Gå til innhold

Den gyldne middelveg


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Sendte tilbake "den trange leggbuksa" jeg. Men som plaster på såret fant jeg meg noen andre fine bukser på KBS, et kjøpesenter i Trondhjem som snart skal rives og har alt på salg. Paradis??? ;) Men kanskje jeg tester ut tipset ditt en annen gang rosalilje?

 

Har blitt skikkelig forkjøla nå, sikkert derfor formen har vært så laber de siste dagene. Får bare krysse fingrene for at det går raskt over denne gangen, bruker å sitte i en evighet til meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Ok, hemmelighet: Er gravid med nr tre. Ikke planlagt i det hele tatt og vi er litt fortumlet om dagen. Fortell meg at tre barn bare er fryd og gammen vær så snill..

 

Om det er noen her som kjenner meg, så er ikke dette offisielt enda, for det er veldig tidlig og alt kan skje, slik det har gjort tidligere.

 

Er glad, men litt tankefull også. Har spist litt sjokolade for å feire/trøste, men ikke gått over styr. Skal være i skogen i hele dag og gleder meg itl det!

 

Ha en fin dag.

 

PS, ingen slår leggene mine likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjempemasse :)

 

Jeg har selv tre barn og trives kjempegodt med det :) Men skjønner veldig godt at du blir litt satt ut siden det ikke var planlagt, det er jo en stor omveltning. Regner med det ikke tar langt tid før du bare gleder deg ;)

 

Er visst mange damer med store legger her, kanskje vi må starte en egen klubb for oss med digre legger? Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

fruktbar er jeg så det holder, for det som ble til et barn her nå skulle nesten ikke gått an å bli til barn.. Men som mor mi sa så fint: det måtte bare gå sånn så lekker som du har blitt nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

si meg, hvor stor bil har dere som har tre barn. Vi bestilte ny stasjonsvogn for to uker siden. Altså før denne overraskelsen dukket opp. Er usikker på om tre seter får plass vi altså. Takk før støtten og gratulasjoner alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

'Ok, Mazda er vel litt smalere, men det får gå, ihvertfall mens vi bruker den første stolen til den lille :D Uvirkelig dette her altså. VI som har begynt å gi bort utstyr til de rundt oss som ikke har fått barn enda, men som venter snart. Fro vi skulle jo ikke ha flere. Vel, heldigvis rakk vi ikke gi bort vogn og stol...

 

Kjenner meg gravid nå, i den forstand at jeg er trøtt (strevde så fælt med det med de to første) og manglende matlyst (akkurat som med de to andre...) Fin firm ellers altså, men om historien gjentar seg, så blir det et slitsomt halvår med lite søvn fremover... Satser på at siden jeg er i bedre form nå enn forrige gang jeg ble gravid (er 15 kg lettere nå enn da jeg ble gravid med begge de to første) så kanskje det går litt lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig!!! Jippiii for dere!!!

 

Håper alt går bra med deg fraover. Joda, vet alt om å være trøtt!!!!! Du får ta vare på deg selv!!

 

PSST: 7-setere er ikke så veldig trygge - ihvertfall ikke i baksetet ved påkjørsel bakfra - så selv om vi har det så vet jeg ikke om jeg vil anbefale det så veldig for annet enn småturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

takk damer. Termin er 20 mai og jeg kjenner jeg gleder meg til tredjemann nå. Guttene er 4,5 og 10 mnd. Lillegutt blir storebror i en aldr av 1;5 år :)

 

fjellgeita, vi gleder oss til nye nydelige sokker :D

 

takk for bilinnspill dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Dere damer er sååååå supre :) Dere har hjulpet meg gjennom en litt tøff uke. I'm still standing :D SKulle ønske det var like mye støtte i nærmeste omgivelser...

 

Ha en fin lørdag! Jeg skal på brudesalong!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :D

 

Vi kjøpte rett og slett en tvillingvogn av typen trehjuling. Finnes mange på markedet, men vi hadde en sort Carena. Storebror satt, og lillebror lå i mykbag ved siden av, som vi kjøpte som tillegg. Tror vogna kostet et par tusen kroner og den hadde vi glede av lenge :) Lett å slå sammen, og lett å trille. Etterhvert som lillebror begynte å sitte, fjernet vi mykbagen, og så hadde de stor glede av å sitte ved siden av hverandre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer er sååååå supre :) Dere har hjulpet meg gjennom en litt tøff uke. I'm still standing :D SKulle ønske det var like mye støtte i nærmeste omgivelser...

 

 

Vi fikk også noen kommentarer som ikke var så trivelige når vi skulle ha vår tredje. Svigerfar sa: herregud, ja dere får no bare holde på...

 

Og en kompis av oss sa også et eller annet om at tre var utrolig mange. (Nå hadde denne kompiser tre barn selv, med to forskjellige damer, så jeg måtte bare spørre han hvor mange han hadde selv. Da var dama hans kjapp med å komme med at det var jo noe helt annet....)

 

Det er ikke noe trivelig når sånne kommentarer kommer, og jeg har aldri skjønt hvorfor noen må ødelegge gleden ved å komme med stygge kommentarer. Det å få et barn er da en stor glede, og tre er da langt noen bataljon... virker egentlig som stadig flere som får tre barn for tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frøkenfrue - gratulerer med nye glade omstendigheter! :-)

Min bror og samboer har også tre, rimelig tett innpå hverandre. Har alltid sagt at det er bra noen vil befolke verden, for jeg har tenkt å la være... Gleder meg heller med tantebarna :)

Det har gått helt fint med dem, og de var i sommer på ferietur med en vanlig audi stasjonsvogn. Nå skal det sies at minstejenta har fylt 4, så det er ikke så mange vogner å slepe på lengre :D

 

Håper og tror du har rett i det at formen blir lettere gjennom svangerskapet nå, når du i utgangspuntket er nærmere normalvektig enn du var med de første. Har du ellers fått tenkt på en strategi videre, eller ligger sjokket fremdeles som en sky i hodet ? Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymr deg no ikkje for at bilen er for liten, det går nok fint skal du sjå.

Og la no ikkje andre sine litt sure kommentarer ødelegge den lykka.

Tenk kor fantastisk det er å få bære fram eit lite "vidunder" du, nei vend det døve øret til du og kos deg du.

 

Det blir nok litt travelt men det er no ein overgang. Det var 18 mnd mellom nr 1 og nr 2 her hos oss, og må vel legge til at eg har 5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...