Gå til innhold

Termin 30. sept og prøver desperat å halde vekta!

Gjest Prikkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Prikkeline

Hei hei

Eg heiter Prikkeline. Eg har vore lite aktiv på forumet dei siste åra, men no såg eg eit stort behov for å bli det igjen. Eg er gravid, 15 veker på onsdag og har allereie gått opp 4 kg!!! Er det fleire som er i same situasjon? at dei berre eeeeser ut?

Eg kjenner at panikken tar meg! På tide å få litt meir kontroll på kva eg puttar i meg ser eg.

I første trimester har eg vore sååååå trøtt at eg nesten berre har sove på sofaen når eg har kome heim frå jobb. Før eg vart gravid trente eg 4-5 gonger i veka, etterpå vart det berre 2 gonger i veka, i tillegg til at eg konstant var sulten og supertrøtt. Det måtte jo ende i katastrofe ;)

Men no er det skjerpings! No er eg ikkje så trøtt lengre heller, så eg har ingen grunn til å ligge på "latsida". I Påska har eg gått på fjellturar på 2-3 timar 4 dagar på rad, så eg bør iallefall ikkje har gått opp så mykje. Tur på flate vegen funker ikkje, då kjenner eg det altfor godt i bekkenet allereie, men rett opp fjellsida går faktisk greit. Eg satsar derfor på spinning og fjellturar i tida framover tenker eg, i tillegg på å skjerpe meg på inntaket kalorier.

veke 5: 63 kg

Veke 14: 67 kg

Dersom fleire vil henge seg med så gjerne det, så kan vi motivere kvarandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest lilliana

Hei!

13 uker i dag og har lagt på meg for mye allerede ca 3-4 kg!!! :)

Var veldig flink med maten før påske og spise da masse frukt,grønsaker og fullkorn/grove ting. I påsken ble det veeeeeldig mye kos og har ikke klart å stramme inn siden det.

Er vanligvis aktiv og trener mye, men har hatt problemer med ene eggstokken siden vinterferien og har derfor måtte ligge mye stille. Bare gått tur med hunden hver dag. Nå er har jeg imidlertid fått lov å prøve meg igjen og starter på dynamisk yoga (treningsyoga) for gravide i morgen og tenkte også å prøve meg på spinning igjen. Jeg prøver i tillegg å gå raske turer med hunden men har problemer med ryggen. Godt tips med fjellturer - jeg skal prøve det!

Kanskje svømming også kan være bra?

Vekt uke 5: 63 kg

Vekt uke 13: 66,5 kg

Ligger ganske likt i vekt også vi da.

Bor i Oslo men er fra vestlandet

Ha en herlig dag i solen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest randilarsen

Hei! Jeg har også termin i slutten av september. Er snart 16 uker på vei og har gått opp 12 kg!!

Kjenner jeg blir lei meg når dere sier at 4 kg er for mye... huff.. Hadde det bare vært så vel! Jeg begynte litt lavere enn dere 58 kg i uke 5, men har gått jevnt og trutt opp siden.. Nå er i uke 16: 70 kg!!

Har fått bekkenløsning og sliter med trening, men ingen godter og brus, bare grove knekkebrød og litt frukt.. Lurer på når det skal stoppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prikkeline

hei hei

Kjekt å få tilbakemelding i tråden :)

No er eg kommet til veke 17 og i dag tidlig var eg 66.4 kg.

Ikkje såååå gale det iallefall.

I sist veke vart det lite trening grunna mangel på barnevakt og diverse. Veka før var eg kjempeflink - spiste riktig sunt og trente ein del. Eg hadde egentlig bestemt meg for at eg ikkje skulle ete snop i veka, men berre i helga.... men sliter der også. Har klart det sånn nesten dei to siste vekene. Eg hadde ein smell på torsdag siden eg var på biltur (Må jo ha tursnop) ,men ellers klarte eg å styre unna sjokoladen :)

Eg føler virkelig med deg randilarsen. Det er jammen kjedelig å gå opp så masse så fort. Eg la på meg 30 kilo i eitt av mine tidligere svangerskap og det var absolutt ikkje gøy. Kanskje du har masse vatn i kroppen?

uansett blir det kjekt å følge dere begge to, siden vi har termin ca samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...