Gå til innhold

Gift i juni


Gjest Guiletta

Anbefalte innlegg

Gjest Guiletta

og forhåpentligvis 10 kilo lettere! Jeg har kjøpt meg en kjole som er 2 str for liten (kanskje ikke så lurt, men føltes veldig lurt for 1,5 år siden når jeg kom over denne fantastisk fine kjolen :-)).

 

Jeg er 70 kg og 159 cm høy (jeg vet, aaalt for mange kg...). Men kommer jeg ned til 60 innen slutten av juni, vet jeg at kjolen kommer til å passe, og det hadde vært så gøy! (og ikke minst mye billigere).

 

Men jeg trenger hjelp, en støttegruppe! Kanskje flere er i samme båt her inne slik at vi kan støtte hverandre?

 

 

Overivrig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angora1

Hei

 

Først må jeg si at du har ikke aaaaltfor mange kilo!! Mange her inne har mer å slite med enn du har!! Du og jeg er omtrent like. Jeg er 160 høy og 68 kg. Jeg ser ikke på meg selv som aaaaltfor tung! Men litt overvekta og at det er bra for helsa og prøve å bli kvitt noen kilo til.

 

Vet ikke hvorfor du sier "aaaaltfor mange kilo"? Du er heldig som ikke har mer å slite med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guiletta

Hei

 

og takk for svar. Beklager viss jeg har såret noen med å si aaaalt for mange kilo, men det er sikkert for at jeg ser slik på meg selv, men jeg ser ikke ned på andre som har flere kilo å slite med fordi. Dessuten var det myntet litt på det at tiden disse kiloene skal bort er ganske kort.

 

Håper likevel dette kan bli en motivasjonstråd for oss som skal ned rundt 10 kilo fram til juni, og det er ikke lenge til :-) Men tror ikke det skal være umulig oppgave.

 

Noen som blir med? Jeg har veiing mandager.

 

Overivrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Guiletta

og jeg har berget noen lunde påskesjokolade-godmatådrikke-tiden. Sist uke så jeg nytt tiertall (riktignok 69,9, men dog) hihi, og i dag har jeg startet sykkelsessongen i strålende påskesol. Elsker april!

 

Noen som har noen veldig effektive triks (viss noe slikt finnes da) som gjør at man øker energiforbruket? Kan ikke jogge pga dåli rygg, men har som sagt funnet fram sykkelen, og den er jo ganske effektiv :-)

 

Hilsen vårglad Guiletta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde24

Jeg har og gjort samme "tabben" som deg, nemlig kjøpt en litt trang brudekjole.. Har angret og.. Hadde nemlig planlagt å være godt i gang med å gå ned nå, men det har gått litt trått.. For å si det mildt.

 

Er 165 høy og veier 95 kilo. Har en del mer å ta av enn deg, men men... Er blitt ganske flink til å trene, men mangler litt på kostholdet, MEN NÅ ER DET FULL SKJERPINGS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guiletta

Kanskje vi kan støtte hverandre framover? Det skal være mulig å gå ned 1 kg i uka, det vil si 12 kg når juni går mot slutten. Det skal utgjøre ganske så mye på størrelsene, for vi er jo ikke så lange (du er heldig som har 6 cm mer enn meg da ;-) ) Når er bryllupet ditt?

 

Tror jeg kan ha gått opp litt i påsken, det er jo ikke lett når hytte og heim bugner av sjokolade, og jeg "glemmer" å føre opp det jeg spiser. Men i morgen er det full skjerpings her også. Det er nok viktig å starte opp med veldig nøye dagbokføring igjen, så ikke usynlige kalorier sniker seg inn.

 

Jeg SKAL inn i brudekjolen jeg har kjøpt meg, har ikke råd til å kjøpe en til.

 

Jeg skal ligge på 1600 kalorier hver dag sier dagboka til GR, men jeg har på følelsen av at det er litt mye, hadde trodd mere rundt 1400. Hva tror du? Øker jeg treningen er kanskje 1600 mere riktig kanskje?

 

G :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Guiletta

Hei!

 

Syns det er utrolig lett å falle ut fra å fylle ut dagsrapportene! Jeg får helt panikk snart, går jo ikke ned! Viljestyrke kom til meg, det begynner å bli knapt med tid nå.... Selv om jeg vet at det å slavisk følge dagsrasjonene gir resultater, så gjør jeg ikke det, glir så lett ut i helgene. Trener en del da, men mest styrke. Må prøve å få inn noen lange gåturer.

 

Ha en strålende fin dag, slankedamer og menn :-)

 

G

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...