Gå til innhold

30 day shred... anyone?


Gjest Hegehege

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen flere enn meg som trener 30 day shred her ?

Jeg har begynt på den, 1 uke i går.. og føler meg sprekere... det er jo igrunn ingen hokuspokus når man trener hver dag...!

 

Kunne godt tenkte meg en liten trå med mål og vekt på oss "shreddere" om det er noen flere her ?!

 

Sliter litt med at vekten ikke går ned, til trods for at det har blitt borte noen cm...

 

Håper noen vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bridezilla

Har lasta den ned; endelig. Og full i iver satt eg i gang med første leksjon... Tok nok for hardt i. Har hatt gangsperr i to dager nå:o Grusomt bra treningsøkt:D

Har som mål å kjøre annekvar dag.. Får sjå om eg klarer det etterkvart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet den kan bestilles på både play.com, og amazone!

Men har ikke sett den i Norge, og hadde den vært her hadde den nok vært dobbelt så dyr *fnis*

 

Jeg begynte på søndag.. og mandagen og tirsdagen var jeg helt kjørt... støl overalt.. og spess i nakken og da videre til hodet..!

Men jeg kjørte på med ibux og gjennomførte mandagen og tirsdagen.. og så var både stølhet og hodepine borte...!

 

Gjennomført alle dager siden søndag med unntak av lørdag da jeg var borte heledagen.. og merker stor forskjell på energi og glede :o

 

Merker stor forskjell på armene og kondis..! Nå følger jeg helt fint på alt, med unntak av armhevninger, men har absolutt blitt bedre der også..!

 

Men jeg har gått opp nesten 2 kg, men mistet 3 cm både i midje og liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte den på nettet, i postkassen etter 3-4 dager, kr. 180 inkl. frakt. Fikk den før helgen, og begynner i dag.

Har tatt av 7 kg siden 11.01.10 og er SUPERFORNØYD !! Og det uten trening.. Men går av bussen 1 stopp før både til og fra jobb, og tar alltid trappene istedet for heisen. Alle monner drar, tenker nå jeg. ( bor og jobber i 4. etg )

10 kg før påske ser ut til å være innen rekkevidde :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har den, og gjennomført 5 dager av 1 del. Men jeg ble syk, så jeg måtte bryte :S skal begynne på igjen i kveld tenker jeg :o Er SUPERGOD trening, helt klart!!

 

Har bestilt manualer også - for til nå har jeg bare brukt vannflasker :) Det ble litt sånn vanskelig å holde i de bare hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi går saktere ned når jeg trenger 30 Day shred, men det er nok pga muskelmasse som øker masse. Ja for dette er virkelig god trening. KJennes veldig godt på hele kroppen. Er mye sterkere og har masse energi:)

 

Har trent fram til trinn 2 tidligere, men ble sy. Har nå startet på igjen, og var idag på dag 2 :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte nettopp på play.com, betalte 93 kr. Hadde ikke hørt om denne treningsdvd'en, men etter et raskt søk på nettet bestemte jeg meg for at dette skal jeg gjøre:-)

 

Nå kommer jeg til å løpe til postkassa hver dag. Perfekt å få gjennomført dette før påskeferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChillCatch

Heisann !

Begynte i går, og kjenner det overalt på kroppen idag ;) Men tok meg en 35 min rask spasertur nå på mårrakvisten, og stølheten er borte.

Så blir å fortsette i kveld igjen.

Har tatt mål og veid meg, regner med at vekta neppe går så fort nedover som cm, men muskler veier mer enn fett :)

 

Målte overarm, håndledd, midje, under bryst, hofte, rumpe, lår, fot like over kneet og legg.

Så her skal jeg se forandringer i løpet av de første 10 dagene!!

 

Hei!

Er det noen flere enn meg som trener 30 day shred her ?

Jeg har begynt på den' date=' 1 uke i går.. og føler meg sprekere... det er jo igrunn ingen hokuspokus når man trener hver dag...!

 

Kunne godt tenkte meg en liten trå med mål og vekt på oss "shreddere" om det er noen flere her ?!

 

Sliter litt med at vekten ikke går ned, til trods for at det har blitt borte noen cm...

 

Håper noen vil:)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor bestilte du fra?

 

Søkte på nettet, prøvde å finne den i Norge for at det skulle gå fortest mulig, men kom fra ett svensk postordrefirma... husker ikke hva de het. Det gikk fort, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den også, lastet ned fra exerciseTV.

Skal starte på igjen i morgen, men lørdager og søndager får jeg ikke gjort den:-(

Den er skikkelig tøff! Svetter som en julegris, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hjordis83

Jupp,jeg er igang med dag to nå=)Kjempegod trening til en utrent nybakt mamma med et visst antall kilo for mye=/ Håper å få til å trene hver dag i tredve dager for å få det beste resultatet,men med en liten en på to mnd så sier det seg selv at det kan kanskje bli litt vanskelig.Men har trua!

Jeg skal gå ned 10 kilo i første omgang så skal jeg ned litt til men konsentrerer meg om 10;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips:

 

Det er lurt å restituere kroppen i 2 dager mellom hvert steg. Altså du slapper av i 2 dager mellom steg 1 og 2 osv. Får mest mulig utbytte da :)

 

Jeg gikk ned 14 cm de første 14 dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips:

 

Det er lurt å restituere kroppen i 2 dager mellom hvert steg. Altså du slapper av i 2 dager mellom steg 1 og 2 osv. Får mest mulig utbytte da :)

 

Jeg gikk ned 14 cm de første 14 dagene ;)

 

Ett lite spørsmål til dere som trener etter denne videoen: Hva legger dere det inn som i registreringen på trimmen?? Og hvor mange trimpoeng blir det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite spørsmål til dere som trener etter denne videoen: Hva legger dere det inn som i registreringen på trimmen?? Og hvor mange trimpoeng blir det??

 

 

Legger det inn som styrketrening og det blir 1 trimpoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg bestilte denne fra play.com på torsdag, fikk fredag beskjed om at den var sendt fra de (3-5 dagers leveringstid stod det) I dag er det mandag - og fra og med i morgen kommer jeg til å være kjempespent, på om den ligger og venter på meg i postkassa når jeg kommer hjem fra jobb :D

 

Merker at jeg har store forventninger til denne gitt :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegehege

Så moro at så mange har svart!

Jeg trener med sambo.. og han er fortsatt ikke helt med på 1.. men vi tenkte 1 uke til.. så over på 2...

 

Men vi hadde 2 dager uten trening i helgen, og dagen etter pausa var MYE mer effektiv enn på lenge..!

Så spørs nok om det ikke er lurt med en pause innimellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest acinom

Jeg lurer på å ta annenhver dag, så det blir "60 day Shred" i stedet......

 

Sliter med nakke og skuldre, så det kan vær greitt med litt hvili nnimellom.

 

Hva gjør dere?? Blir det feil å gjøre det slik, tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å gjøre det to ganger i uka, som et supplement til annen trening. Tror at dette uansett er et veldig flott program som vil gjøre oss sterke og i form selv om vi ikke følger det hver dag;-)

 

Tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...