Gå til innhold

Hvor mange kcal når man er gravid?


Gjest Treigfis

Anbefalte innlegg

Gjest Treigfis

Jeg rakk akkurat å nå match vekta før testen viste at en liten spire er på vei... Nå vil jeg gjerne slippe å gå opp de kiloene jeg har gått ned i tillegg til de "vanlige" graviditetskiloene.

 

Noen som aner ca hvor mange kcal jeg bør ligge på? Lå på 1600kcal når jeg slanket meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jg lurer på det samme;)

Målet mitt er å ikke legge på meg dette sv.skapet, jg har en del å ta av fra før oxo;(

jg tenker viss man har ett energi inntak på 2000? pluss tur, da skulle det vel gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Jeg rakk akkurat å nå match vekta før testen viste at en liten spire er på vei... Nå vil jeg gjerne slippe å gå opp de kiloene jeg har gått ned i tillegg til de "vanlige" graviditetskiloene.

 

Noen som aner ca hvor mange kcal jeg bør ligge på? Lå på 1600kcal når jeg slanket meg....

 

 

hei hei.. jeg lurer også på hvor mage kcal jeg skal spise når jeg er gravid.. har før graviditet låge på 1600 kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei,

Jeg har også lurt på det. Hadde to kg igjen til matchvekta da jeg ble gravid igjen, så var det noen uker med vannvittig kvalme som resulterte i matchvekt, før matlysten kom tilbake. Nå er jeg 21 uker på vei og gått opp 7 kg. Vil helst ikke gå opp så alt for mye i dette svangerskapet. Jeg kan vell bremse vektoppgangen om jeg er streng framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...