Gå til innhold

6 kg før påske, hvem blir med?


Anbefalte innlegg

Huff da, det hørtes ikke bra ut:( Skjønner godt du ikke orker å tenke på slanking og sånn da....

Fokuser på det som er viktig for deg i tiden femover...så kan du fokusere på slanking og trening senere når ting går bedre.

 

Lykke til videre i alle fall:)

Håper vi ser deg her snart igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er viktig å skeie ut i blandt, kerami :)

har ikke hatt en bra mathelg jeg heller, men men. jeg har faktisk ikke dårlig samvittighet! jeg er på 4. slankeuken min nå. gikk ned 1.5 de to første ukene, og ingenting forrige uke. så er spent på hvordan det går denne fredagen ;) huffamei. var ute med kjæresten og et vennepar av meg igår, og de hadde selvfølgelig bestilt bord på en italiensk restaurant hvor de BARE hadde pizza. Var "flink" og spiste halve bare. Etterpå var det kino. spiste to godteting og resten var lett brus og sukkerfrie pastiller. så klarte meg greit sånnsett.

denne dagen har gått bra, heldigvis, og har planer om at morgendagen skal gå like bra! har pådratt meg en skikkelig forkjølelse, så blir dårlig med trening denne uka. trente igår og følte meg helt elendig, så har pause idag og imorgen før jeg tar ukas siste økt på torsdag =) skal på hyttetur i helgen å gå masse på ski, regnes jo som trim det og!

Ble et langt innlegg dette. hehe. god natt folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mindescape

Jeg er også ny her inne:) Er 73 kg og 168 høy (tror jeg). Så har tenkt til å gå ned 10 kg. Usikkert hvor mye det går og ta av fram til påske, men noen kg burde man da få til:)

 

Begynte første hele dagen min idag jeg da, har gått helt greit egentlig.. Handla inn litt Noka milkshake og caramel bar for å kunne erstatte ett måltid om dagen og i tillegg få i meg alt av det man trenger av vitaminer, mineraler og alt det der ;) Tåler ikke noe slags frukt eller grønt, så kan liksom ikke stappe et eple som mellommåltid heller:/

 

Spørs på dagene framover og hvordan det går, er (var) jo helt hekta på sjokolade om dagen :S Bomma litt på det veiegreiene inne her jeg. Trodde det var hver dag det skulle gjøres, men skjønte etterhvert at det var en gang i uka. Haha:D Litt ivrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meeei: Klart man skal kose seg innimellom:) Det er viktig det:) Får en skikkelig kose dag til helgen også, skal ha bursta her så da blir det god mat og kaker...

Åhh, hyttetur høres kos ut!! Ski er jo knal bra trim! Har vært så flotte skiforhold her om dagen, men jeg har ikke ski.. Skal på hyttetur til påsken, da har jeg fått lånt meg et par ski, gleder meg som bare det:D

 

Mindescape: Velkommen hit:)

Lykke til med vektnedgang! Må være kjipt å ikke kunne spise frugt og grønt, metter jo veldig godt, men flott du har funnet noen alternativer:)

 

Mmm, sjokolade ja...DET er godt det...Jeg har blitt kjempeflink å holde meg til lørdagen. Unner meg litt kos da:) Og hvis jeg må ha utenom, prøver jeg å holde meg til en bit eller to og ikke dytte i meg hele pakka:P

 

Hehe, ikke bare bare med de mat, trim og vekt registreringene her... Godt du fant ut av det da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mindescape

Kirami: Takk for det! :) Vært travelt opptatt i flere dager jeg nå, så har bare rukket å legge inn mat og trening her før jeg har løpt igjen.. Unger, sambo, bikkje, skole, leieboere og mere til er jammen meg slitsomt til tider ja :o

 

Har fortsatt ikke spist noe slags form for søtsaker, og er rimelig stolt av det. Pleier jo å stappe innpå hver kveld nesten. Huff:/

 

Jeg skal på hyttetur nå neste uke jeg :) Så da får jeg vel ikke skrivd inn her hva jeg spiser:S Hjelper på veldig med den dagsoversikten altså! Er vel bare å holde seg i øra så godt man kan.. Hehe:) Da blir det snowboard for min del.. Har ikke kjørt på flere år, så blir spennende å se hvor blå man blir i etterkant av det da. Haha! Hvor skal du/dere på hytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mindescape: Skjønner den der ja...blir mye styr iihverdagen når man har fult opp med familie og hjem!! Har ikke vært veldig mye inne her de siste dagene selv. Har vært fult opp hjemme, men har da spist sundt og trena som normalt så det har gått greit:D

Nå har jeg jaggu gått på en spise stopp, varer nok bare et par dager til så det går vel greit...tok piercing i tunga i går, så er jaggu ikke stort av fast føde som går ned...brukte en time på en halv skål med lapskaus i sta.... rugsprø og salat er ikke aktuelt enda kjenner jeg:P

 

Ooo, snowboard er gøy!! har det selv, men leeenge sidenjeg har kjørt, er jo så utrolig gøy!! Håper på en tur i vinter jeg å, men men, får se:)

Hytta jeg skal på ligger i bagn, oppover mot valdres!! er en liten slalom bakke der, men er vist T-heis, så da kommer ikke jeg opp med brett:P

Hvor er du på hytte tur da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mindescape

Auau, piercing i tunga ja.. Hoho, bra hoven du nå da tenker jeg:P Søstra mi tok det for noen år siden og det ble vel bare supper på henne de 3-4 første dagene. Men det er jo bare bra det nå da.. He, he;) Ferdig med å prøve å spise det ene måltidet så må man jaggu bare begynne på det neste xD Ble du fornøyd eller?

 

Var faktisk i Bagn for et par uker siden vi, og hentet en valp. Var bratte bakker der ja, så sikkert fint å kjøre nedoverski/brett der:) Hytta vi skal på er på Gålå, så da bruker vi bare 2 timer opp ca. Hater å kjøre langt når jeg skal på biltur med unger, så godt er det!

Klarer ikke å hoppe på T-heis med brett jeg heller så, godt vi er flere! Haha:D

 

Har nå klart å holde meg ca innenfor retningslinjene jeg også. Dukker opp oftere Litt og Nei mat innpå her når jeg registrerer, men går da ned for det. Ble 1,5 kg første uka nå når jeg veide meg på søndag, og det er jo helt greit det. Orker ikke legge om på hele livsstilen min bare for dette her, da faller jeg nok bare tilbake til "gamle" synder seinere. Bedre å bare tenke minimalistisk tror jeg:) Og kutte ut godteri/brus selvfølgelig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...