

 

nrkp3- Sykdom kan ingen styre, men så flott at du står på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Da er det ny veiedag imorgen. GIkk ned en halv kilo forrige uke og tror jeg har gjordt det samme denne uken. Gleder meg til veiegagen i morgen.

Trener nesten hver dag nå. Jogger ute i skogen og har konkuranse med klokken hver gang. Spiser inn noen sekunder hver gang jeg løper runden min. Løper nå flere minutter fortere enn for tre uker siden. Skal faktisk reise til Island neste helg

men da har jeg jo erfaringer fra forrige tur til London friskt i minne. Må ikke ta helt av denne gangen med vin og godteri. Og må tvinge meg selv til å komme igang igjen med en gang jeg kommer hjem.

 

Lykke til med vektnedgangen alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si dere er flinke, trodde et øyeblikk at flere hadde falt av, men ser jo nå at dere strever og holder på:-)

 

Nå har dere illefall gitt meg ny puff til å stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 3 kilo på 1,5 mnd. Noe skylder jeg på de medikamentene, noe skylder jeg på at jeg har vært sengeliggende, noe på røykeslutt og noe skylder jeg på hva jeg har spist. Sum og sumarium så er det bare å brette opp ermene og komme seg i gang i igjen.

 

Jeg er supermotivert, selv om jeg nå er tyngere enn da jeg startet tråden.

 

Jeg prøver meg på litt zumba nå:-)

 

Så her trenger jeg all støtte fra dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best jeg satt her, så hadde jeg unngjort en 20 min zumba økt. Jeg vet ikke hvordan dette kunne hende:-)

 

Kjenner at jeg må ta det litt med ro i starten og at formen ikke er slik den skal være, men klarer jeg 20 min zumba så er jeg fornød med det:-)

 

Hmm det anbefales 30 min aktivitet daglig, men tror dere jeg går for hardt ut om jeg prøver meg på 20 min zumba daglig, om jeg ikke får gått en tur på 30 min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en liten runde i hagen, klippet noen busker, raket litt løv og kjørte langt med trillebår og hageavfall. Svett og på grensen til litt svimmel ble jeg. Huff har så lyst å trene og arbeide med kroppen, men det er "noe" som stopper meg. Kansje må gå til innkjøp av ginseng?

Vil jo ha trimopeng der jeg kan få trimpoeng, så hva registrerer jeg det som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig rapport:)

 

Veiedag mandag 26.4 ned 1,4 gått ned 2,8 kilo i april

Trening en og en halv times stavgang og halv time styrke i går

halv time hurtiggange,litt jogg og litt styrke i dag.

 

Ja sant nrkp3,gøy å trene.Nå gjelder det å holde munnen unna alt skrotmat til neste mandag da skal jeg se 76 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det dugnad og det ble trimmen min. Tenkte det var greit å ikke trene i dag siden jeg skulle ut å rake løv og plukke søppel, tror det var en klok avgjørelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink på mat fronten, spist 4 måltider, drukket mye vann. Men ikke så flink på treningen.

 

Hadde besøk og serverte de lefser og melon, spiste selv bare, melon. Stolt over meg selv at jeg ikke tok en bit lefse:-)

Har heller ikke vært snopsyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist så lite snop i det siste' date='at nå har frokostblandingen vi bruker blitt for søt,skal begynne å lage min egen med bare litt honning oppi.Skal vekkfra alt som hete unødvendig karbo.[/quote']

 

 

Oj, det må jeg si. Da har du nok spist alt for lite snop ja.

 

Kan du dele oppskrift på frokostblandingen du lager?

 

Jeg er ikke "søt menneske", men gi meg potetgull, da blir jeg gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake fra firedagers opphold på hotell, med tilhørende måltider. Jeg veide 65,6 før jeg dro, men aner ikke hvor jeg ligger nå. Skal være flink i helga, og så får man se...

 

Fint at folk er i rute igjen. Jeg har ikke mye igjen, og håper det ikke blir så vanskelig å stabilisere seg igjen. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake fra firedagers opphold på hotell' date=' med tilhørende måltider. Jeg veide 65,6 før jeg dro, men aner ikke hvor jeg ligger nå. Skal være flink i helga, og så får man se...

 

Fint at folk er i rute igjen. Jeg har ikke mye igjen, og håper det ikke blir så vanskelig å stabilisere seg igjen. God helg![/quote']

 

 

Jeg håper det blir kjempevannskelig for deg, for da blir du her hos meg lengere:-)

 

Neida jeg tuller bare, håper selvsagt at du stabiliserer vekten din, det er jo det vi alle kjemper for til slutt. I teorien er det jo ikke vannskelig, det samme er det jo med vektnedgang. I teorien er det jo bare mere ut, enn inn.

MEN så var det teori og praksis da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett tallene 64,9 og 64,8 på vekta, og innser med frykt og glede at jeg nå må stabilisere. Fra nå av blir det ei ekstra skive til frokost og bittelitt mer slakk til middag. Fra uka etter tenker jeg mer til kveldsmat.

 

Dette har faktisk gått etter planen! Nå er det bare resten som står igjen, og det er ikke lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok fra i morgen av begynne å skrive opp hva jeg spiser. Har fått en sinnsyk matlyst, så nå er det full skjerpings.

 

I dag fikk jeg trent 20 min. zumba. Ble helt utslitt av den økta, er i elendig form, det må jeg bare innse. Så her er det oppptrening som står for tur.

Tar 20 min zumba 2 dager på rad, med 1 dags hvile og 2 dager med 20 min økter, så 2 dager hvile. Så får jeg se hva jeg gjør uken etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...