Gå til innhold

Ble ikke trening idag - men har holdt kostplanen!


Gjest Sunn88

Anbefalte innlegg

Jeg klarte det bare ikke idag, jeg ble trøtt også har jeg den tiden av måneden i tillegg så alt ble liksom bare ett slit... jeg er skuffa over meg selv ;)

 

Men imorgen SKAL SKAL jeg på trening!!

Jeg ble nesten kvalm av å se de dissete låra mine da jeg var ute og gikk.. blæ! :)

 

Idet minste har jeg holdt meg til kostplanen og ingen småspising.. så det er idet minste bra!!

 

Dere andre da?? Trener dere i tillegg - eller bare har dere endra kosthold??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er viktigst å trene de dagene du virkelig, virkelig, virkelig ikke vil. Det har en del med disiplin å gjøre. (Gjelder jo selvfølgleig ikke om man er syk og sånn da, men hvis det bare motivasjonen som gjør vondt, så..=p)

Det er fortsatt ikke for sent å gå seg en tur vel?

 

Trening er viktig når du vil gå ned i vekt, ikke bare fordi du direkte forbrenner kalorier ved å trene. Men også fordi du får mer energi, trening gir mer muskler, og muskler i seg selv brenner fett, fysisk aktivitet bedrer insulinfølsomheten, og reduserer blodsukkerkonsentrasjonen, det reduserer også stress (stress sier jo å medvirke til overvekt), dessuten får man en strammere, sunnere kropp av trening (ikkE abre fordi kropen blir stram, men fordi huden faktisk har godt av trening).

 

Dessuten påvirker det humør og helse generelt positivt, man motvirker også depresjoner og et utall sykdommer. Jeg kan nevne mer, men du tar vel kanskje poenget..=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er viktigst å trene de dagene du virkelig' date=' virkelig, virkelig ikke vil. Det har en del med disiplin å gjøre. (Gjelder jo selvfølgleig ikke om man er syk og sånn da, men hvis det bare motivasjonen som gjør vondt, så..=p)

Det er fortsatt ikke for sent å gå seg en tur vel?

 

Trening er viktig når du vil gå ned i vekt, ikke bare fordi du direkte forbrenner kalorier ved å trene. Men også fordi du får mer energi, trening gir mer muskler, og muskler i seg selv brenner fett, fysisk aktivitet bedrer insulinfølsomheten, og reduserer blodsukkerkonsentrasjonen, det reduserer også stress (stress sier jo å medvirke til overvekt), dessuten får man en strammere, sunnere kropp av trening (ikkE abre fordi kropen blir stram, men fordi huden faktisk har godt av trening).

 

Dessuten påvirker det humør og helse generelt positivt, man motvirker også depresjoner og et utall sykdommer. Jeg kan nevne mer, men du tar vel kanskje poenget..=p[/quote']

 

Huff.. ja jeg gjør det! Men datteren min er iseng, så det er desverre forsent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du ikke har fått trent ;) er lov å ta seg fri når man ikke orker! Så lenge du holder kostholdet, så bør du være fornøyd med det :) det er jo ikke bare, bare alltid det heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. ja jeg gjør det! Men datteren min er iseng' date=' så det er desverre forsent ;)[/quote']

Skaff deg en rockering, det krever liten plass, kan gjøres når som helst, og er helt lydløst=)

Du kan også kjøpe manualer, treningsball osv, så kan du kjøre litt styrketrening hjemme, evnt kan du bare kjøre styrketrening med din egen kropp (sit-ups osv) man bør uansett ha tre styrketreningsøkter i uka!

 

Hvis det ikke forstyrrer andre som sover så er det også mange flotte treningsdvd'er du kan kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...