Gå til innhold

Spise på Fridays


Gjest princessparkle
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest princessparkle

Kjæresten min elsker å spise burger på Fridays, og jeg vil kunne dra dit med ham noen ganger, og spise jeg også. Sist vi var der bestilte jeg chicken quesadilla. Vet at jeg kan kjøpe salat, men føler meg så teit når jeg sitter der å spiser det og han spiser burger. Han vet jo at jeg helst vil spise noe annet, og liker ikke å ha en kjæreste som slanker seg, sier han.

Anyways, jeg fant en amerikansk side med nutritionfacts, fatsecrets, tror jeg den het:P der sto det ihvertfall at quesadillaen fra Fridays inneholder 290 kcal. Tror dere at jeg kan stole på dette? Den var ikke spesielt stor, var vel en tortillalefse fylt med kylling, ost, løk og bacon. Ved siden av var det salsa, guacamole og rømme. Jeg spiste opp guacamolen før jeg kom på at det inneholder utrolig mye kalorier:/ Var vel ca 10 ss guacamole med. Vet noen hvor mye kcal dette vil si? Hadde dere stolt på at quesadillaen inneholdt kun 290 kcal? Synes ikke at det var så ille i så fall. Men er kanskje for godt til å være sant? :)

 

Takk på forhånd for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madeleiiine

Hei :P En gang i blant er det jo lov :))

 

Jeg ville stolt på at den inneholdt 290 kcal, i.o.m at den ikke er spesielt stor.

Har du linken til nettsiden hvor det stod?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessparkle
Hei :P En gang i blant er det jo lov :))

 

Jeg ville stolt på at den inneholdt 290 kcal' date=' i.o.m at den ikke er spesielt stor.

Har du linken til nettsiden hvor det stod?[/quote']

 

ja det er jo sant det :P er jo veldig god mat! føler bare at jeg ikke lenger slanker meg hvis jeg spiser noe som ikke er så sunt. Men så lenge jeg forbrenner mer enn jeg spiser går det vel bra :s ja her er linken:

 

http://www.fatsecret.com/calories-nutrition/tgi-fridays

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...