Gå til innhold

What to eat? ..


Gjest pia22

Anbefalte innlegg

Jeg skal ned til 50 kg, og sliter veldig med de to siste kg-ene.

Jeg har trent Zumba en stund, samt yoga og pilates, og har nå begynt 30 day shred.

 

Jeg har holdt med til 600- 1000 kcal pr dag, men magen forsvinner ikke!!

 

Jeg trenger råd og motivasjon til å greie å nå målet mitt! Hva skal jeg spise? Noen som gidder å lage en kostholdsplan? :(

 

Tuuusentakk for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke spise så lite, i alle fall ikke hver eneste dag.

Du kan jo foretille deg hvis du tjente 8 kroner dagen så hadde du ikke brukt så inmari mye penger, du hadde spinklet og spart og tviholdt på det lille du hadde av penger.

Er mye samme med kroppen og fettet.

 

Og uansett om du spiser akkuratt nok så vil de siste kiloene UANSETT være de hardeste å få av. Så om du bare fortsetter å trene og spise mindre kcal enn du bruker så vil det forsvinne etterhvert, men det kommer til å ta litt tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke spise så lite' date=' i alle fall ikke hver eneste dag.

Du kan jo foretille deg hvis du tjente 8 kroner dagen så hadde du ikke brukt så inmari mye penger, du hadde spinklet og spart og tviholdt på det lille du hadde av penger.

Er mye samme med kroppen og fettet.

 

Og uansett om du spiser akkuratt nok så vil de siste kiloene UANSETT være de hardeste å få av. Så om du bare fortsetter å trene og spise mindre kcal enn du bruker så vil det forsvinne etterhvert, men det kommer til å ta litt tid[/quote']

 

Hvis jeg går opp til 1000 - 1300 kcal pr dag da? Vil det være lettere å miste disse siste kg-ene? Jeg har igrunn panikk for alle kalorier, og er litt "manisk" på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg går opp til 1000 - 1300 kcal pr dag da? Vil det være lettere å miste disse siste kg-ene? Jeg har igrunn panikk for alle kalorier' date=' og er litt "manisk" på dette...[/quote']

 

1300 er et bedre alternativ ja. Jeg tror ikke du vil ta noen skade av å ligge under dette INNIMELLOM, men det er ikke lurt å la kroppen gå på et så heftig underskudd over tid.

På "ny i vektklubben"-forumet finner du en tråd om hvor mye du skal spise hver dag, hvor du kan finne ut mer nøyaktig hva du bør spise=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...