Gå til innhold

20 kg til jul?!!!???!!!!


Gjest jenta26

Anbefalte innlegg

jaaaaa ;) det er ett ganske høyt mål å sitte, men er det jeg har igjenn til trivsels vekt, 20.3kg. så jeg joiner gjerne. fortell litt om deg selv da??...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moratelars

1. gang jeg er inne her, så det kan godt være at jeg ikke vel helt hvordan dette virker..

Men iallefall: målet mitt er 20 kg også , fra 80 og ned til 60.

Jeg slutta å røyke og var som et popkorn! gikk opp ca 1 kg i uka, til vekta stoppa på 80. Klarte å la være med å begynne å røyke igjen, og er blitt trimmedame istede. MEN er glad i mat, lage mat, og sikkert gal"mat i forhold til at vekta skal ned.. begynner nå på internettkurs, og håper på at sunne vaner skal gjøre slanking bedre.

vil veldig gjerne ha noen å prate med, og å sammen med til vi har kommet til målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jenta26

hei hei

 

Da er jeg i gang, vet ikke helt hva jeg veier, siden jeg for øyeblikket ikke har badevekt, men d skal jeg fikse denne uken :D

sist jeg så vekten var den på 91,5 kg, og fordelt på mine 160 cm er mye, så skal bli deilig å komme i gang.

jeg og min samboer fikk barn for et år siden, hun begynner i barnehagen til høsten. Da skal d bli lettere å få trent litt, jeg går turer med henne og hundene mine ,men der jeg bor er d enten oppover elller nedover bakker, så turen blir ganske hard når du dytter 20 kg forran deg også, mister litt motet.

Så fremover blir d mye besøk på badet, liker å svømme, utrolig god trening, blir ikke varm og svett og forbrenner masse kcal, så dette blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...