Gå til innhold

En sunnere hverdag

Gjest camkir

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg har lovet meg hver dag siden jeg fikk sønnen min i slutten av november.. Jeg var flink under denne graviditeten og, og gikk ikke opp særlig mer enn det jeg måtte. Så når jeg kom hjem veide jeg 72 kilo (mot 79 ett par dager før) og 2 uker etter dette veide jeg 63 kilo og var superfornøyd!!! Endelig i matchvekt. Jeg er nemlig ikke så veldig høy :D

Men jeg gikk i samme felle denne gangen som forrige gang, jeg spiste og spiser masse sjokolade til alle døgnets tider, og brus i store mengder går også ned...

Nå veier jeg plutselig 79 kilo... Hvordan er det mulig og gjøre sann med seg sjøl??? Kjenner jeg blir litt oppgitt over meg sjøl.. Og hver søndag har jeg tenkt, i morra... Men det har aldri blitt greie på!

Men i går fikk jeg en privat melding her inne og jeg håper og tror at hun kommer inn her sammen med meg! Jeg klarer det ikke alene, men sammen med noen er det myye enklere.. Så smellyflower, HVOR ER DU????

Men bare så det er sagt; Nye er også hjertelig velkommen på denne tråden!!

Mine starttall:

26 april:

Vekt: 79,3 kg

Mage: 102,5cm

Rumpe: 110 cm

Høyre lår: 64 cm

Venstre lår: 64 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg går alltid opp mye i svangerskapene men ikke etterpå. Det er bare så inderlig vanskelig å kvitte seg med de ekstra kiloene som kommer på. Så selv om jeg går ned etterhvert har jeg akkumulert 10kg etter de to første svangerskapene pluss 10-12 etter det siste nå. Jeg skal altså ned drøye 20kg nå. Minstetulla er 7,5mnd og de siste halvåret har jeg ligget nokså stabilt på 90-93kg. Er 171cm høy og målet er 70kg.

Midje:72cm

Rumpe ca.110cm

Lår: 64cm

Vekt i dag : 91,1kg og ned 900g siste uke

Har vært under 90kg en gang i år men det var etter omgangssyke...

Lykke til videre, holder nok følge videre med deg om det er greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du vil slå følge! Jeg syntes det er så vanskelig og spise riktig og gjøre det som er bra for kroppen! Men jeg har jo fasiten, det er som sagt det og følge den da :D Men nå må jeg!! Skal snart i bryllup til kusina mi og, hadde vært koselig om jeg kunne fått strammet opp litt og gått ned litt!. Det har vært så vanskelig og komme seg ut og gå. Det har vært så kaldt og masse snø her nede, og han har vært mye tett og snørrete!

Nå er det lysere dager, varmere og pågangsmotet er på vei tilbake :)

Skal vi prøve og vekt o.l hver mandag f.eks?

Jeg må inn her hver kveld og rapportere dagen ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten forkjøla gutt som sover lite, så i går sovnet jeg før jeg rakk og komme inn hit! :D

Dagen i går ble ingen superdag, men bedre enn de foregående! Og har planer om at dagen i dag skal bli enda bedre!

Har satt meg ett delmål, når jeg har gått ned 10 kilo skal jeg kjøpe meg en OnePiece... Neida de er ikke pene, men du verden så deilig det ser ut og gå i enn sann :)

En god sunn dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk og bra! Fikk zumba cd en i går, så etterpå blir det fart i stua :D

Lillemann ble 5 mnd i går, og snuppa fikk diplom og pokal etter endt sesong på idrettsskolen! Hu var så stolt! Og hennes første pokal! Det måtte jo feires med litt kake! Takk for kosemerkene! :)

Gleder meg til minstemann blir frisk så vi kan komme ut litt! Trenger og bevege meg litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Da kan jeg melde om 700 gram ned og 2,5 cm mindre rundt magen!!! Lårene og rumpa venter jeg med til neste mandag!!!

Da er det bare og fortsette og spise sunt og holde seg i aktivitet!

Koala: Hvordan gikk det med deg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...