Gå til innhold

Blir man syk av plutselig å spise mye drittmat?


Gjest IngerJohanne

Anbefalte innlegg

Gjest IngerJohanne

Etter å ha spist sundt ganske lenge uten de store sprekkene spiste jeg i går masser av potetgull og drakk en halv flaske rødvin. Jeg ble skikkelig syk! Er det vanlig? Det frister i hvertfal ikke til gjentagelse med det første ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er lenge siden (par uker) jeg har spist godteri og usunt snacks blir jeg kvalm når jeg spiser mer enn noen få biter. Så kvalm at jeg føler meg dårlig rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monarda

Jepp, jeg blir dårlig i magen. Og får masse sure oppstøt... Både av å spise feil mat og av å spise meg overmett.

 

Men lærer man ? :D Heldigvis har det gått greit å ta seg inn igjen, men jeg har som regel vondt i magen i flere dager etter en sånn totalsprekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også opplevd, blir kvalm hvis jeg spiser for mye usunt nå når jeg har vært sunn så lenge:-) Synes det er bra, for det virker preventivt, har ikke så lyst til å spise sånt som jeg blir dårlig av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bursdagen min spiste jeg soft is til lunsj. På ettermiddagen hadde vi kaffebesøk, med marsipankake, varm eplekake og nystekte skillingsboller.

Om natten satt jeg på do med diare, og dagen etter var jeg kvalm og uvel.

 

Har hatt det på samme måte etter å ha spist jordbær med fløte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...