Gå til innhold

30 day shred... anyone?


Gjest Hegehege

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Jeg leste om denne treningsdvd`

en her, og TAKKER for et kjempe tips! Det er kjempe grei og effektiv trening, og det beste av alt er jeg blir ikke lei av øvelsene! Jeg bestilte på play.com, og begynte på den nå i begynnelsen av påsken.

Prøver å spise kalorifattig ved siden av, men akkurat nå i ferien har jeg unnet meg endel godis. Men jeg har jo heldigvis trent hele veien og sluppet vekt økning så langt! Klarte å gå ned 2 kg i mars, men skal ned min. 8 kg til før sommeren. Blir nesten litt godt med hverdagen igjen, slik at de gode spise rutinene ivaretas!

Jeg har en jobb der det blir mye brødskive spising, har noen tips til pålegg? Jeg har skikkelig problemer med å kutte ut smørmargarin på skiva...Har spist mye philadelphia light ost i stedet...men etter en omgangssyke klarer jeg ikke det helt igjen...

Prøvde forøvrig level 2 i går, det var hardt! Skal nok holde meg på level 1 i hvertfall en uke til! Noen dager vurderer jeg og ta både 1 og 2, har noen prøvd dette? Har jo klart å trene lenger før, 20 min er jo ikke super lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat lastet ned dvd´en og kjørte del 1 i dag. Super trening!

Men hva er tanken?

20 min hver dag?

Hvor lenge er man på del1 (eller nivå1)?

Hvor mange deler(nivåer) er det?

 

dette var mange spm.........

 

på forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eplejuice

Hehe! Nå har jeg nettopp hatt min første økt, og jeg må si jeg ikke videre gleder meg til i morgen... øh, føler jeg vil få passe med gangsperr ja, men utrolig morro! Og så absolutt levelig trening for noen som ikke er så utrolig glad i trening in the first place... er en super start vil jeg tro!

 

Skal få til 30 dager! Mitt eget lille prosjekt! :) Lykke til alle sammen!

 

I morgen skal jeg forresten ta bilde av hele min "nydelige(slappe)" kropp, og ta et nytt bilde om 30 dager :D *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wolverine

Korleis går det med de som har trent denne???

 

Eg har denne i dvd-spillern no og bruker den dei dagane eg ikkje kjem meg på trening som tenkt.. :)

Spørs om dette blir sommer-prosjekt.. :) da blir det redusert treningstilbud på senteret veit eg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

og det går greit. Er vel på dag 6 nå. Men får ikke gjort hver dag, for noen ganger driver jeg med andre treninger og da strekker ikke tida til. I dag skal jeg på vanngym så da får jeg ikke trent 30ds.

 

jeg tok bilde av meg selv i bikini både forfra og bakfra før jeg begynte. Spent på om det er noen endringer ja....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eplejuice

Jeg trente en dag forrige uke, og hadde sånn gangsperr i dagene etterpå at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg... så, slapp som jeg er, trente jeg ikke mer den uken.

 

Men, fra i dag av skal jeg gi det en skikkelig innsats! Jeg tok bilder av meg selv i bare undertøyet i dag, og skal gjøre det samme etter 15 dager og etter 30 dager. Nå er jeg seriøst på vei til målstreken :)

 

Kan oppdatere hvordan det går (om det går...:)) videre!

Heihååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...