Gå til innhold

begynne å miste motivasjonen...


Gjest severine

Anbefalte innlegg

Gjest severine

Jeg kjenner at jeg trenger litt motivasjon. Jeg har holdt på siden 11 januar, har gått ned 3,3 kg og mista noen få cm. jeg synes det går så utrolig seint!! Jeg kunne helt klart trena mer men det er ikke så lett å f d til med 2 små og en mann som jobber veldig veldig mye. forrige uke gikk jeg kun ned 100 gram og det virker ikke som jeg har gått ned denn uka heller opp. selv om jeg er flink med maten :D Et lite hjertesukk fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest severine

Jeg har lagt på 1600 kcal men så testa jeg den kalkulatoen igjen for å sjekke hvilken meny jeg skulle ha minus de 500 kcal man skal ha for å gå ned i vekt og da landa jeg på 1397 kcal. jeg ligger på2-4 trimpoeng i uka.

 

 

 

 

 

 

 

Hei Severine! :D

Du må ikkje gi opp!!

 

Kva meny går du på? Kor masse trener du?

Kanskje du spiser for lite??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Husk at du er ikke alene om dette. Ikke gi opp du greier resultatet ditt hvis du bare er tålmodig.

 

Jeg har holdt på siden 25/1 og har bare gått ned nesten to kilo. Jeg trimmer mye og spiser sunt. Forstår ikke hva jeg gjør galt. I går fikk jeg et tips om å drikke mere vann så i dag har jeg drukket vann hele tiden. Gleder meg til å gå på vekten i morgen forde jeg har store forventninger til at det har løsnet litt allerede i morgen.

 

Er du flink til å drikke vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest severine

Ja jeg drikker ca 2 liter vann om dagen og spiser ca hver 3 time. kjedelig når en blir så oppgitt. men jeg skal fortsette på den rette vei :D veiedag på fredag- grøss og gru :) tusen takk for oppmuntring :)

 

 

 

 

Husk at du er ikke alene om dette. Ikke gi opp du greier resultatet ditt hvis du bare er tålmodig.

 

Jeg har holdt på siden 25/1 og har bare gått ned nesten to kilo. Jeg trimmer mye og spiser sunt. Forstår ikke hva jeg gjør galt. I går fikk jeg et tips om å drikke mere vann så i dag har jeg drukket vann hele tiden. Gleder meg til å gå på vekten i morgen forde jeg har store forventninger til at det har løsnet litt allerede i morgen.

 

Er du flink til å drikke vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...