Gå til innhold

VÅRYR og klar


Gjest Caddie

Anbefalte innlegg

Gjest krepsedama

Jo. takk jeg er ganske så fornøyd, men mest er jeg fornøyd med dere; med de tilbakemeldingene dere gir :-) Jeg trenger vel ikke å si mer - dere vet og kjenner på kroppen selv hvor godt det gjøre med trøst når det butter litt og ros når alt går på skinner. THANKS...:-)

 

Jo, jeg holder meg fortsatt stort sett unna poteter, pasta og ris samt brødmat. Det jeg spiser mye av er grønnsaker i alle former og fasonger. Foretrekker de friske og koke de selv, men bruker også mye frosne grønnsaker. Det blir alt ettersom, men jeg er aldri tom for grønnsaker!!!!

 

Det er såååå mye godt av grønnsaker, at jeg sikler ved tanken.....!! Og så bruker jeg mye urter og krydder til smaksetting av maten slik at jeg unngår salt.

 

Den nye vekta vi kjøpte viste også prosentvis muskelmasse, fett, bein og vann i forhold til det antall kilo jeg veide. Det fulgte med oversikt over hva som var normalt ift kvinne/mann om du lå på lav, normal eller høy. Jeg lå på normalsjiktet på alle de fire, så om ikke alt er perfekt ved meg, så er i alle fall den fordelingen godkjent:p

 

Kjekt med jentelag Ninass, og heeeelt forståelig med litt ekstra ja.... Jeg har skjønt at jentegjengen din hadde det gøy!!!

Men det som er flottest er at du ikke har panikk som du sier - det er da du har vunnet en seier vettu....

Til fredagen er det min tur på jentelag, og jeg er også av de som når jeg synes det er kjempestas løfter glasset og tar en tår (hvis munnen er ledig og ikke er opptatt med å skravle....)

 

Stå på jenter; humøret kommer som regel med resultatene!!!!

 

Mendagsklemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 823
  • Created
  • Siste svar

Jeg er sååå imponert ;):)

 

Kan du sende litt serum østover? Du har jo tydeligvis funnet en megaoppskrift på vektnedgang...

 

Mer enn en kilo pr. uke... Jeg lurer litt på.. hva spiser du til frokost? Er det noe som virkelig setter forbrenninga i full fart? Siden jeg ikke spiser mel, strever jeg litt med å finne ut hva som er "lurt"...

 

Heier deg videre framover mot målet...

 

Ha en super uke!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, hei Anitgro, har nok dessverre ikke no' serum, men jeg er utrolig STA!!!! Noen ganger er det en veldig bra egenskap. Når jeg bestemmer meg for noe...altså først bestemmer meg...da gir jeg meg ikke:

 

Det var likedan da jeg slutta å røyke; overbeviste meg selv ved å finne alt det dumme med røyken og til slutt var det bare NÅ!!!! Og sånn ble det...6 år siden eller så og da hadde jeg røyka i nesten 40 år :-(

 

I dag har jeg spist følgende:

Frokost: kaffe, 1 egg og en halv banan.

Mellommåltid: 50 gram skinke med ravigottesaus

Lunsj: 100 gram marinerte reker og 100 gram salat/tomat/purre, 1 spiseskje hakka soltørkedede tomater i olje og 1 ss tzatziki

Middag: 100 gram stekt røkt svinekam, 100 gram kålrot (kokt og stekt) og 50 gram surkål, sennep

I kveld blir det andre halve frukten og kaffe og te.

 

Det blir langt unna 1600 kcal, men dette er min hverdag.

 

Utfordringen kommer om noen uker når jeg er i mål. Da må jeg prøve meg fram; hvor jeg skal legge inn "mermaten" og hva den skal bestå av, blir det viktigste samt hvor det er naturlig å øke.....

 

Jeg er jo så mett!! I alle fall blir det fortsatt maaassse grønnsaker her; det både metter og er sunt og dessuten går mannen min på GR nettkurs, så jeg blir "i det" en stund framover for å si det sånn.

 

Tror også det vil lønne seg å være her inne i en lengre periode for stabilisering - det er kjekt da! - får masse gode råd - lærer underveis - gode tips - SOSIALT til og med selv om vi ikke ser hverandre eller prater - bare taster......KORT OG GODT HÆÆÆÆRLIG!!!

 

Ha en fin kveld videre - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: kjempegrattis med over 14 kilo vekttap- det er bare rått!!

Unner deg dette, virkelig.

 

Ser at du ligger forholdsvis lavt på inntak ( grovt regna har du spist 7-800 kcal i dag.... ), så det er viktig å øke dette inntaket gradvis om ikke altfor lenge. Det er ikke meningen at du skal leve på så lite. På kurs får vi "kjeft" av kursleder om vi ligger under 1200....Det blir nemlig vanskeligere å holde vekten nede etter et så lavt inntak. Kroppen "tåler" et så lavt inntak en kort periode, men over langen senker du forbrenningen di. Men dette vet du jo ;)

 

Gleder meg til å gå på stabilseringens stier sammen med deg- ganske snart må vite!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noen av dere som så Kristine Koth på Puls i går? Jøss, så flott den dama hadde blitt.

Likte hovedregelen hennes: Bare en porsjon. Spis hva du vil, men bare EN.

 

Ellers går det på det vanlige her. Kroppen er fremdeles full av væske, men jeg prøver teknikken, "vann skal vann fordrive", så jeg slutter vel å skvalpe snart.

 

Litt ugrei form her om dagen, men det er alderen og en rimelig forvirret kropp. Jeg later som jeg ikke merker det, men det er ikke lett å overse 2 uker i strekk (foreløpig) med det månedlige etter 5 måneders fravær.

 

Ja, ja. Da kaller vel noen arbeidsoppgaver på meg. Snakkes damer.

 

Skvulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

skrev akkurat om Koht og om vann inne på min egen tråd.

Vi tenker ganske likt altså.

Koht så dødssprek ut! For en forandring. Ble veldig inspirert!

Og skvulp her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

God morgen jenter og takk for gode ord! Det varmer og virker så absolutt på forbrenningen...!!

 

Ja nå som isen hadde smeltet har det altså kommet nysnø her! Men enn så lenge ser det bare fint ut og det er ikke mange centimetrene. Det går nok godt an å gå uten brodder vil jeg tro:cool:

 

Jo, da, Soleia, jeg er fullt klar over at det er litt for lite over tid, men nå ser det jo ut som det ikke blir over tid da... Jeg har prøvd dette en gang tidligere og da holdt jeg i mange år gitt:-) Uansett, jeg regner da med jeg får besøk av deg når jeg flytter inn i "borettslaget" ditt om en stund.

Jeg trenger nok en hel haug med gode råd og sikkert noen trøstens ord også, men jeg tror!!!! jeg har en plan. I alle fall nesten .... Er det noe ledig i mars da???

 

Ja, jenter, Hurra for Koht!!! Når hun får det til, greier vi det også!!! Men det viktigste hun sa var en porsjon!!! Ææææær så enig der altså!

...psssst....Men jeg så hun hadde "krympebody" under hun også ;)

 

Nei, nå kommer jentutten fra GR ridende jenter - da blir d liv...!!!!

 

StOOoor tirsdagsklem til dere alle fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid i så godt humør av innleggene dine- en riktig gledesspreder er du!!!

 

Fortsett den gode jobbinga. Du er et stort forbilde hva gjelder viljestyrke og stahet ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsedama: Ser du spiser litt i minste laget, ja... Vær obs, så forbrenninga di ikke stopper helt opp! Håper du melder adresseforandring før du flytter?

 

Jeg så også på Koht i går, artig dame, og gud så flott hun har blitt, med eller uten body... Synes det er artig å følge med på Puls, ganske motiverende å se på...

 

Jeg tror jeg skal ønske meg Yngvar som min personlige trener til bursdagen min???

 

Ha en fin uke videre, jenter!

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

a077.gif

Nei, nå bare måtte jeg inn å skryte litt av meg selv (...igjen!!) Har akkurat nå oppdaget at jeg på søndag, mandag og i dag har samlet tilsammen 6,3 trimpoeng .....!!

Det var Krepsedama si det ;) - lenge siden jeg har trimmet så mye på så kort tid. Trimmen er det alle dere andre som sørger for, men nå var jeg litt meee...

 

Ryggen funker og beina funker så jeg tror jammen jeg holder på å bli frisk jeg! Og nå som våren nærmer seg og allting.... livet er ikke så verst da dere :-)

 

Har nettopp spist middag. I dag har jeg stekt karbonadedeig - ikke utspedd i det hele tatt, kun saltet og pepret - og masse gode grønnsaker..OG sennep!!!

 

I kveld tenker jeg å ta meg en skikkelig "SPA-kveld" her hjemme. Mai01 hadde et godt råd om å låse seg inne på badet og gå amok med alt som var av kremer og som gjorde godt og at det er en "behandling" som gir et velvære som varer i flere dager.

 

Jeg henger meg så absolutt på samme grenen; Det er skikkelig deilig med fotbad, rensing, shaving, masker, kremer for både det ene og andre, og you name it..... Jeg føler meg bare helt "deilig".....altså sånn for selvfølelsen altså....og nesten som jeg føler meg slankere også....aaahh....

 

Nei, nå skal jeg ordne med fotbadet - Ha en fortreffelig kveld dere andre også!!

 

Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager er en fin dag. I alle fall når man snikveier seg etter en helg med alkohol og ser at alkotillegget og litt til er borte. Phuu......... deilig.

Jeg er jo ikke helt i harmoni med denne kroppen om dagen så jeg vet ikke alltid hvordan den reagerer.

 

I går var det hjem til laks, poteter og div grønne grønnsaker. Deilig. Vi sier i grunnen hver gang vi har fisk at "det er skikkelig godt. Dette må vi ha oftere". Heiet så Norge videre til seier mot Tyskland. Jeg tok med meg boken og tillot meg 30 minutter i sengen før vi dro avgårde på trening.

En skikkelig treningsøkt gjorde godt. Rart hvor godt man kan føle seg etter en god trimøkt.

Jeg vet jeg har en skikkelig god dag når jeg tar frem leppestiften om morgenen. (må alltid lete, så den er ikke så ofte i bruk).

 

I dag er det kyllingwok til middag. Vi har kuttet ned på nudler og kylling og har sikkert dobbelt så mye grønnsaker i den enn tidligere. Dette er husbondens spesialitet, så det betyr en skikkelig tur med den firbente for meg når vi kommer hjem. Deilig med 45 minutter i raskt tempo i skogen før middag og sofa inntas.

 

Krepsedama.............. det var da voldsomt med trimpoeng. Her blir ikke bare kroppen slank, men stram også, skjønner jeg.

 

Ser ut som resten av "gjengen" er skikkelig i gang også. Tenkt dere det knippe snasne damer som inntar Trysilfjellet i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, nå er det lengre dager på flere måter: I morgen begynner jeg på jobb på fullt igjen, og dagene er lengre! Rekker ikke tur etter jobb før mørket faller på da men likevel.....det går så avgjort mot Vår :-)

 

Og sååå gøy når snikveiinga viser tenner da;) ....får liksom en den lille ekstra piffen som skal til for resten av den uka og det er bra. ...wow...krysser fingrene....

 

Ja, du har rett Ninass; jeg tror det er full rulle overalt på trådene, så det blir nok masse en gjeng med snasne damer som inntar Trysilfjellet ja...;)

 

Når det gjelder meg og trimpoeng, så ligger jeg nok som et haleheng etter dere....det gjelder nok både i poengene og kondisjonen vil jeg tro. Får vel tro at det bedrer seg etter hvert. Er best på bortover-sport, har nok ikke den store kondisjonen for oppover-sport slik som dere andre fjellgeitene for å si det sånn..... Men stram???? ....der er jeg mer i tvil ja, gammelt skinn blir liksom aldri så veldig stramt da... Men med klær!!!!!!...DA e d bra!!

 

Wok høres deilig ut...jeg bør se å få gjort det en dag. I dag skal vi ha stekt torsk...nå er det like før det vokser ut spor og gjeller på oss da...har hatt fisk opp til flere ganger på en uke!! Men enig med deg Ninass, det er godt da!

 

I dag har jeg vært og kjøpt meg tre nye typer med grønn te - gleder meg allerede til kvelden. Nå skal jeg ta et tak i huset - det trengs også!

 

Ha en fortsatt fin onsdag - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterlyser en god, ikke for komplisert fiskerett. Yngstemann og kjæreste kommer på middag i morgen og da kunne jeg tenke meg å servere fisk, for det tror jeg nok ikke han lager seg selv.

 

Han er ikke spesielt glad i grønnsaker, men de får han plukke vekk hvis han gidder.

 

Ellers er jeg hjemme i dag med Krystallsyke på full sving. Jobber litt hjemmefra, men er avhengig av å kunne ta øvelsene for å riste krystallene ( i øret) på plass jevnlig gjennom dagen, så da blir det hjemmekontor i dag og i morgen. Skikkelig guffent det der. hele verden kommer mot deg både forfra og undenifra i tillegg til at verden går rundt, så da er det bare å holde seg fast og vente til det verste går over.

Godt at øvelsene mine virker forholdsvis raskt.

 

ikke noe spesielt på gang i helgen, så da satser jeg på at hodet er på plass igjen, en treningsøkt, ingen alkohol og noe nytt og spennende til middag,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

....for sent med tips om et eller annet av klippfisk skjønner jeg; den må vannes ut. Ble litt sen med besøkene mine i kveld.

 

Fisk av et eller annet i form og med en ferdigsaus for fisk hellet over og inn i stekeovnen. Lager fiskesausen med litt mindre væske og/eller bytter ut litt væske med fløte. Tror du ikke det blir godt da??

 

Har også sett flere fiskeretter nå - fortsatt i form - og med tomat og hvitløk...dette har jeg ikke prøvd. Har ikke kommet så langt...søren å..!! Og så en mos av rotgrønnsaker:-)

 

Ja, jeg har ikke stor tiltro til meg selv denne helga; jentelag i morgen og på lørdag kommer et vennepar til oss. Da blir det 3-retters og vin av alle slag - det er våre Italiareisevenner så vi skal ha Barolo til hovedretten....D blir godt d:D

Ikke no' spesiell slank helg dette, så her kommer nok min "bakpå"-mandag...

 

Men nå booker jeg inn på soverommet.... - God natt fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julianna

Jeg har en fiskerett som er knallgod, hvis det ikke er for sent.

 

Har den fra en av bøkene mine på lavGI, men alle liker den. Knallgod og superrask:

 

Til 4 porsjoner

 

800 gr laksefilet

1 dl vann eller hvitvin

1 dl creme fraiche

1/2 dl fløte (vanlig eller kaffekløte)

3 ss hummerfond

dill

salt og pepper

Aspargesbønner

 

Fremgangsmåte:

 

Skjær fisken i passe biter. Litt store terningaktige biter bruker jeg å like.

 

Bland og kok opp creme fraiche, fløte, van/vin og hummerfond.

Salt og pepper.

Legg i fisken og la den trekke i 10 min.

Dill klippes og tas i.

 

Aspargesbønner kokes opp ved siden av.

 

Her passer alle slags grønnsaker til. Jeg bruker aspargesbønner stort sett alene fordi det er enkelt og veldig lavkarbo, men gullerøtter ved siden av er supergodt. Og når det er ved siden av så kan man velge hva man vil ha av grønnsaker.

 

Jeg pleier å ha blomkålmos til, men her er poteter også kjempegodt.

 

 

God helg jenter:-) :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Ja, denne oppskriften virket veldig tiltalende Julianna! Jeg har allerede bestemt meg for at denne skal prøve...oser jo fest av denne faktisk...mmmm..allerede vann i munnen.

 

Men det får vente til neste uke - menyen til helga er allerede booket! Viktig å holde seg til de planene en har lagt, slik unngår jeg mest mulig krøll!!!

Denne helga vi nå er inne i blir så garantert en oppgang for min deg, men det er i så fall den første oppgangen på 3 måneder, så den får jeg ta.

 

Veldig koselig jentekveld i går ...og vin! I kveld 4 venner rundt et bord med god mat og godt drikke....ja, trenger vel ikke si stort mer egentlig!! Det blir garantert koselig rundt det bordet :-)

 

Ha en fortsatt fin helg jenter - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så skikkelig godt ut Julianna. Jeg så den ikke før det var for sent, men den skal jeg virkelig prøve. Vi synes jo fisk er godt, men er ikke flinke til å variere.

 

Yngstemann og kjæreste fikk pestomarinert kalkunbryst. Jøss............ det hørtes avansert ut til å være meg. Jeg er nemlig ingen racer på kjøkkenet.

Ble enig med meg selv at jeg liker pesto, men ikke lukten. Men godt ble det. Marinerte i noen timer (var hjemme fra jobb), snittet det opp på midten og la inn litt smør, pesto og krydder i midten før jeg stekte det sammen med poteter i ovenen.

 

Ellers er humøret på topp, men kroppen litt ute av gjenge. Dermed blir det skikkelig dårlig med trening, men går da turer. Disse kan ikke kalles fettmarsjer, men litt blir det jo.

 

Går vel så der på vekten i morgen. Ingen krise, men ikke de store tallene vil jeg tro.

 

I går var vi å gjorde storshopping på Mac butikken. Jeg sitter her og leker med en iPad og kjæresten har fått seg stoooor iMac. (Så stor at jeg lurer litt på hva vi tenkte på ) leker og lærer oss litt i Apples verden. Så her blir det nok ikke de store sprellene i dag. Sånn går det når store unger får leketøy.

 

Nå skal jeg inn å sjekke hvordan det gikk med Anitgro i går.

 

Store, lekende smil herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jammen jeg skal prøve den oppskriften en dag..... Vi elsker rød fisk :)

 

Håper det går bedre med kroppen din, Ninass.. Jeg vet veldig godt hvordan det er år den er ute av gjenge... Husk at det viktigste er litt bevegelse, jeg jobber stadig med å lytte til kroppen, og la den bestemme... Den der krystall-greia di høres ikke god ut. Er litt spent på det med tanke på cruise til sommeren, jeg pleier å ha litt problemer med det når jeg er på sjøen. Regner med at middelhavet er som stuegulvet i juli, men allikevel...

 

Kos dere med Ipad og Mac! Tror det hadde gjort stoor lykke her i huset også, men de må nok ønske seg en stund til... Her går pengene til ferie...

 

Følger med dere i morgen, da er det vel noen ny tall på vekta, vil jeg tro!

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

.....og god søndag!

 

Her er det sløving i dag.....ble litt sent i natt...men du verden så kjekt:D

 

Ja, om jeg har hatt få kalorier sånn til daglig, så kan jeg love at det i alle fall ikke er tilfelle for fredag og i går!!! Himmel og hav.....og så sier jeg ikke mer om den saken......det kommer nok for en dag i morgen ja :eek:

 

Og så alle dere sprekinger som er ute på søndagstur - enten på ski eller på beina - mens jeg nå skal begynne å kle meg om for å DRA I BURSDAGSSELSKAP!!! Skjønner? Dette er den helga.... Det er eldste barnebarnet som fyller 21 år i dag. Hun er til daglig student i Oslo, men er hjemme i helga - skal bli kjekt da - får bare bruke den korte hånda til kakefatet:-)

 

Jg lurer på om det kan hjelpe å kle seg litt "slankende".....hmmmm? Jeg må ta en kikk i klesskapet da kanskje!!

 

Ha en flott søndag (og god tur...) jenter - Klemz fra Krepsedama:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vekten besøkt og ny uke på gang. Det ble ned 1,2 kilo. Høres jo superbra ut, men med opp 1,2 forrige uke, så var det ikke så mye å skryte av. MEN......... det var riktig vei. Jeg ligger fremdeles foran skjemaet mitt til 8 kilo minus på 12 uker, så her jobbes det på.

 

I dag tidlig kom mannen smilende ut av badet. Jeg har fått ham til å veie seg helst en gang i uken, og han var superspent. Men det smilende ansiktet viser at det fungerer og at kommende uke er reddet.

 

8 kilo innen uke 13.

03,01 -1,9

10,01 -0,2

17,01 - 1,1

24,01 +1,1

31,01 -1,2 Sum så langt -3,3 kilo

 

Jeg har forresten trådd til å bestilt Zumba på DVD. Kan jo ta det på treningssenteret, men det er så feil tider i forhold til hva jeg kan, så da tenkte jeg at hver mandag, når mannen er på pokerkveld, skal jeg ha min egen Zumba-aften hjemme. Får den nok ikke i dag, så neste mandag har jeg og Zumba vår første date.

 

Denne uken skal jeg prøve å overse kroppen, hvis den ikke hyler alt for høyt da. MÅ ha inn litt mer trening, for denne uken er FOKUSUKE for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsedama

Så flott Ninass :-) ...1,2 kg ned er jo kjempebra!!! Sånn går det når fokuset og kroppen spiller på lag. Det viser jo at du er godt i siget.....yrheten er nok merkbar vil jeg tro...allerede..he-he..

Jeg synes jeg aner noe sånt som...Me Tarzan...You Jane i heimen der...:-)

 

Hvor har du forresten kjøpt den Zumba-dvd'n Ninass? Vi har jo en Tv-stue ekstra med 42-tommers TV og trimsykkel, og der er det så absolutt mulig å ta dansetrinn...høres bra ut. Så Kari på God Morgen Norge på TV2 forleden danse og det så knall ut.

 

Så til det begredelige ved denne mandagen: veiingen!! Det ble som jeg ante - oppgang her i gården. Vekta viste 67,8 - opp 0,3 kg! Jeg lever godt med det da, men det betyr jo at jeg blir "boende" her en uke eller to ekstra:D Men denne uka er det full fokus og til helga har vi ingen invitasjoner på gang, så da er det bare å finne fram planen og gå etter den.

 

....pssst.... jeg har forresten ingen bukser lenger som jeg ikke kommer inn i. Tok en sjekk i går kveld på bukse- og skjørtefronten, og smuck....der gikk de på alle som en. Fin trøst før denne nye uken.

 

Ha en flott uke - Klemz fra Krepsedama:D

 

................................................. .................................................. ......klipp

Her er min bakgrunn og "historie" for å være her inne:

Min status: 64 år og 171 cm

Veiedag: Mandag

Startvekt 82 kg - BMI 28,0

Mål: 70 kg

Delmålene: 79,9 - 76,9 - 74,9 - 70kg!!

 

Start 25. okt 2010: 82,0 kg

1 uke 1. nov 2010: 80,4 kg - ned 1,6 kg

2 uke 8. nov 2010: 78,6 kg - ned 1,8 kg - totalt 3,4 kg

3 uke 15. nov 2010: 76,9 kg - ned 1,7 kg - totalt 5,1 kg

4 uke 22. nov 2010: 75,8 kg - ned 1,1 kg - totalt 6,2 kg - BMI 25,6

5 uke 29. nov 2010: 74,6 kg - ned 1,2 kg - totalt 7,4 kg - BMI 25,3

6 uke 6. des 2010: 73,5 kg - ned 1,1 kg - totalt 8,5 kg - BMI 25

7 uke 13.des 2010: 73,2 kg - ned 0,3 kg - totalt 8,8 kg - BMI 25

8 uke 20.des 2010: 71,5 kg - ned 1,7 kg - totalt 10,5 kg - BMI 24,3

 

2011:

10 uke 3. jan 2011: 71,3 kg - ned 0,2 kg - totalt 10,7 kg - BMI 24,3

11 uke 10.jan 2011: 70,7 kg - ned 0,6 kg - totalt 11,3 kg - BMI 23,9

12 uke 17.jan 2011: 69,4 kg - ned 1,3 kg - totalt 12,6 kg - BMI 23,6

13 uke 24.jan 2011: 67,5 kg - ned 1,9 kg - totalt 14,5 kg - BMI 22,9

14 uke 31.jan 2011: 67,8 kg - opp 0,3 kg - totalt 14,2 kg - BMI 22,9

.................................................. .................................................. ........to be continued

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hallo !

En "oppgang" på 0,3 kg var jammen ikke gale etter en slik helg !

Det viser att du ikke slipper deg helt løs, men koser deg litt ekstra. Og det må vi få lov til, med god samvittighet en gang i blandt. Vi skal jo leve opp i alt dette ! :(

Neste uke regner jeg du er på full fart ned igjen!

Ha en fin dag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minitillegget er borte før du vet ordet av det.

 

Zumba kjøpte jeg på TV-shop. tvshop.no En på jobben har den og jeg har tatt en titt og det ser moro ut.

Jeg har jo andre dvd-treningsformer også, og de er også OK, så det er egenkontrollen ved virkelig å bruke dem som må stå i fokus her. Dermed er mandagene avsatt til Zumbadag.

Gjetter at jeg vil føle meg ganske klumsete i starten så det er greit å ta den når jeg er alene. Når jeg får draget på det kan jeg jo invitere husbonden på Zumba på lørdagskveldene :-)

 

I dag blir det en tur i raskt tempo. Sitter på med husbonden et godt stykke når han reiser avgårde. Dermed blir det å gå hjem igjen. Liker å variere litt hvor jeg går, så da er det en grei løsning. I tillegg kan jeg ikke korte ned turen. Må jo komme meg hjem.

 

Ha en fin dag videre alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med flott resultat, Ninass :) 3,3 kilo i løpet av januar, det står det respekt av...

 

Ikke så verst resultatet ditt heller, Krepsedama, etter en skikkelig festehelg.

 

Zumba, ja... Jeg skjønner jeg er helt grønn her, men hva det egentlig? Dans med mange skritt, eller?

 

Jeg kan jo ikke koordinere armer og ben, iallefall ikke samtidig, så jeg er veldig skeptisk til alt som har med dans å gjøre. Iallefall i treningssammenheng. Tar heller med meg gubben på en sving-kveld. God trim det også.

 

Har kjøpt 30 day Shred med Jillian Michaels, men ramler tilbake på en yoga-dvd jeg har. Jammen meg krevende den også :) Og det er litt roligere tempo, som passer meg bra, for da klarer jeg å henge med.... Nå høres jeg treig ut, altså...men smidig har jeg aldri vært i hele mitt liv.:(

 

Stå på videre, jenter... nå er det ny uke og nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...