Gå til innhold

Back on the track!


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

Det va'kke lett! Litt sånn uplanlagt camping med to bikkjer som styrte på med bånd i surr og greier.... Bob-bob vær..... mensen ..... Vi kan si det sånn at den uken der var ikke særlig "grete"-vennlig :eek: Det ble både skillingsbolle og sjokolade og mat ute og greier.

 

Kjedelig i grunnen - nærmest en uke bortkastet tid i forhold til å nå målet! Jeg har ikke gått på vekten enda, jeg tror ikke jeg vil face sannheten helt enda, jeg må kvinne meg opp litt - et par dager ihvertfall.

 

Mandag er det jobb igjen. Tre uker med ferie er svosj borte. Tilbake til striskjorte og havrelefse :D

 

Det er igrunnen greiest med rutiner når man skal ned i vekt, ikke sant?!?

 

Ha en super lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

da var frokosten veid, spist og skrevet opp og søndagen har startet bra.

 

Jeg skal bestrebe å spise riktig antall kalorier til måltidene! Jeg ser jeg har en tendens til å ligge under, sånn at når kvelden kommer har jeg ikke nådd dagens inntak. Jeg tror det er lurt å unngå sene måltider. Her i huset blir det ofte ikke middag før i 7-8 tiden på kvelden. Da må jeg nok spise noe rundt 4-5. Når middagen er fortært, er jeg jo ofte ikke mer sulten den dagen og da er det dumt å ikke ha nådd dagens inntak, ikke sant!!?

 

Jeg torde gå på vekten i dag, da - det var bare 400 gr forskjell fra før jeg dro på ferie - opp ...., men ikke avskrekkende. Onsdag, skrive dag, da får vi se. Nå er jeg tilbake i "sporet" og klar for innsats.

 

Da er målene; spise riktig antall kalorier og hver 3. time, drikke minst 2 l vann, gå minimum 20 min. med Vov, unngå salt og salt mat.

 

Dette greier jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og sannhetens time - opp 0,7..... :)

 

Jeg kjenner at optimismen som var her i begynnelsen begynner å renne ut og forsvinne. Fortvilelsen griper tak og oppgittheten sniker seg innpå. Hvorfor er det så klin umulig å gjøre det som jeg setter meg fore? Det er ikke som om lista ligger så VELDIG høyt heller. Jeg syns virkelig at målene er overkommelig for meg selv. Jeg syns virkelig jeg har pøst på med stålviljegåpåmotoptimismepositivitet - ja, et riktig killer instinkt

 

blæææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, en liten trøstehilsen fra meg - kjenner meg igjen i det du skriver. Få de dårlige dagene ut av hodet og ikke tenk på at du har gått opp 700g og bruk den fantastiske stålviljegåpåmotoptimismepositiviteten din så er de gramene borte ila ett par dager:-) og da er du på rett vei igjen mot målet ditt:-)Vi er mange som heier på deg! Ønsker deg en super dag, selvom den begynte litt skjevt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...