Gå til innhold

MarinaC' journal


Anbefalte innlegg

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er vi kommet litt i orden etter at vi er kommet hjem.

Har hatt det kjempeflott - men med mange fristelser.

Gleden var derfor stor når jeg gikk på vekten i morges og den viste nøyaktig det samme som når jeg reiste - 99,2 kg

 

Målet mitt var jo å ikke gå opp i ferien og det har jeg klart.

 

Nå begynner hverdagen som smått igjen - men med fortsatt ferie i 2 uker sammen med hele familien, må jeg være litt forsiktig. Blir lettere når hverdagen starter igjen.

 

Håper dere alle har hatt det fint i sommer - og ønsker fortsatt en flott tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så supert at du har greid å holde vekten over ferien! Jeg tør ikke gå på vekta ennå....men på mandag er det full rulle igjen med trening og veiing av mat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så bra! Det å holde vekten eller til og med gå ned i ferien som enkelte andre her inne har gjort synes jeg er utrolig bra. Er så utrolig lett å komme ut av de gode rutinene, så det står det respekt av!

Ønsker deg en fortsatt god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt å veie meg idag, for dagene som har vært siden vi kom fra syden har vært tunge :) hjemmelaget pizza, sjokolade, potetgull og vin. Og ingenting av dette har vært i nærheten av å bli veid :D Men tenkte at det er like greit å gå på vekte å finne ut hva det er jeg har med å gjøre - HURRA, hadde gått ned 0,8 kg siden jeg veide meg fredag når vi kom hjem fra syden. Det var skikkelig deilig altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Å så gøy!!!!! Flott jobbet, Marina ;)

Herlig følelse.....jeg kjøpte også klær på vanlig avd. for noen dager siden.

Et par strikkekjoler til høsten.....

Da ser det altså ut til at skillet mellom å kunne kjøpe klær på vanlig avd/stor avd, går ved ca 100 kg!!!!

 

God helg til deg

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drømmedamen

Hei!

Tenkte å legge igjen en hilsen her. Har lest gjennom tråden din, og er imponert over hvor flink du har vært!! Du går jo ned i vekt jevnt og trutt. Også klær på vanlig avdeling - så deilig!! Nyt følelsen!!

 

Kjempesmart med belønningskonto. Den har jo vokst veldig - blir spennende å høre hva du bruker de på! ;)

 

Gleder meg til å følge deg videre. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange koselige tilbakemeldinger ;)

 

Er veldig glad for å kunne kjøpe noen topper på "vanlig" avdeling og gleder meg vannvittig til jeg også kan kjøpe bukser der.

 

Har idag bestilt meg ny ridebukse, da den jeg hadde var blitt for stor ;)

så hvis noen trenger brun ridebukse i str 58 - så er det bare å skrike ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...