Gå til innhold

10 kg til 17 mai :)


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Gjest severine

Da jeg starta så skulle jeg ligge på 1600 kcal. så gikk jeg litt ned å da regna jeg på nytt og da skulle jeg spise 1394 kcal. nå har jeg gått litt opp igjen . hva skal jeg spise da tenker dere, 1600 eller 1394? vet det er viktig å ikke spise for lite så er så usikker! takk for hjelp om noen orker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg starta så skulle jeg ligge på 1600 kcal. så gikk jeg litt ned å da regna jeg på nytt og da skulle jeg spise 1394 kcal. nå har jeg gått litt opp igjen . hva skal jeg spise da tenker dere' date=' 1600 eller 1394? vet det er viktig å ikke spise for lite så er så usikker! takk for hjelp om noen orker :)[/quote']

 

har dessverre ikke peiling. håper du får hjelp/ svar fra noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tyr74 :)

 

Så du hadde spurt om du skulle spise mer mat de dagene du trimmer mye. Mener å ha lest her inne at man aldri skal spise mindre enn 1000 kcal mindre enn det en totalt har brukt i løpet av dagen. Helst skal en spise 500-800 kcal mindre enn totalforbruket.

 

tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trena masse forge uke men gikk opp en kg, vart bare megasur og lei, så da levde jeg livets glade dager en stund, men har nå kommet inn på bedre vaner igjen, vegde meg i går og har da gått ned igjen 600 gram så da er det totalt 2,9 kg som er alt for lite!!! Så jeg blir litt lei. Forstår at muskler også veger men ikke enig med at jeg går opp i vekt!!! Så nå er det full skjerping igjenn har trimma 4 trimpoeng i dag,så jeg skal ikke klage:) Måtte neste uke bli bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vart det en ok dag både trim( 4 poeng) messig og spisemessig, telte ikke kcal men vet at det ikke ble for mye, må bare legge vekk blokken litt og fokusere posetive tanker, skal prøve og holde meg unna vekta, og heller bruke målebandet:) blir alt for skuffet når vekten går opp, mister alt av motivasjon:( I dag er jeg ferdig med trimmingen og det ble 760 kcal på pulsklokken på 1 time og 15 fjelltur, deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...