Gå til innhold

Hvordan regne kalorier i Salat ?


Gjest sossa2

Anbefalte innlegg

Startet på "nytt kosthold" i dag, etter å ha prøvd 1 år med lav carbo. Gikk ikke ned, men ikke opp heller. Nu skal jeg prøve GR metoden, etter ei bok jeg har fra tidligere kurs jeg har gått. Har problemer med rygg/bekken for tiden, så jeg får ikke trimmet, men det regner jeg med skal endre seg raskt (går til behandling)

Er veldig glad i salat til lunch, men har da et problem. Er det noen som har et godt råd for hvordan jeg kan finne ut kalorier i en salat som man mixer i salatbaren i butikken.

Jeg burker grønn salat, 1 øse (flat) med agurk, 1 med rød paprika, 1 øse med hermetisk skinke, ca. 1 ss mais, ca. 1 ss løk.

Dette liker jeg å ha til lunch, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne finne kalorimengden i dette.

Jeg er kvinne, først i 50 årene som har store planer å få bokt med 15-20 kg.

Pågangsmotet er i allefall på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nesten ikke noe som helst kalorier i den salaten du beskrev nettopp der, så det tror jeg du kan ta med ro ;) må nesten bare gjette deg litt til mengde i gram.. det gjør jeg i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Mitt tips er å lage det samme hjemme hvor du kan veie alle ingrediensen og så legge sammen. Greit å vite sånn ca. hvor mange kcal det er. Kanskje er det så lite at du burde hatt en liten skive til, eller et knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å lage det samme hjemme hvor du kan veie alle ingrediensen og så legge sammen. Greit å vite sånn ca. hvor mange kcal det er. Kanskje er det så lite at du burde hatt en liten skive til' date=' eller et knekkebrød.[/quote']

 

Dettte var ikke dumt, skal prøve det, tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...