Gå til innhold

Når merket dere det på kroppen?


Gjest Isdronning

Anbefalte innlegg

Gjest Isdronning

Jeg lurer på når dere merket det selv på kroppen at dere hadde gått ned i vekt? Hvor mye hadde dere da gått ned? Jeg skal ned 10 kg og er nå ferdig med 7 av de, men kan ikke se noe eller merker ikke så mye på klær etc. Rart igrunnen siden jeg har jo kvittet meg med 14 pk smør:-) ja det er sånt jeg regner det om, hver 500 gr jeg går ned blir i hodet mitt omgjort til 1 pk smør:-) veldig motiverende for min del. Så går jeg ned 1 kg er dette 2 pk smør:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Jeg er også ferdig med 7 av de 10 kiloene jeg skal ned. Det siste halvannet året har jeg vokst ut av alle buksene mine, og kun 20% av klærne jeg har i klesskapet har passet. Nesten alt har vært trangt og ubehagelig å ha på! Dette har ført til nødvendige innkjøp av stretch-bukser med strikk i livet, og vide, store tunikaer.. Dette passer fremdeles, men det er først nå jeg har turt å prøve de andre klærne. Nå synes jeg selv å merke at noe har skjedd, og jeg har jo brukt målebåndet, og sett at 11 cm er borte i livet, 6 rundt lårene, 4 rundt armene, 12 rundt bysten. Målebånd er en fin ting sånn sett!

 

Jeg har absolutt ikke holdt min livsstilsendring for meg selv, men snakket om den i det vide og breie til alle som har giddet å høre på. Og nå sier folk at de ser at jeg er blitt slankere! Og jeg tror ikke det bare er for å få meg til å holde kjeft om slankemaset mitt.. :)

 

Underveis i prosessen har jeg belønnet meg selv med noe nytt, og det er da jeg har sett at jeg har gått ned i størrelse. Har lenge brukt str. 42/44 i bukser, men nå smøg jeg meg nettopp inn i str. 38! Det er så deilig! Utover dette har bh-ene blitt for store, og det er ikke fullt så morsomt...:)

 

Jeg tenker også på smørpakker, men når vekta bare viser 100 eller 200 gram ned, tenker jeg sjokoladeplater :)

 

Tre kilo gjenstår,- tror jeg kommer til måtte slite litt mer for å bli kvitt dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket det etter 4 kilo, rundt der. Buksene satt godt løsere. Problemet mitt er at jeg ikke ser så stor forskjell:( Jeg vil ha vekk fettet på magen, men det er grodd fast som et tre. Mister fett på alle andre steder. Gratulerer med 7 kilo, det samme som jeg har nå (snart):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isdronning

Oaw, så flott at du merket det etter 4 kg:-) Jeg har ikke magefett, så det er ikke der mitt problem er, men rundt rumpe og lår, der sitter mitt spikra kan man si, så det er vel derfor jeg ikke merker noe særlig på klærne. Men nå skal jeg til helgå treffa noen som jeg ikke har sett på 6 uker, så kanskje de ser forandring på meg:-) Får jo høre fra folk at jeg er blitt smalere i ansiktet, da, men vil jo merke det sjøl og. Har veiedag på torsdag, så kanskje jeg har gått ned 2 smørpakker til:-) håpe,håpe..... har så sterkt ønske til å være ferdig slanket om 7 uker da drar jeg til syden og hadde vært en perrefekt gave for meg selv med min ønskevekt oppnådd innen da. Jeg krysser fingre og tær i håpet iallefall. Teoretisk sett så skal det gå bra, men teori og parksis stemmer ikke alltid i denne vektreuksjonsverdenen. Men jobber med saken iallefall. Så får vi krysse alt vi har for at vi lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel mye til før man ser det på seg selv, fordi det går så gradvis. Jeg tar bilde av meg selv en gang i uka, og da skal jeg love at jeg ser forskjell, fra uke til uke.

Jeg har bare gått ned 2,4 kg, og når jeg setter bildene ved siden av hverandre ser jeg helt klart en forandring=)

Men hadde absolutt ikke lagt merke til det av meg selv.

 

Klart det føles litt tåpelig å posere i undertøyet for en selvutløser en gang i uka, men det er veldig motiverende å faktisk se forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isdronning
Skal vel mye til før man ser det på seg selv' date=' fordi det går så gradvis. Jeg tar bilde av meg selv en gang i uka, og da skal jeg love at jeg ser forskjell, fra uke til uke.

Jeg har bare gått ned 2,4 kg, og når jeg setter bildene ved siden av hverandre ser jeg helt klart en forandring=)

Men hadde absolutt ikke lagt merke til det av meg selv.

 

Klart det føles litt tåpelig å posere i undertøyet for en selvutløser en gang i uka, men det er veldig motiverende å faktisk se forskjell![/quote']

 

Ååååååååååååååååå, så smart du er da. Jeg kom ikke på det jeg. Svimehåvet meg:-) Nå nytter det jo ikke å begynne, men jeg har jo målt med målebånd sånt innimellom:-) og har jo gått ned i cm. Gleder meg til den dagen jeg sklir rett oppi en av buksene mine som er målet med mitt nye liv:-) Jeg kommer jo oppi den nå, men den er litt trang rundt lårå kan man si, så den er ikke så pen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååååååå' date=' så smart du er da. Jeg kom ikke på det jeg. Svimehåvet meg:-) Nå nytter det jo ikke å begynne, men jeg har jo målt med målebånd sånt innimellom:-) og har jo gått ned i cm. Gleder meg til den dagen jeg sklir rett oppi en av buksene mine som er målet med mitt nye liv:-) Jeg kommer jo oppi den nå, men den er litt trang rundt lårå kan man si, så den er ikke så pen på.[/quote']

Hehe, du kan jo evnt se om du finner noen gamle bilder av deg selv i bikini eller noe så du har litt å sammenlikne med.

En del ganger når jeg egentlig har gitt opp å slanke meg fordi jeg har følt at jeg ikke har fått til noe så har sett på litt gamle bilder fra når jeg trente og spiste sunt og prøvde desperat å gå ned i vekt, uten å egentlig få det til.. Så oppdager jeg plutselig at, "shit.. jeg så jo utrolig mye bedre ut på det tidspunktet".

Så selvom jeg ikke så det da, og ikke så noe særlig på vekta eller målebåndet så var det en stor forskjell i helheten på meg.

Hvilket forsåvidt er ganske motverende de gangene vekta ikke rører seg nå.

Tror jeg endelig har jobbet, prøvd og feilet mange nok ganger til at jeg virkelig vet hva jeg driver med xD

 

Men det er jo kult å høre at du er så nære målet ditt da=) Håper buksene sitter som de skal om ikke så lenge da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har akkurat startet på kurs, og gått ned 2 kg første uka, jeg merker det aller først på at buksene mine blir videre i lårene. Flott det, men jeg trenger det ikke der, men på magen!! Men der sitter det veldig godt, må bare stå på videre og trimme mere. Lykke til alle her inne, håper dere alle når målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isdronning
Hei' date=' jeg har akkurat startet på kurs, og gått ned 2 kg første uka, jeg merker det aller først på at buksene mine blir videre i lårene. Flott det, men jeg trenger det ikke der, men på magen!! Men der sitter det veldig godt, må bare stå på videre og trimme mere. Lykke til alle her inne, håper dere alle når målet![/quote']

 

 

He,he ja vi skulle ha mikset litt på kroppene våre, jeg har ingenting fett på mage, men vil ha smalere lår og der sitter det spikret på meg:-) Så vi får gjøre det beste utav det vi har fått tildelt:-) Skikkelig bra at du merket det alt etter 2 kg. Jeg kjøpte meg bukse på lørdag og jippi, 1 str mindre enn før så nå begynner str 38 i damestr. å passe:-) meg igjen, men fremdeles så går jeg med de fleste buksene jeg gjorde for 7 kg siden. Ryddet i skapet mitt og prøvde nesten alle 63 buksene mine, og faktisk så var det noen som var blitt for store:-) Så de havnet i posen til Fretex, herlig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest eltevelte

ikke merket noe på meg selv. men folk har de siste to ukene kommet med komentarer på at jeg nå ser tynnere ut. smalere ut i ansiktet.......

så om desse to måneden har gjort litt. noen sa 10 kg ned per buksestørrelse ned? er dere uenige der??

flinke dere er. har ikke brukt vekt å ikje husker målbåndet heller. skreiv en tråd igår at nå skal målbånd penn å papir frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte
Jeg lurer på når dere merket det selv på kroppen at dere hadde gått ned i vekt? Hvor mye hadde dere da gått ned? Jeg skal ned 10 kg og er nå ferdig med 7 av de' date=' men kan ikke se noe eller merker ikke så mye på klær etc. Rart igrunnen siden jeg har jo kvittet meg med 14 pk smør:-) ja det er sånt jeg regner det om, hver 500 gr jeg går ned blir i hodet mitt omgjort til 1 pk smør:-) veldig motiverende for min del. Så går jeg ned 1 kg er dette 2 pk smør:-)[/quote']

 

 

noen sie det er en størrelse ned for hvert tiende kg.

har ikje brukt målbånd el vekt. men folk mene at d syne på meg nå at d er endringer, å de men da d truli er ned 3-4 kg d. merkr ikkeno selv enda. så kanjse må ned mere for få ned klesstørrelsen...?... stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trettenhundre

Jeg begynner på 4 ukers internettkurs imorgen. Har prøvd å sette meg inn i sidene her fra jeg meldte meg på, men er fremdeles usikker på om jeg klarer å endre kostholdet. Skal bare ned 4 kilo men det er disse som ofte sitter hardest. Man har liksom ikke noe stort problem i andres øyne, og da er det kjempelett å tenke "shit au - jeg må regne med noen kilo opp etterhvert som jeg blir eldre".

 

Men tankene rundt å komme inn i klærne fra tidligere blir jo ikke borte for det!

 

Jeg blir motivert av å lese trådene her, kanskje jeg klarer å holde disiplin og komme meg ned disse kiloene - da skal jeg jaggu klare å holde meg der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jettemor

heisann

 

jeg har nå gått ned 14 kilo siden september i fjor, e kjempe stolt, og merker verdagen min er blitt helt anderledes alt er blitt mye lettere.

jeg jogga her om dagen med 6 kilo ekstra vekter på fy flate , jeg klarte knapt å gå:D stå på folkens dere er veldig flinke dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...