Gå til innhold

30 Days shred erfaringer?


Gjest oppogner

Anbefalte innlegg

Gjest oppogner

Har nå holdt på med å slanke meg siden februar og synes det går så sent. Har gått ned 5 kilo og skal ned 5 kilo til. Er flink til å ut å jogge men driver ikke med noen styrketrening. Har hørt om denne dvd en 30 days shred som skal være så bra. Tror dere at jeg vil slanke meg bedre ved å følge denne enn å jogge?

 

Ønsker å høre fra dere som har følge denne treningen en stund?

 

Er alle fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Da har jeg fått bestilt denne. Kostet bare 134,- så det var ikke så mye.

Håper den kommer i posten snart.

Skal rapportere her inne hvordan det går når jeg har fått den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Treigfis

Hei ;)

 

Jeg har trent etter denne i 7 dager nå, så er fremdeles ganske fersk.

Har lest ca en million tråder om denne treningsmetoden rundt om på ulike nettforum og lest mange solskinnshistorier om folk som endelig har blitt kvitt de siste kg osv, så jeg vil tro at denne funker minst like godt som å jogge. Kanskje en kombinasjon ville vært tingen?:)

 

Selv har jeg gått ned ca en kg den uka jeg har trent, og må si meg fornøyd med det. Har nå 5kg igjen til målet. Håper noen av dem går av iløpet av de neste 23 dagene med shredding...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Så bra jajaaaa. Håper du greier å holde ut i 30 dager. VIl gjerne høre fra deg underveis. Er gøy å høre hvordan andre opplever så tung trening hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppogner

Det tok 10 dager før dvden kom i posten men nå er jeg i gang:)

Egentlig så ble jeg litt skuffet etter første dagen med level 1. Følte ikke at dette var så tungt og synes jeg kunne ha greid nesten de samme øvelsene selv. Dag 2 gikk jeg derfor over til level 2 og den var mye bedre. Er nå skikkelig lemster i lårene og i armene.

Jeg har tatt bilder sidelengs, bakfra og forfra og skal ta nye etter en mnd. Blir gøy å se om jeg ser noen forskjell. Har også skrevet ned alle målene og antall cm som jeg skrumper inn skal jeg legge inn her hver uke.

Kan greie å bli en del mindre til bikinisesongen som er like om hjørne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest oppogner

Har holdt på i 8 dager men har pause nå åga at jeg har fått så vondt i ryggen og i leggene. Tror ikke kroppen min tålte trening hver dag. Gikk inn mange cm på mage rumpe og lår på disse 8 dagen og ned 1,5 kilo.

Må prøve og komme igang igjen nå men sliter med motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg bestilte min fra play.com - m gratis frakt! Har ikke begynt ennå - venter til jeg kommer på hytten, når jeg er hjemme går jeg på treningsstudio... Er litt spent!

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...