Gå til innhold

Gift til sommeren


Gjest Female243

Anbefalte innlegg

Gjest Female243

Kort om meg:

25 år gammel studinne. Går siste år på jussen, planlegger et bryllup i slutten av juni og skal ned en haug med kilo. Stresset ja, særlig etter over et år meg kostholdsregulering og trening 2-3 ganger i uken og ned et par tre kilo som smatt på plass igjen til jul. Bestemte meg derfor å prøve ut Xtravaganza og deres shake-regime.

 

I utgangspunktet må jeg si at dette var virkelig det største nederlaget mitt hittil, at jeg ikke klarte å gå ned på egenhånd men måtte velge den "enkle" løsning. Og jeg er allerede litt lei av å prøve å forsvare meg for mennesker jeg møter på min vei. Ja jeg vet at spise-sunt-og-trene skal gjøre susen... Men jeg fikk det ikke til!

 

Jaja, 2/1 bestemte jeg meg for å begynne, og 20/1 var første kursdag. Er 175 cm høy, veide 112 kg, hadde en midje på 103 cm og muskelmasse på 13,4 %.

 

Jeg har satt meg en rekke mål og delmål, og håper jeg ikke gaper for vidt...

80 kg til bryllupet

70 kg til jul

midje under 80 cm

BMI ca 25

Klare Coopertesten (3000m under 12 min)

Løpe 1 mil på under en time

 

Jeg har akkurat blitt ferdig med den første måneden på xtravaganzas opplegg.

 

Resultater så langt: veier 99,3 (-12,7 kg) og midje på 88,5 cm (-14,5 cm)

 

Er fornøyd så langt, og endelig motivert til å fortsette. Men gruer meg veldig til å stabilisere kostholdet når målet er nådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Female243

Tenker en del på målet der fremme. Hvordan kommer jeg til å føle meg? Vil jeg endelig være fornøyd med meg selv?

 

Det er ganske gitt at jeg aldri får "den perfekte kroppen" men det er muligens ikke det jeg trakter etter. Tenker mye på dette, og engster meg for at jeg bare vil fortsette å fokusere på vekt og kropp, og ikke få følelsen av å være tilfreds.

 

Er det noen som har noen erfaringer om veien videre etter vettapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Female243

har vært 3 uker i praksis og bor hjemme hos mamma for tiden... Og skal være her til påsken

 

Har klart å gå opp nesten to kilo (98,9) og heller ikke vært særlig flink til å trene heller. Nesten så jeg gleder meg til at påsken er omme. Helt jævlig å ikke klare å styre meg med mat og greier.

 

Vanskelig å tenke positivt og sette meg klare mål. og ekstra vanskelig å ikke ha det faste gruppen min å ty til for tiden. lurer på om jeg når målet på 80 kg til juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...