Gå til innhold

160 cm og litt for tung fortsatt...


Gjest xlnt

Anbefalte innlegg

I går skulle jeg hjelpe vesla med å bake sjokoladekake... Gjett om jeg sprakk!

 

Der ble det mange kcal ja... Men hva er det man sier; gjort er gjort og spist er spist!

 

Får ta med en LAAAAANG økt på trimsykkelen i dag. Ute er det full storm og snødrev så det blir ingen skitur i dag.

 

Snuser litt på lavkarbo mat om dagen. Vurderer om jeg skal prøve å kombinere det med kcal telling? Men mener å ha lest et sted at det ikke er så lurt? Noen som vet?

 

Har en sønn på 12 som hadde har SÅ godt av å gå ned - eller rettere sagt stoppe opp i vekt en stund... Han er den eneste i familien som er overvektig i forhold til bmi, skjønner det ikke helt, men han sliter noe fælt med søt SUUUUUUUUUG. Så egentlig tror jeg at en skikkelig lavkarbo variant hadde vært det riktige for han.

 

Vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Har hatt et par uker da jeg ikke har orket å registrere her. Ble lei når vekta ikke gikk ned som jeg ønsket...

Men nå er jeg igang med trimmingen igjen og håper å kunne ta meg sammen og ikke spise så mye snop fremover...

Fann nemmelig frem et snoplager som jeg hadde gjemt for ungene etter jul! Ha ha ha! Hadde ikke trodd at det var jeg som skulle komme til å spise av det, men der ser man hvor feil man kan ta!

Men NÅ skal jeg være flinkere igjen. Men det er det forbannede SUGET som er min verste uvenn. Burde ta i hvert fall EN uke uten noe søtt i det hele tatt så kanskje det går over...

Men det er så vanskelig!

Urk.

Dette var dagens hjertesukk fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått minst en time på ski hver dag den siste uken og det merkes på kroppen!

Har ikke veid meg for jeg vet at jeg ønsker at den skal ha gjort et hopp nedover , men samtidlig så vet jeg at det ikke går så fort...

 

Men det gir masse trimpoeng! og gnagsår.... ;-)

 

Har også greid å unngå godis og vært flink med maten. Maten har aldri vært mitt problem, men søtt...

 

Har prøvd meg på et par økter med tankefeltteknikk for å dempe søtsuget og jeg er ikke helt sikker men jeg tror at det har hjelpt meg. Skal gjøre det noen ganger til så får jeg se om det har noen effekt.

 

Har som mål å komme ned til 50 kg til 17. mai. Det gir meg 10 uker og da må jeg ta av 450 gram i uka ettersom jeg veier 54,5 kg nå.... Er redd at det kan bli litt tøfft... Får fortsette å være flink med trimmen så KAN det gå... Men det betyr også at jeg ikke kan spise noe snop... ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heyhey

Så morro å lese denne tråden. Slenger meg på?

Jeg er nettopp også 160 og jeg veide 63.5 kg da jeg startet dette... På vi verste var jeg 68 (skrekk og gru, gikk videre opp til 70 under gravdiditet. Men siden jeg kun la på meg 3 kg i det svangerskapet betydde det at jeg gikk ned i vekt. Dermed var jeg på 62 kg 1 uke etter fødsel ;-)

 

Nå er det 1 år siden fødsel og jeg kjente at nok var nok :-)

Foreløpig ingen barn på planen, så jeg får skikkelig motivasjon. :-)

 

Vel altså, 01.01.2011 veide jeg 63.5. Siden har jeg trent, først annen hver dag hjemme, for så å starte på studio 4 ganger i uken...

Jeg har ikke fykt ned, gått ned ca 0.5 kg i uka...

Men siden jeg ikke har trent eller vært aktiv på 7 år syns ikke jeg det er værst...

 

Mitt mål er å komme ned til 55, men helst 50 ;-)

Så nå er jeg på 60.1 kg og veldig spent på det magiske 50 tallet, om jeg i det hele tatt går under 60 tallet ;-)

 

Men ser at vi sliter med det samme... Motivasjon og søtsug... :-S Jeg er så glad i det søte at jeg tenker det er rart jeg i det hele tatt går noe ned... Spiser hvertfall noe søtt hver dag. :-(

Et par ting liksom...

Men en fordel er at jeg er sta, og gir ikke opp treningen. Er treningsdagen her så skal jeg trene, no matter what...

 

Ser og at vi kan være litt like i kroppen. Og kan jeg da spørre deg og div mål?

Jeg var ei tynn spire før, og la aldri på meg. Spise alt jeg orket. Men orket jo ikke så mye mengder da...

Etter jeg fikk førstemann så føyk vekta opp, sukkersugen og ammende er ikke bra ;-)

Dermed har jeg ikke peil på hva som er normalt at jeg skal være i cm...

Nå for tiden er jeg:

Lår: 57 cm

Rompe: 96cm

Mage på det tykkeste: 88cm

Midje: 81 cm

Bryst: 88 cm

Overarm: 29 cm...

 

Men ikke føl deg presset til å skrive inn sammenlikning... Tenkte bare å høre ;-) Morro å finne noen "like".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...