Gå til innhold

-3kg. på første kurs


Gjest lizzie1

Anbefalte innlegg

Gjest lizzie1

Har gjennomført mitt første kurs og skal ned ca.15kg. Men tok kun av 3kg. noen andre som har vært ute for så lite vektnedgang? Starter opp med friskt mot på neste kurs.(med håpet i behold).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Mange år siden jeg gikk på kurs, men jeg gikk ikke ned så mye jeg heller da. 4 kg. Så det er forskjellig. Kommer jo helt ann på div utskeielser også da. Og hvor mye for mye en faktisk har. Hos noen raser kiloene av i rekordfart uansett, men hos en del av oss andre sitter de som klistret.. dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slankogfin

Jeg har nettopp avsluttet et nettkurs. Har økt treningsmengden mye i forhold til da jeg starte. Rører ikke søtsaker og sjokkolade lenger. Har hatt en vektreduksjon på kun 2 kg. Den nest siste uka av kurset fikk jeg beskjed om at jeg nok spiste for lite. Litt sent å få beskjeden da,siden jeg har ført opp alt jeg spiser og rapportert inn. Men det blir ikke flere kurs på meg. Jeg skal greie de neste 8 alene. Med fortsatt trening og sunt kosthold. Så ikke gi opp, vi står på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

Forstår at det er skuffende. Se på aktivitetsnivå og mat. Hvis du kutter ut 500 kal med mat, i tillegg til trening så blir det for lite. Da kan du evt prøve å spise mer, eller faktisk trene mindre. Finne balansen der.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizzie1

takk for gode råd. Har fått beskjed om å ligge mellom meny 1 og 2, så ca. 1400 kcal. I tillegg varierer jeg trimmen. Jeg sykler til og fra jobb hver dag (er ikke mer enn 20 min tilsammen...) og jeg går tur eller trener styrke/kondisjon. Jeg er er oppe i 7-10 trimpoeng hver uke. Jeg registrerer alt jeg spiser. Men m vel bare ta tida til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nannen

Hei, kjenner meg igjen, har begynt på kurs 2 nå, gikk ned 4,3 kg på første. Helt greit egentlig, jeg har satt av 1 år til dette, (skal ned 20 kg)..Jeg er 50 år, og merker at fettet sitter bedre nå enn da jeg var 30, har vel også litt med at man blir roligere. Lurer også på om det har noe å si hva slags mat du har lagt på deg av, jeg mener, vet du det er sjokolade og søtsaker som er grunnen, er det jo "bare" å slutte med det. Men er det vanlig mat, så syns jeg det er vanskeligere å bli kvitt, da må man jo forandre på inntaket. Syns også det er vanskelig å få nok trim, jeg har aldri trimmet før, bortsett fra turer, ski mm. Blir jo frustrert og da, alle på kurset gikk ned mye mer enn meg, jeg var også den som ikke gikk ned de 2 første ukene på kurs 2, men ikke søren om jeg gir opp:o). Da får det heller ta 1 år. Lykke til du også, det løsner nok snart skal du se, bare ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, kjenner meg igjen - har vel skrevet dette andre steder også, men jeg har alltid tenkt 1uke=1kg.....men det er ikke virkeligheten og det har tatt tid for meg å "forså" det. Jeg er nå på kurs 5 og ila de 4 første kursene har jeg gått ned 13 kg (3,25 kg/kurs) - dvs ca det samme som du har gjort på ditt første kurs. Det går sakte men sikkert nedover og kropp&sjel får tid til å venne seg til nedgangen. Og vi er mange på kurs som ligger på samme nivå som deg. Når du tar de tre kiloene dine og deler på 7 uker (kursperioden) så blir det nesten en halv kilo i uken - en smørpakke!!

 

Jeg ligger på samme meny som deg, men har nå siste uken prøvd meny 1 for å få litt fortgang, men merker at det er mer slitsomt, bedre med mer mat og saktere vektnedgang for min del... Målet mitt på dette kurset er 4 kilo.... Lykke til på kurs 2 - så lenge du har motivasjonen på plass går dette bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...