Gå til innhold
Gjest frokenviljesvak

endelig igang..! 13kg ned. er noen med meg?:)

Anbefalte innlegg

Gjest frokenviljesvak

Hei alle sammen!

Nå har jeg fått rompa i gir, og er klar for ny kamp mot mine ekstra venner! :D Jeg har tenkt å gjøre mine 81 kg om til 70 før sommeren. Jeg begynte for en uke siden på 83, og er helt forundra over hvor lett dette har vært til nå.

Jeg er 25 år, 81kg, 173 cm høy og jente.

Jeg er veldig flink til å gi meg selv svæært gode grunner til å "bare kose meg litt" med en sjokolade eller noen peacemerker (ååh.. :) ) siden jeg var så flink å vaske leiligheten. eller siden jeg har lest i hele dag. hehe. så dette blir en utfordring. jeg må belønne meg selv på andre måter enn med mat :) amen.

jeg har til og med laget en blogg, som kommer til å følge meg og mine tanker gjennom vektnedgangen. gjerne følg meg der har kjempelyst å bli kjent med noen "medslankere" for inspirasjon og lærdom! :)

frokenviljesvak.blogspot.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest meeei

jeg hopper på denne tråden :D skal ned 8-10 kg før sommeren. da har jeg nådd målet mitt, VIL klare det. skal belønne meg med en tattovering etter 5 kg;) gleder meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest frokenviljesvak

hei folkens... :)

jeg var så smart at jeg la posten i 2 forskjellige grupper, men kan vi ikke alle følge tråden på "ny i vektklubben"? siden der har vi skrevet litt mer? det var visst ikke så god idé som jeg trodde... :)

aah, så har jeg skrevet feil bloggadresse.

http://froken-viljesvak.blogspot.com er riktig. altså en liten strek inni der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider