Gå til innhold

Back on the track!


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

Ja, så var jeg her igjen. Hvem skulle trodd det? Datt skikkelig utpå etter bukplastikk OG en skiulykke hvor korsbånd og sideleddbånd røk av.... auauau. Da ble det treningsforbud i 6 mnd og det var det.

 

Nå har det vært party i munnen både i tide og utide med resultat der etter. Full rullegardin i forhold til kost og laaaaangsomt men sikkert har sofan blitt min beste venn igjen. Æsj og fysj!

 

Fordi det ble fjernet endel fettceller under bukplastikken, har myyye av fettet havnet på lår/rumpe/legger. Ikke noe vakkert syn! Utrykket tømmerstokker har aldrig vært mer passende. Pæreform eat your heart out ;)

 

Så - nå er jeg her! Jeg vet hva jeg må gjøre - og har begynt. For å få hjelp til fokus vet jeg også at jeg må være aktiv på forumet. Motivasjon til endret livsstill er en prosess som ikke kommer av seg selv, men som jobbes frem.

 

Vekten gikk på bosset sist jeg flyttet, så foreløpig aner jeg ikke hva jeg ligger på, men kan tenke meg 90-95 kg :)

 

Alder 49 år

Høyde 171 (krymper??)

Vekt ca 90-95

Mål 75 kg

Aktivitetsnivå ca 20 min tur hver dag + 1 t tur med Vov min. 3 ganger i uken

Kaloriinntak ca 13-1600

Karbohydrater under 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Hei Korsa,

 

Husker deg ;) Velkommen tilbake. Flott at du tar tak nå og ikke venter lengre. Det gjør seg ikke selv det du står ovenfor nå, men så har vi jo sett før også at du kan når du vil!

 

Heier på deg!!

 

Klem fra frøken frue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og fri og våkner selvfølgelig i otta!

 

Helgen den gikk veldig greit egentlig. Kjørte lavkarb og fokus på kalori. Spiste deilig omelett med ost, norske aspagis, sukkererter og cherrytomater til frokost begge dagene. Lørdag ble det nypellede reker med salat av avocado, rødløk og smakstomater til lønsj. Nydelig entrecote med norsk aspagis og en svær salat til middag og camenbert og jordbær til kvelds, namnam.

Søndag var det rett i koppen toro til lusj - hadde ikke tid til å lage noe skikkelig, men det funket det! Og til middag soja/honning/chilli marinert laks med en diger salat.

....... og så et lite sjokoladekakestykke som Datter hadde bakt .....

..... vin begge dagene. Det er jo helg ;)

 

Kaloriinntakk ca 2000, karb 30%

Litt i overkant, jeg vet, men mye gikk i vin..... min akilles :)

 

 

Okei - Nå har jeg tatt mål

 

Bryst (over puppene) 100

Under puppene 90

Mage 97

Hofte 115

Lår 68

Overarm 38

Vekt fremdeles ukjent

 

Innstilling og motivasjon dead on track. Nå venter jeg bare på go' været så jeg kan få på plass og styre på den nye terrassen min. Flyttet i fjord høst og da kastet jeg alt det gamle skrotet. Kjøpte nytt nå når feriepengene kom. Det blir superdupertfint :)

 

Takktakk frøken frue! Var inne å leste må noen av de gamle trådene mine, men bestemte meg for å starte fresh. Nye ark og alt det der .......

 

Ha en superduperdag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var den dagen nesten i boks :) og det har gått som smurt!

 

Har nesten brukt opp alle feriepengene mine på støff til min nyyye svææære terrasse. Har kjøpt hagemøbler, massevis av nye krukker - og planter både her og der. Har også kjøpt krydderurter, tomat og nytt av året agrukplante :eek: Den er jeg spent på. Ramlet tilfeldigvis også over en gratis kommode - den passer perfekt til å ha jord, hagehansker og ting og tang i. Syns årets motefarge med syring, lavendel og lysrosafarger er nydelig - ispedd litt røft som en eldgammel rusten toglampe og diverse er helt i min gate <3.

 

Hadde med Datter på shoppingtur i dag, og etter å ha trasket noen timer på Gjennestad (for et sted!!!) satt vi oss litt på kafeen. Datter ville ha en Mocca og muffins - MEN de brukte kun H-melk,- så jeg,- ja jeg tok et glass vann ;) Riktignok krydret med mynte og sitron.

 

Nå står kyllingen i ovnen, krydret med sitron, timian, rosmarin, løk og gulrot. Den skal nytes med brokkoli og blomkål og et nydelig glass Pinot Noir.

 

Kos dere i sommerkveldene - nå kommer sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Herlig dag Korsa! Og du, lurt å starte med blanke ark. Når jeg er ferdig med hytteauken, skal jeg sette i gang her ute. Har knapt klippet plenen her i år og det ser fanden ikkeut...

 

Vann er et bra valg i kafésituasjoner. Gratis og ubegrensete mengder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - hva skal jeg si.... Det ble shopping i dag óg! Ikke veldig overrasket. Denne terrassen er SVÆR :) Nok en tur til Gjennestad - myyye fint og gjett hva??? De har nystekte, ovnstekte brød der,- sånn steinovn, vet dere, hvor de bruker sånn skuffe .... ;) I min fremdeles og evigvarende naivitet kjøpte jeg med et krydderbrød - ikke til meg - Å NEEEI DAAA - til Datter - pfhrrr ???!!

 

Så en liten kontrollert, men totalt uønsket sprekk - ferskt krydderbrød med gräddost, tennene løp i vann mens jeg smurte skiven :eek: Vel, forklaringene står i kø - det er bare å velge - dere kjenner dem alle!

 

Så nok en gang må jeg minne meg selv på å SPISE før jeg går ut!! Få opp blodsukkeret. Akkurat nå hører jeg brødet rooper fra skuffen, grrr.... Jeg kommer til å handle igjen, fristelsen kommer til å være der - fokus, fokus, fokus.

 

Så,- bortsett fra det - jeg har regelrett nyyyttt terrassen i kveld. Veldig fornøyd med vel anvendte penger. Solen kom og temperaturen steg - de norske jordbærene var totalt overpriset, men nyydelige.

 

OG - vann,- husk vann, må kjøpe vannflaske - drikker alt for lite, spesielt når det er dager som ikke følger rutinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg forhåpentligvis en dag nærmere målet ;) Dagen i dag har gått riktig så bra. Jeg har fulgt opplegget og har enda tilgode kveldsmaten. I dag blir det to ryvita med lett brunost og en kopp option,- mitt "snop". Det stagger både søtsug og sult - two in one :)

 

Har kjøpt vannflaske og drukket mer i dag. De siste dagene har det blir mye terrassestyr og planting og sånn og det er kjempekos. Da skotter det litt på motivasjon til å trene eller gå tur, men det kommer, det kommer - det LOVER jeg meg selv.

 

Henter frem gode tanker om hvor fornøyd og tilfreds jeg var sist jeg nådde målene mine,- følelsen av nye klær, støvlett-glidlås som glir opp uten kamp, skjørt og bukser uten å måtte hipse og dra og uten fettrand :eek:

 

Jeg VIL dit igjen!!! Små skritt - tålmodighet - fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles fokus på endret livsstil. Kanskje litt for mye fokus - litt for lite mat.

 

Det er så lett å bytte ut alle produkter med lett utgavene :) så jeg har nok et for lavt inntak. Det burde være på minimum 1300, men noen dager denne uken har jeg bare lagt på 1100. Karb inntaket på rundt 30 - er det høyt, eller? Må se litt nærmere på hvilke produkter jeg spiser ;)

 

Det blir en liten utfordring denne helgen, dog. Venter storinnrykk, og vet det blir vin i glasset både fredag og lørdag. Vet jeg har en tendens til å "underspise" for å kompansere kaloriinntaket i vin - noen som har noen erfaring her? Kosten skal gå greit, det er meg som står for innkjøp og laging :)

 

Fremdeles uten vekt, men nå har jeg jo tatt mål. Tror nok vekten er mer rundt 95 enn 90 i forhold til tidligere mål. Kjøper vekt etter hvert,- må få inn litt nye penger først :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, korsa!

 

Kjempefint at du er "back on track"! Jeg er egentlig litt i samme situasjon som deg, for jeg gikk ned 20 kg for et par år siden, men jaggu har det sigi på igjen 10 av dem gitt. Ikke bra. Status idag er 95 kg, på mine 175 cm over havet. Jeg kommer til å ta det pent. Ike noe rakett-slanking. Men sjokolade er mitt svake punkt. Leker med tanken å totalforby det en periode, men jeg vet ikke helt om det kommer til å funke.

 

Kos deg med ny veranda og kosemat med få kalorier - og så skrives vi!

 

Klem fra Torun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Torun! Vi er jo omtrentlig på samme størrelse. Jeg har igrunnen på en måte liksom ikke noe stress, jeg tar enn dag av gangen, tror jeg - men EGENTLIG er jeg utrolig utålmodig, vil helst våkne i morgen og være 20 kg lettere,- altså tilbake til det målet som jeg egentlig nådde ;)

 

Men - nå er vi her- prfffff..... JA, JA- kan ikke skru tiden verken hit eller dit. Dagene videre fremover skal vi jo møte og leve og dagene som har vært..... Rart det derre med mat og kost og kropp og smak og dytte og spise og vite og selv om vi vet så spiser vi??? Jeg er vel den første som aldri skal si aldri - SÅ bestemt på at det derre var siste gangen - aldri mer - luta lei kropp og fett og store klær og dårlig selvfølelse, dårlig kondis, dårlig form, dårlig sosialt liv :) Så superfornøyd med resultatet, trening, skapet fult av freshe klær, masse positive tilbakemeldinger helt på topp også VEGGEN...

 

Fredag i dag - og oppsummeringen er at det har gått riktig så bra. Har vært veldig kontrollert. Har selv lagt bort alt av søtt og salt. Jeg kan ikke bare ta en bit, så her er det totalt forbud. Husker fra sist at suget gikk over etter en stund, og at sjokolade var ALT for søtt - vil tilbake dit. Er som en junkie egentlig - skulle ønske at det ikke var sånn - at jeg bare kunne få oppleve å spise det jeg ville uten konsekvenser eller noe som helst. Sånn ER det IKKE :)

 

Min akilles er vin, men jeg kontrollerer matinntaket og spiser ikke for mye selv om jeg drikker vin - heldigvis. Det klarte jeg sist og det har jeg forbarmet meg på å klare denne gangen også! Jeg VET jeg KAN <3

 

I dag og i morgen kommer nok kaloriinntaket til å ligge på ca 2000,- er restriktiv med mat - skal grille hjemmelagede kyllinghamburgere med en god frisk salat til. Gjestene får i tillegg pølser og potetsalat. Fersk frukt til dessert.

 

I morgen - ja det er i morgen :)

 

Kos dere på fredagskvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..sånn motivasjon og ståpåvilje!! Det får meg til å virkelig ville ta meg selv i nakken. Det er helt sant som du sier, at den sjokoladen er søren meg nesten like vanskelig å få has på som heroinmisbruk (ikke at jeg egentlig vet noe om det men det kjennes sånn iallfall...)

 

Håper du får en fin helg! Nå sitter jeg og knapper litt før jeg skal ta fatt på oppvask og litt rydding til mannen kommer hjem fra konsert. Ha en fin fredagskveld!

 

Klem fra Torun :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bordet bugner over av nøtter / nøtteblandinger, potetløv, sjokolade og annet søtt. Familien har vært på egen hånd i butikken. Stuen er nå full av snop-spisene, slavsende, fråtsende mennesker. Jeg er ikke en av dem :eek: Jeg spiser läkerol. Når det er sagt, tok jeg en irish etter maten i dag. Det var vel kosemerker +++++ ?

 

Vil ikke ha det, vil bare ikke ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart egentlig, på en måte,- men jeg er glad helgen er over.

 

Her har huset vært fult av folk som overhode ikke tenker på hva de dytter innpå (se forrige innlegg :) ) Nok engang, og heldigvis, er det meg som har stått for det meste av matlaging - bort sett fra middag på by'n i går. Jeg valgte kremet fiskesuppe. Burde og skulle kanskje ha valgt rent kjøtt??,- men sånn ble det ikke. Fiskesuppen var jo selfølgelig nyyyydelig, og vinen ..

 

Nei, da er det bedre med hverdag, eller? Faste måltider til faste tider - også hverdagsmat. Du vet hva du får (skal lage) og kan lage det i den mengden du vil ha og med masse grønnsaker til. Ikke no' snadder i hus. Det som eventuelt er igjen når Datter er ferdig med skålene i kveld, går i bosset! Sånn er det bare.

 

Det er vel kanskje ikke så rart - at jeg er glad den er over? Helgen byr definitivt på større utfordringer enn hverdagen - lett å si - MANDAG - tar det igjen på MANDAG :eek:

 

Og sånn går no' dag'an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vært kjempeflink i helga synes jeg!! Vi må bare huske på at det er små seire som teller. En sjokoladeskål som står urørt, en skje med potetsalat man ikke har forsynt seg med osv.

 

Jeg gleder meg også til mandag, men det gjør jeg egentlig hver uke. Jeg er veldig glad i jobben min og synes det er gøy med utfordringer. Det er selvfølgelig herlig å være sammen med ungene også, men du vet hvordan det er - kan være ganske intenst med en treåring og en femåring i huset, så da kan det være godt å "slappe av" litt på jobben! ;-)

 

Ha en deilig uke - og lykke til med veiing i morgen tidlig!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terrapia

Jeg er helt enig! Hverdagene er enklest når det gjelder å holde fokus! Syns du har vært flink, og da skal man klappe seg selv på skuldra :)

 

Stå på, og tvi tvi med veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... neida,- ikke i det hele tatt :P

 

Så rett, så rett, tonton! Det er de små skrittene og seierne som gir resultater.

 

og tusen takk terrapia!

 

MEN

 

jeg har ikke vekt, så jeg aaaaner ikke om uken som gikk ga resultater. Jeg føøøler liksom at det er litt mindre dobbelthake.... Prøvde å måle i dag, men det ga ingen resultat. Det blir snart innkjøp av vekt, og da kommer onsdag til å være min faste veiedag - selv om jeg, erfaringsmessig, kommer til å hoppe på den vekta både i tide og utide, så er det onsdag som kommer til å være min "noteringsdag".

 

Dagen i dag har vært helt planke. Jeg "unnet" meg litt dream is i kveld. Det kommer opp som "nei-mat", men jeg drikker ikke melk, så jeg la det inn på den kvoten :)

 

Det er igrunnen bare trimmen det står på om dagen. Jeg må opp i aktivitet, det vet jeg. Foreløpig bør målet være 1 poeng om dagen, men om ikke så alt for lenge bør jeg opp i snitt på 14. I helgen ble det en 20 minutters tur lørdag og 1 1/2 times tur i går. Nå, om litt, etter Cougar Town, tar jeg med Vov på en liten tur. Så fint som det er ute nå, burde jeg ta runden som er på ca 45 min! Eller??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... tirsdagen nesten i boks. Matmessig helt greit, men litt lavt. Det gjenstår kvelds, så jeg får se hva jeg finner på der.

 

I dag gikk jeg som planlagt en 20 minutters og er fornøyd med det. Jeg blir fryktelig sliten av denne vinden!!! Er mye ute om dagen, og da merkes det ekstra godt.

 

I går fikk jeg med meg Datter, så da ble det faktisk en times tur i kveldssolen. Det var vel supert, vel :P

 

Rart egentlig - nå er jeg helt i modus med maten. Det frister ikke med noe ekstra!?! Bare i vinter så jeg for meg at det var et ork. Kunne ikkke TENKE meg å bli mat-bevist igjen. Jeg har jo vært så sur på meg selv fordi jeg har tillatt meg selv å gå opp igjen. Har lurt på hvilken dag jeg skulle begynne på og utsatt og utsatt og dytta og dytta. Har hele tiden tenkt at jeg må ta grep, men har sett for meg det som et stoooort tiltak. Merkelig!! Det er jo ikke det. Altså - seriøst - det er ikke noe tiltak! Det er jo bare sånn det er. Det er jo bare sånn!!! (Må huske dette og hente det frem hvis motgang og demotivering sniker seg innpå.)

 

I morgen er det St. Hans. Tenk det, allerede slutten av juni. Tradisjonelt her er det stor feiring med grilling på stranden og svært bål. Litt usikker på hva som blir på grillen - laks eller kylling - tenker jeg. Så skal jeg nok kjøpe meg en kurv med norske jordbær - no' annet godt, monn tro? Vi får seg. Jeg skal ihvertfall nyte dagen.

 

Håper bare vinden løyer litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk kveld det ble i går! Nydelig vær og masse mennesker. Litt kaldt utover, da, så må virkelig huske å ta med mer klær når jeg skal sitte lenge ute.

 

Skeiet litt ut med vin og sånn fransk kake, totalt 2200 i går. Holdt meg helt unna sånn digg og greier. Spiste godt med salat og kyllingbryst sånn at jeg var god og mett før digget ble satt frem :P

 

Ellers ble det en liten morgentur på 20 minutter.

 

I dag skal jeg kjøpe vekt. Det er litt vanskelig å si utfra målene, men jeg trooor jeg ligger på sånn 92-95. Vet jo at kroppen holder på vann når jeg drikker alkohol og spiser søt/salt, men kommer sikkert til å trakke opp på i dag, kjenner jeg meg selv rett. Jeg blir veldig hektet på den vekten. Kan veie meg både morgen og kveld. Men onsdag skal være den dagen som tels :P

 

I dag har vi fri. Vi er en av de få kommunene i Norge som har fri i dag, så isteden for å gi alle den samme goden som oss, så fjerner de denne fridagen neste år! Typisk, eller!!! Kan'ke bare gjøre sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... da var det sannhetens time, dere. Jeg må tilstå at jeg hadde litt ondt i magen i går. Grudde meg til å få tallet rett i fleisen! Jeg kjøpte vekten egentlig ganske tidlig, men den stod trygt i hjørnet på soverommet. Jeg lukket døren og "glemte" den til i morges. Tja,- den viste 91,7 kg :eek: Det var jo igrunnen ikke så dårlig gjettet av meg, da (se tidligere innlegg). Okei - nå er det offesielt. Jeg sjekket tidligere arbeidsbok, og jeg sluttet på 71 kg før jeg nådde veggen - så opp 20 kg. MEN - jeg kan ikke endre på det som har vært. Nå vil jeg ned!

 

Helg - igjen! I kveld blir det grillet indrefilet og salat. I morgen er det kaaanskje litt mer utfordrende fordi vi skal ut, men jeg kan jo velge noe magret fra menyen. Det blir jo litt vino,- men jeg tar det på fruktrasjonen, det er jo druer :)

 

God fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med hotell og kjøreturer, må jeg si! Vi kjører og kjører, og blir så sultne! Da er det å stoppe på en bensinstasjon for å fylle opp både kropp og bil. De har jo kyllingpølse, men det er med pølsebrød..., men mat skal man ha.

 

Det er klart - man kan jo - sånn sett - lage lunsjkurv, hmmmm.....

 

Det som jeg vet, er at jeg har spist mindre usunt og digg enn jeg ville gjort for 3 uker siden!!! Har vært veldig bevist. Valgte saft is (130kcal pr 100gr) istedenfor sånn big leon is eller snickersis.... Spiste ferske reker, med litt brød, uten smør og majones til lunsj. Hadde en deilig biff til middag, med bare pitt poteter. Neste gang jeg spiser ute, skal jeg huske å bestille ekstra grønnsaker istedenfor poteter, eller salat som siderett!! Frokost bare eggerøre og litt røkelaks, ikke brød,- tja .....

 

Bevisthet og fokus - tenke, tenke.

 

Det gjenstår litt mer her - planlegging for turer. Jeg må huske å ta med noe som jeg kan knaske når andre spiser digg - for - ops - det ble vist et par håndfuller med potetløv i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går no dag'an. Nå prøver jeg å holde et lavt karb og kalori-inntak. Lite brød, potet, pasta, ris osv. og mye salat, rent kjøtt og fisk.

 

Har utrolig nok klart å få i meg nok vann de siste to dagene :eek: Syns det er utfordrende å drikke så mye. Det passer seg ikke å gå og drikke på jobben min, så jeg må svelge unna når jeg har annledning. Da kan det bli mye på en gang!

 

I morgen er det offisiell veiedag. Jeg gruer meg. Har faktisk ikke vært på vekten siden jeg kjøpte den, og det overrasker meg litt. Har nok et abivalent forhold til de tallene som kommer til syne.... Det er noe med å innse fakta - svart på hvit og forstå at jeg må holde denne linjen selv om resultatet eventuelt lar vente på seg ;)

 

Har klart målet med 20 minutters tur hver dag, og i dag ble det også en tur på litt over en time. Må nok se ann avgiften til treningssenteret. Har kanskje kjøpt NY Voff <3. Synd det skal være så dyrt å melde seg inn for å trene. En ting er månedsavgiftene, men innmeldingsavgift??? Nå har jeg jo noen trenings DVDer liggende etter sist. De burde jeg finne frem. Mye vi bør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ja - skarve 0,6 kg ned ;) Riktignok ikke en heel uke siden jeg gikk på sist, men dog, dog - hadde nok håpet på et større vekttap. Det er mye jeg kan skylde på, men EN ting er sikkert, jeg har holdt meg unna sjokolade, nøtter (en storfavoritt) og annet digg - så uansett nedgang, er det jeg har fått i meg vært sunn mat. Det kunne sånn sett vært interresant å måle fettinnholdet i kroppen, men det har jeg ikke sjangs til akkurat nå.

 

Jeg savner nøtter........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... hvor fort disse dagene går,- nå nærmer vi oss helg igjen. Denne helgen blir sånn "vanlig", ikke bort og ikke gjester. Nesten synd å si, men puuuhhhh ;)

 

Jeg holder meg fremdeles til oppsatt plan. Syns det er for verdifult å gå ned til å dytte sjokolade og sånn - foreløpig! Jeg vet jo at det vil komme dag(er) hvor rullgardinen bare går ned, munnen opp og armen går i yrkesnevrose fra skål til munn, men foreløpig er hjernen på skjerpingsmodus, så jeg får bare henge meg på.

 

Rart egentlig, men denne gangen har jeg ikke kringkastet at jeg har endret kosthold. Sist hadde jeg nærmest ropert og annonserte min nye livsstil til både kreti og pleti, men ikke nå. Jeg har kun snakket med noen få utvalgte - hvorav et par går på GR kurs - og familien selvsagt.

 

Nå er jeg i den priviligerte situasjon at jeg kan styre mitt eget kosthold. Folka i heimen er vant til at jeg ikke tar ditt, men mye av andre ting - at jeg dropper sos og poteter og at det lages ekstra salat for eksempel,- det gjør jo livet mye enklere for meg. Jeg trenger ikke å late som ovenfor andre,- eller,- jo, litt så - på jobben. Mye hjemmebakte kaker om dagen - flere som skal videre i livet og ferier og sånn. Kunsten (for meg) er å ta et bitteknøtt stykke sånn at jeg har smakt og vet. Da kan jeg rose bakeren for nyyyydelig kake, uten å ljuge og uten å få for stort kaloriinntak.

 

Det er nok fordi jeg gikk så sabla på tryne sist, at jeg tier nå. Det var en som sa til meg sist; "alle kan gå ned i vekt, kunsten ligger i å holde vekten". Akk - så sant, så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terrapia

Innom og leser litt i tråden din, syns det er så kjekt å se at vi er flere i samme "båt" :)

 

Jeg synes da ikke at 0.6 kilo iløpet av en liten uke er "skarve" ;) det er BRA! Du har jobba for det og vært flink til å kutte snop og nøtter!! Flink er du!

 

Jeg er også veldig glad i nøtter (men ikke fullt så glad i det som i sjokkis da), og har unnet meg en liten neve ett par ganger siden jeg startet. Det er jo hjertegod mat, men det er fryktelig lite (i vekt) som skal til før kcal'ene fyker i været :D

 

Ønsker deg en toppers "vanlig" helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...