Gå til innhold

Solens dagbok :)


Gjest 2014

Anbefalte innlegg

Ja det er akkuratt sånn det er, helt forbanna drit.. tiltak å gå opp en liten bakke bare liksom... hmmm... men skal vel trene nå snart, får håpe det går over.

Er såå kjipt å føle seg så slapp.... har tidligere hatt det der ME-viruset, lurer litt på om det kanskje er tilbake så får vel prøve å få kommet meg å tatt litt akupunktur, det hjelper.

 

Men uansett så skal jeg klare det!! Bare så kjedeli me sånne skritt tilbake:(

 

Men er jo bare å komme i gang skikkeli me trening og holde seg unna all driitmat:)

 

Men jeg merker veeeldig sukkersug på kveldene de dagene jeg trener, gjør dere det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, får håpe det ikke er viruset som har kommet tilbake, men bare en litt dårlig periode... Håper du greier å trene litt uansett, all trening er jo bedre enn ingenting. :D

 

Jeg merker jeg er mer sulten de dagene jeg trener. Kan kjennes ut som jeg er skikkelig sukkersugen, men har merka at et par knekkebrød faktisk kan gjøre samme nytten :) Så nå prøver jeg alltid det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det håper jeg også:D Vært å trent nå å føler meg endel mere freeesh... hehe

Nå skal jeg sitte litt i sauna, infrarød.. svetter som en gris inni der;)

 

Da skal jeg prøve det tipset der ja... tenkte prøve lage knekkebrød, har du prøvd det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du få oppskriften :)

 

3,5 dl sammalt rug

3,5 dl havregryn

1,5 dl sesamfrø

2 dl solsikkerfrø

1 dl linfrø

1 dl kli

1 dl valnøtter

1 ts salt

1 ts honning

7 dl vann

 

Putt alle de tørre ingrediensene i en kjøkkenmaskin. Bland honningen i vannet, og hell oppi sammen med resten av blandingen. Bland godt.

Fordel deigen utover 2 stekebrett, slik at de dekker hele brettet. sett ovnen på 180 grader i ca 30 min (jeg bruker å ta dem ut etter ca 10 min å skjære dem opp, da er det lettere å skjære dem, så steke videre). Skjær dem opp i passe størrelse.

Legg så knekkebrødene på rist, og sett dem i ovenen med døren litt åpen i ca 45 min. Da får du harde, sprø knekkebrød.

 

Steketiden varierer veldig fra ovn til ovn. Så der får du prøve deg litt frem. Og så anbefaler jeg å drikke masse til disse siden de inneholder så mye fiber. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

Da skal jeg prøve å lage noe i morra...

 

Jeg kom akkuratt fra en time med corebar, go trening når man får det til hehe.

Så hadde jeg en times joggegåtur tidli i dag, så jeg er rimelig sliten, men det er deili. Nå blir det litt sauna igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, å veiedag. Og i dag ble det et virkelig positivt resultat - ned en hel kg. Jeg har vel snart vært inne på alle trådene å fortalt dette nå....

Dagens vekt er iallefall 78,9 kg. totalt ned 9,3 kg. Hvordan går det med dere andre? Lenge siden vi har hørt noe fra deg nå solen, håper alt går bedre hos deg nå. :)

 

God helg til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det dårlige tider... torde endelig å veie meg i går.. huff

var opp 600siden sist:(

Men nå skal det vekk igjen, det pluss litt til for å være nede igjen der jeg var.

Men du har jo vært sååå flink, du tar meg jo snart igjen snupsi hehe...

 

Jeg lager knekkebrødfor harde livet her nå, de var kjempegoe... ikke fått testet med valnøtter ennå så må få kjøt det:)

 

ja solen nå må du ikke være så svak som meg;)

 

god helg ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600g var da ikke så ille. Det skal du greie å få bort igjen, kanskje allerede om 1 uke? Du får bite tenna sammen og vise den der vekta hvem som er sjefen :)

Har jo egentlig gått litt sakte til meg også i det siste, før jeg plutselig fikk et lite hopp denne uken. Satser på at det blir din tur neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada.. er ikke så ille...men var nede under 77 her for en stund siden, så da er det sååå kjipt å komme opp igjen til over 78:(

 

Men skal skjerpe meg nå... det var to skritt tilbake, men nå skal jeg bare gå fremover hehe.

 

Ja du har vært kjempeflink, og du skal ikke få ta meg igjen;) tjihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har gitt deg et lite forsprang i dag. Så nå har du sjansen til å spurte ifra. :) Ble sjokolade og tortillachips.... ikke bra. Var så sulten og sliten etter jobb og snopen var så lett tilgjengelig og middagen såååå langt unna. Ja, ja gjort er gjort. Får håpe jeg har fått metta mi for ei stund og greier å være flink en stund til fremover. Blir iallefall trening i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så ille det vel:)

 

Her blei det litt greteroede sjokoladekake og popcorn;)

Men må jo være lov å kose seg litt også.

 

Nå har jag akkuratt meldt meg inn i vektklubb.no for å få litt tips og motivasjon der også, for har ikke gått på noe roedekurs.

 

Men nå er det snart svinestek hos svigers, mmm.... får prøve å beherske meg, hehe.

Og får trene litt i dag også, siden det ikke blei noe i går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga har velforsåvidt gått ganske bra:)

Ingen alkohol eller overdreven godiseting hehe.

Men har blitt litt da, og en ganske sunn utgave av pizza.

 

Ellers vært rolig... deili i dag med over en time med rolig gåtur så en time styrketrening. Kjente det var godt:)

 

Fått trent i dag du da?

 

Å driver å finner ut av vektklubb.no, er mye kjekt der gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda... er samme greine...

Men du får litt mer oppfølging osv... siden jeg ikke har gått kurs tenkte jeg det var ok:)

 

Men her har jeg 1600 om dagen... og der fikk jeg 2100?? skjønte ikke helt det hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er vg sin ja, den heter vektklubb.no;)

 

Så flink du er:) jeg veide meg i dag, men det teller ikke for jeg hr jordbær uka hehe... så får vente til neste uke:) Men du er suuperflink, du har tatt meg igjen med den vekten jeg hadde i dag hvertfall hehe...

 

grattis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...