Gå til innhold

10 kg til 17 mai :)


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig giret på å komme meg i mål, blir ikke til denne sommeren men til jul håper jeg. Har som mål og gå ned 10 kg til 17 mai og et håp om og komme meg inn i bunaden min.

 

Vegde meg forge onsdag og da var jeg 95,8 (skrekk og gru)er 175 cm høy. Har nå snart holdt på en hel uke så nå håper jeg at vekten viser snart forandring slik at jeg ikk gir helt opp. Har som mål og gå ned til under 75 kg til neste jul men håper jeg kan klare 15 til 1 august, men nå er 85 det første målet :( Ble så inspirert av og lese her og da tenkte jeg at jeg også skulle prøve skrive litt, litt lettere når en setter ting ned på skjermen, så kan jeg lese tilbake om mine opp og nedturer som kommer :D

 

Er supermotivert håper det varer lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Velkommen hit!! Jeg er i min 3. uke nå, har gått ned 1,3 kg siden oppstart 1. mars :( Veide i går 84,8 og håper å være under 80 innen 1. mai, kanskje 78 innen 17. mai. Jeg er 1,79 m høy og ønsker å nå mitt mål om å veie 70 kg i løpet av høsten 2010. Burde være realistisk :D

 

Lykke til! Bare spør her inne hvis du lurer på noe - og håper du kommer til å få motivasjon her! Det gjør jeg, masse masse..

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg masse lykke til :(

 

Dette er fullt mulig! Jeg begynte på 96 kilo (174 cm høy ) og vekta i dag nærmer seg 76 :D

Vær tålmodig men standhaftig- og kos deg underveis mot målet. Bruk forumet - det gir masse motivasjon, og dagboka for å føre inn matinntaket.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi på dag 7 og jeg gikk på vekten 94,5 så jeg har gått litt ned men ikke noe og skryte av kan man si, men jeg er vært ute og gått meg en times tur og er gira på dette skal gå bra :(

I går ble det nesten 1600 kcal

trim 35 min gange og 40 min snømåking så det må være ok

 

Ukens mål er og se 3 tallet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tyr74, soleia og smukkeline :-) kjente meg igjen i tråden deres. Jeg veier meg hver onsdag, har ligget på 95 kg ( 172 cm høy ) siden januar, men nå er jeg motivert for å ta av noen kg til sommeren og forhåpentligvis klart å ta av 10 kg til jul. trener på treningsstudio 2 ganger i uken, har gjort dette nå de siste 5 ukene, men det viser ikke igjen på vekta, så jeg må ta tiden til hjelp og ikke miste motivasjonen. Tenker at jeg må bli flinkere i matveien, så får jeg se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tyr74' date=' soleia og smukkeline :-) kjente meg igjen i tråden deres. Jeg veier meg hver onsdag, har ligget på 95 kg ( 172 cm høy ) siden januar, men nå er jeg motivert for å ta av noen kg til sommeren og forhåpentligvis klart å ta av 10 kg til jul. trener på treningsstudio 2 ganger i uken, har gjort dette nå de siste 5 ukene, men det viser ikke igjen på vekta, så jeg må ta tiden til hjelp og ikke miste motivasjonen. Tenker at jeg må bli flinkere i matveien, så får jeg se hvordan det går.[/quote']

 

 

Hei skytten:)

Kjenner meg igjenn i det du skriver, det er somregel ikke treningen det står i veien med, (blir spennende og se om du får resultat på onsdag)du må ha lykke til videre!

 

Her har det vært noen dager jeg ikke har vært så flink i matveien litt skjelden mat og litt usunt men ikke så alt for gale :) Har vært og trimma både i går og i dag ca 200 kcal i går og 850 i dag (pulsklokke) Så nå er det bare og fortsette og skrive, litt mye selskaper og såndt men må bare ta meg i nakken FOR jeg VIL ned i VEKT!!! Dere må alle ha en strålende helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en meget dårlig GR diett dag, alt for mange kcal vart spist, men slik er det vel når en mangler litt selvdisiplin, men på igjenn i dag med nytt mot:) Var og smugkikka på vekta i dag, har gått litt ned så det blir spennende med veing på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått helg jah...var på hyttetur jeg, litt for mye alkohol.....men ellers fikk jeg en lang skitur som forhåpentligvis tok knekken på noen av kcal.....nytt mot i dag ja, neste helg skal jeg holde meg på matta, slik at ikke hver helg blir med utskeielser, da går jo alt opp i opp med trening......kjekt at du har gått litt ned da etter smugtitten, det gir motivasjon, du er flink!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var uke 2 over og jeg kan si hurra jeg har gått litt ned denne uken. det ble minus 1,7 kg denne uken totalt minus 3 kg. jeg må bare sjerpe meg og stå på videre. har hatt noen dårlige dager denne uken men håper det blir letere etter hvert og si nei til fristelsene... selv om jeg ikke er så sikker på det :) Har trimmet bra denne uken ikke sikker på hvor mye må se i boken min, for her skriver en ned alt. Det ble 490kcal på pulsklokken i går og litt lite kcal men det var en veldig hektisk dag :) Dere må alle ha en god uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med med minus 1,7 kg, og totalt minus 3 kg! d er jo kjempe bra =) For min del viste vekta 94,7 kg i dag, bare minus 300 denne uka, men bedre enn ingenting!! :) god påske folkens, for min del blir det ikke veiing før onsdag om 2 uker, så får vi se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken har ikke vært så bra for min del, jeg har gått opp 200 gram så totalt -2,8 kg på 3 uker så nå må jeg skjerpe meg :) Har trimmet ok totalt ble det 16 trim poeng:) så nå får jeg bare håpe jeg klarer og være flinke i påsken og ikke minst klarer og trimme litt:) Dere må alle ha en god påske :9

 

Ps skytten 300 gram er ikke så værst det, du må ha en god påske så blir det spennende og høre fra deg etter påske :) Ser at vi er ganske lik i vekt, jeg er 93 kg nå så hyggelig og slå følge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

-2,8 på tre uker er BRA! Husk at om du skal holde vekta nede på sikt, så anbefales det en vektreduksjon på 0,5-1 kg pr uke, så du er helt i rute. Men det er klart at å gå i pluss en uke ikke er noe man higer etter.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er hverdagen tilbake og nå er det bare og begynne og skrive igjen for min del, blir spennende og se hva vekten viser etter påske. så vi krysser fingrene for i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babybell

Heier på deg tyr74 og henger meg på jeg også.

 

Jeg skal ned 75 kg til september, da begynner jeg på jobb igen etter å ha hatt mammapermisjon. Vekta nå er mellom 90-93 kg. Skal veie meg i morgen. Jeg har også veldig lyst til å få gå ned 10 kg til 17 mai. Eller jeg SKAL gå ned!

 

Dette skal vi klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: 10 kg til 17.mai!

Jeg startet allerede i januar - da gikk jeg ikke på grete roede - men tenkte jeg heller skulle gå for et fedon-basert kosthold. Det er nok veldig bra dette også, men jeg har ikke gått ned så mye. 3 kg på 4 mnd. Jeg har gått på GR tidligere og opplevde da å gå ned ganske greit - mellom en halvkilo og en kilo pr uke. Jeg må ha nedgang for å holde motivasjonen oppe.

 

Jeg veier idag 76 kg og skal ned til (i en drømmeverden) 62 kg - men i første omgang er 10 målet mitt. Der var jeg mellom mine to svangerskap og trivdes der veldig godt!

 

- Jeg skal heie på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg tyr74 og henger meg på jeg også.

 

Jeg skal ned 75 kg til september' date=' da begynner jeg på jobb igen etter å ha hatt mammapermisjon. Vekta nå er mellom 90-93 kg. Skal veie meg i morgen. Jeg har også veldig lyst til å få gå ned 10 kg til 17 mai. Eller jeg SKAL gå ned!

 

Dette skal vi klare!!![/quote']

velkommen:)

 

Lykke til med veingen, spennende og høre hvordan det går med deg, dette SKAL vi klare!

 

Beda: Tusen takk, og lykke til med vektnedgangen, dette skal gå bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det onsdag igjen, og påsken er over. Koselig med påske igrunn, men denne påsken har vi hatt spysyken i hus så det var ikke så kjekt:( Men det har blitt tid til god mat og litt mye sjokolade men har prøvd og holde meg litt i tøylene, siden vekten skal ned etter påske også. Så jeg må si meg fornøyd med en nedgang på 0,5 kg totalt 3,3 kg på 4 uker.

 

Synest det går litt tregt så jeg håper og får litt fortgang på det nå frem til mai, har en bunad jeg skulle ha vært nedi!! Og det er hovedmålet mitt i år. Så 6,7 kg på 6 uker kan bli litt tøft men har ikke gitt opp enda. Trening har vært litt laber i påsken men har fått meg noen turer ca 10-11 trimpoeng på tre dager:) Så målet mitt til neste uke er og komme seg ned på 91 tallet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grua meg litt til i dag siden det har vært en påske med mye god mat, i tillegg har jeg vært syk. men vært flink med å gå turer. Vekta viste i dag 94,2 kg . Er veldig glad for at jeg ikke har gått opp, så nå går det forhåpentligvis den rette veien.Ser frem til å trene snart, er fremdeles ikke i form etter en kraftig forskjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grua meg litt til i dag siden det har vært en påske med mye god mat' date=' i tillegg har jeg vært syk. men vært flink med å gå turer. Vekta viste i dag 94,2 kg . Er veldig glad for at jeg ikke har gått opp, så nå går det forhåpentligvis den rette veien.Ser frem til å trene snart, er fremdeles ikke i form etter en kraftig forskjølelse.[/quote']

 

 

Så flott at vekten har vært stabil selv om det har vært påske og at du ikke har vært frisk i påsken! Du må ha god bedring og super uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på noe, i går var jeg på en lengre fjelltur og etter pulsklokken brukte jeg over 2000 kcal, og spørsmålet er da, spiser dere mer mat den dagen og evt hvor mye???

 

blir med gjevne mellomrom turer på 1000-1500 kcal hva bør jeg gjøre de dagene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg en spise dag, eller frotsedag kan man vel si, vet ikke hvor mange kcal det ble før dagen var omme men fikk i allefall i meg mine og vel så det kan man si;) Nå må det bli full fokus igjen, litt vansklig og komme inn i den gode stimen som var før påske, så nå blir det full skjerping her !!! God helg alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no i allefall trimmet denne uken selv om jeg ikke har vært sunn i matveien, har siden mandag fått 28,5 trimpoeng. Vet ikke helt kor korekt det er siden jeg bruker pulsklokke men litt har det blitt med 5 fjellturer:) Så bra blir det ikke neste uke for da blir jeg alenemor! En riktig god uke til alle:) Ps ingen som kan hjelpe meg med spm mitt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps ingen som kan hjelpe meg med spm mitt???

Det er kanskje lettere å få svar om du legger ut spørsmålet ditt under feks trim og trening eller åpent forum. Ikke sikkert det er så mange innom og leser i alle "private" tråder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje lettere å få svar om du legger ut spørsmålet ditt under feks trim og trening eller åpent forum. Ikke sikkert det er så mange innom og leser i alle "private" tråder :D

 

takk det hadde jeg ikke tenkt på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...