Gå til innhold

62hereicome i gang igjen...


Gjest 62hereicome

Anbefalte innlegg

Gjest 62hereicome

Hei igjen...

 

Hm ikke no kjekt å komme inn her å fortelle at jeg ikke har klart målet, men kan vel skryte av at jeg er i gang igjen. Og denne gangen er jeg mer motivert enn noen gang ;)

 

 

Har begynt å spise som jeg burde gjøre hele tiden. men å venne seg til nye sunne vaner tar nok litt lengre tid enn jeg tror.,men det er godt godt godt.

 

Åsså har jeg begynt å trene igjen. Svømming og styrketrening. trodde aldri jeg skulle prøve styrketrening. Men med rett introduksjon så gikk det bra:) så da er det bare å følge programmet og vente på resultat når det måtte komme.

 

Suser innom her i kveld igjen for å oppdatere meg litt og for å skryte litt av fjellturen som jeg bare må på. Takket være en god venninne som er flink å sparke meg bak slik jeg kommer meg ut, opp og fram!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome

Da var styrketreninga over for i dag. 1.20 min med styrketrening og intervall;) Yeeeh! da er det bare å trykke i seg litt mat, og vente spent på en liten fjelltur i kveld. Jeg er i gang igjen, deili, deilig følelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome

Yes! fjellturen i boks. 20 min opp og 20 min ned. Kjempe artig med en kveldstur. så ble det inntak av litt bogskinke, småtomater og litt fetaost. En favoritt enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome

En flott start på dagen:) Ei skive med skinke og ett glass juice, så bar det i vei på trening. 1.25 min med styrketrening og intervall.

 

Trudde aldri de ordene skulle passe til meg , men nå er de bare gøy!. På slutten har jeg mest lyst å slutte anskiktet er RØDT, svetta renner, og sekundene på tredemølla går saktere og saktere.Men jeg holder ut . Jeg skal!!!

 

Fikk til og med kompliment i dag tidlig. Vingene bak på ryggen er mindre:O håper de snart er borte. Og da er det baderingen sin tur. Siden jeg driver med styrketrening vil jeg nok ikke se det så lett på vekta, så jeg må nok bare finne frem målebandet og skrive ned litt hver uke. Spennende:) Yes det her er stas ;) håper energien er på topp om noen uker også.

 

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome
Så flink du er. Høres ut som instillingen er helt riktig. Pass nå bare på å ikke spise for lite!!!

 

Takk ;) det er det som er problemet... vil så gjerne at vekta skal krype fort nedover og spiser alt for lite, men skal passe bedre på nå, skriver opp alt:) det er bare å hive innpå med sunn mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leverpostei:)

Velkommen tilbake:) Hadde en pause jeg også, da motivasjonen forsvant, men kom tilbake for noen mnd siden, og nå går det greit.

 

Denne gangen greier du det:) Du er såå flink til å trene og har ei skikkelig god innstilling. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome
Velkommen tilbake:) Hadde en pause jeg også' date=' da motivasjonen forsvant, men kom tilbake for noen mnd siden, og nå går det greit.

 

Denne gangen greier du det:) Du er såå flink til å trene og har ei skikkelig god innstilling. Lykke til.[/quote']

 

 

Tusen takk! du som har klart og komme deg ned på 72 da, så missunelig at. Du som er kjempe flink! skal hoppe fort nedover jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 62hereicome

Og sånn ser det ut nå :

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Uke: 16 vekt : 84,2

Uke: 17 vekt : 83,1

Uke: 18 vekt : 72,7

 

- ikke så mye ned..., men heller ett to tall enn ett tre tall :)

 

Helgen har gått med til å spise litt mer, men pga at jeg bar ved både fredag og lørdag må jeg si at det har vært litt styrketrening inn i bildet :D ble noen tunge løft der ja, med god bøy i knærne ;)

 

Litt stort inntak av brus ble det nok,men det var ikke som før da jeg lett kunne drikke 8 1,5 l cola i uka. Ble driiiit sur om det ikke var cola å få, men etter at jeg sparka meg selv i baken så har jeg komt på bedre tanker.

 

Den gode og herlige følelsen etter trening gjør susen, da kan bare colaen (ikke les resten om du ikke tåler språket) drite og dra!!! for den skal ikke få ødelegge kroppen min mere. Nå er det jeg som bestemmer og ikke alt fanteriet som er oppe colaen som får meg til å ikke kunne motstå den...

 

0,5 glass fredag

5 glass lørdag, ups, men jobba som en helt da :D

2 glass søndag

 

neste helg ber jeg om 7up light eller vann med sitron hahhah

 

Da vi jobbet fredag holdt mamma på å gå i dørken når jeg takka nei til brus, men gjorde som jeg sa og kom med en mugge med vann:D jeg er så stolt! takka ja til ett halvt glass senere til maten.

 

Åsså en ting til da, lang langt der inne under baderingen er det hardt hardt hardt. det er såååå stilig, for bare etter en uke med trening finnes det faktisk en hel del muskler inni min o store mage. STOOOOLT! tenk når bilringen minsker da. hohoj det blir stilig det.

 

 

Yes! straks ny uke og nye muligheter. Lykke til til alle sammen der ute:)

 

Ps: er det lov å trimme den 13.mai? sånn helligdag da, kan en være på treningsstudioet da? har nøkkelkort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Leverpostei:)

Hvordan går det med deg hereicome? Lenge siden du har skrevet noe her nå? Håper du holder ut. Du må bare kom å rapportere sammen med yinyang og meg også, dersom du har lyst. Enklere dersom vi er flere som drar lasset sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...