Gå til innhold

MarinaC' journal


Anbefalte innlegg

Tusen takk Krusmynte :) samme til deg!

 

Nå er jeg stappmett, og kommer vel ikke til å spise mer idag. Har vel landet på ca 1300 kcal og er vel fornøyd med det! Nå skal jeg snart gå en lang tur:)

 

Ønsker alle fortsatt flott dag!

 

 

Gratulerer med flott nedgang denne uken! 0' date='6 er absolutt et bra resultat spør du meg - et bra steg i riktig retning!

 

Håper du får en knallfin 17. mai![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest solvik
-0' date='6 denne uken. Får vel være førnøyd siden jeg gikk ned 2 kg forrige uke. Vet hva jeg må gjøre for å gå ned mer. Denne uken hadde jeg bare 5 trimpoeng, mot forrige uke hvor jeg hadde 13. Så - ut å gå denne uken :)[/quote']

 

Klapp deg selv litt på skulderen, du har et flott resultat!

Og som du selv sier du gikk ned veldig mye forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

 

Startet uken bra med 4 trimpoeng idag. Gikk raskt i 1 time og 20 minutter. Fikk mannen til å kjøre løypa jeg hadde gått etterpå, bare for å se hvor fort jeg går. Jeg hadde tippet på ca 6 km/t - jeg var ikke langt unna, det ble 5,8 km/t. Da vet jeg iallefall at det jeg registrere blir riktig:)

 

Har også overført penger igjen idag - 580 kr tilsammen på konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me
-0' date='2 kg :([/quote']

 

Ikke vær lei deg, det finnes perioder hvor vekten ikke beveger seg særlig nedover. Men det er ikke langvarig. Ofte gir det et veldig godt resultat i neste omgang.

Bare vær bevisst på det og hold intensiteten og fokus på likt nivå som ellers.

 

Viktig å holde forbrenningen oppe, mange små måltider er tingen. Frukt som mellommåltid er bra.

 

Jeg venter også en slik uke, jeg vet at den kommer, men ikke når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Pilen går i riktig retning! Og det er superbra... Men forstår at det er kjipt med såpass lite nedgang når du har hatt en så bra uke med mye trimpoeng. Det er dessverre ikke alltid det gir valuta for strevet akkurat den uken man har vært flink, men vedder på at det plutselig kommer når du minst venter det! Så stå på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisa28

Gratulerer med -0,2 ned:)

Skjønner det at du kansje ikke syntes det er mye,men all nedgang er bedre enn og gå opp,syntes ihvertfall jeg:) Men har du målt deg, kan jo være at du har gått ned mange cm denne uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord alle sammen :)

 

Det hjelper jammen!

 

Ble så skuffet i morges da jeg gikk på vekta at jeg spiste et stort stykke pizza som var igjen fra lørdag (hjemmelaget) + potetgull :( Ikke bra :) , men typisk min måte å reagere på.

 

Har skrevet det opp, så jeg får heller være forsiktig resten av dagen :)

 

Satser på å få lønn for strevet kanskje neste mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

... det er sååå surt når vekta ikke vil samarbeide. Jeg er en av de som virkelig må slite for å få resultater, men jeg har et lite knep... og det er å bruke målebåndet flittig. For selv om vekta står stille så kan en cm her og en cm der være forsvunnet og det er alltid oppløftende:)

Som jeg har sagt til mange , det står ikke på ryggen din hva du veier, det er cm som syns!!

 

Stå på videre- lykke til!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 2 ukene har jeg hatt ca 14 trimpoeng. Har gått ned 0,2 og 0,4 kg.

Uken før, hadde jeg 6 trimpoeng og gikk ned 1,6 kg. Mmmmmmmmerkelig.....

Spiser like mye hver uke.

Så denne uken skal jeg ikke ha mer enn 6-8 trimpoeng, så får vi se om det vises på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Trening gjør som Solvik sier noe bra for kroppen uansett. Hva med f.eks. å prøve og spise pittelitt ekstra de dagene du trener mye? Det ble ihvertfall jeg anbefalt en gang tidligere jeg gikk på kurs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...