Gå til innhold

Ammer og skal ned 15 kg.


Gjest Rita87

Anbefalte innlegg

hei og velkommen :)

 

heng deg med.. syns planen din høres flott ut. er nok viktig å ikke bli for hysterisk, for da sprekker man fortere :)

 

jeg har gått tur nesten hver dag siden 26 juli jeg.. og er storfornøyd med dette..

 

vekta mi går skate og sikkert nedover, er litt utålmodig, men når jeg ser resultater, så fortsetter jeg med godt mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

var på vekta i dag, og 76,5 kg :)

 

i kveld får vi besøk av venner og skal spise mat og det blir nok litt kcal, men på mandag skal jeg å trene for første gang :)

 

gleder meg til å svette skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var årets første trening unnagjort.. deilig. men tungt. gruer til i morgen, da blir jeg nok å kjenne det i lårene.

 

ble en trilletur på 43 min og 1 time styrke og kondisjonstrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 2 uker siden vår nydelige jente kom til verden. La på meg 18,5 kg i dette svangerskapet- så var noen kilo flinkere denne gang enn med første datter!

Har nå 13 kg jeg skal ned. Og tror jeg er klar til å starte nå. Såvidt begynt å trille litt tur- ble ca 2 timer idag men tempoet er ikke helt der enda.

Skal begynne å skrive opp mat inntak og nå- minst 1900 kcal må jeg ha(ammer)- hvis jeg blir like aktiv som før mulig mer.Skal ta en beregning:) Begynner igjen på treningstudio 1 okt også:(

Veie dag en dag i uka- idag 72,7 kg .

 

Så da får de gode matvaner komme tilbake- og unngå det søte litt mer enn har gjort nå!

 

07.09.10: 72,7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott heng deg med :)

 

gratulerer med liten jente <3 min er nå hele 9 uker, helt utrolig hvor fort tiden går.

jeg har nå spist egg, knekkebrød og røykelaks til frokost :( namnam.

skal straks ut å trille tur.

 

lykke til med mat og trim. dette klarer vi nok. må bare være tålomodige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden onsdag har jeg vært alene med begge ungene, da mannen er på guttetur til fredrikstad, og skal si det har sklidd ut her. huff, i går ble det kun 3 måltider, og masse snop på kvelden da ei venninne kom på besøk. huff. skal prøve å være flinkere i dag.

 

trim har det heller ikke blitt noe av. er dønn sliten på kvelden når jeg har tid for meg selv. så da blir jeg sittende i sofaen og glo på data/tv.

 

denne uka skal jeg være flink. helt frem til lørdagen, da skal jeg gi meg selv belønning med masse ost, vin, druer, eple og kjeks <3

 

plan for denne uka:

-spis hver 2-3 time.

-spis lite karbohydrater

-drikk masse vann

-trilletur på minimum 30 min pr dag.

 

kan jo ikke være vanskelig å gjennomføre,så skal gi det et forsøk ;)

 

hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippi-idag ble jeg motivert!vekta har nemlig vinglet mellom 72,7 og 73,5- men idag!!! 72,4!! Ikke mye men hvertfall ned!

Fra mandag har jeg nøye telt kalorier også- ble litt rot forrige uke. Og gikk 19tusen skritt på tur igår!! Går ofte rundt 12tusen. Så mye tid på å gå tur! Skal snart til ei vennine å gå bakker! Høsten er super til tur:)

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink du er :) stå på.. !

 

her har det sklidd litt ut i dag og i går.. i går spiste jeg 2 stk oreokake og i dag har jeg spist pasta carbonara til lunsj og kotelett og pom fri til middag.

 

får prøve å ikke spise noe fy fy i kveld.

 

er alene med barna i dag, så blir ikke noen trim nei. kanskje en sykkeltur etter lillegutt er lagt seg.

 

trenger litt motivasjon i dag ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du finner motivasjon igjen...;) Vi skal klare å komme i mål:) prøv å ha dagens måltider bestemt-kan være lettere da.

Er veldig motivert nå jeg- tror blir laks idag :) Og har ikke hatt behov for søtt- og har tilogmed kokosboller liggende! lykke til:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. ja i dag har det gått mye bedre, men var på middagsbesøk og fikk servert dessert, og det var så spennende at jeg måtte spise litt :D

 

fikk pistasjekrem og hjemmelagd vaniljeis, og Marsipan og capuchino is. herregud såå godt :)

 

var på 1 time trening i dag og 40 min trilletur. håper helga går like bra, vi har ingen planer, men bruker å bli litt utskeielser i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. ja da nærmer oktober seg med stormskritt. høsten er her og jeg må helt ærlig innrømme at jeg har mye mere lyst til å sitte inne å fyre i ovnen å drikke te, enn å kle på meg masse klær og refleks å sykle til treningsenteret.

 

har blitt bare 1-2 treningsøkter di siste ukene, og det er for lite. så her må det litt motivering til skal jeg komme meg inn i klærne mine. :D

 

kostholdet går greit. lørdagene tillater jeg meg selv å kose meg max <3

men alle di andre dagene er det totalforbud mot alt egentlig. har nesten litt lavkarbo kosthold i ukedagene. men ikke for ille slik at jeg mister melka.

 

håper det går bra med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har så dårlig samvittighet.. fy fy fy..

 

var i bursdag i dag, og spiste 2 plater med vaffler med syltetøy,

1 ostekakestykke, 1 halvt rundstykke med ost og paprika, en kanelsnurr med melis.. og 4 smågodt.. huff huff huff :)

 

klarte ikke la være, og klarte ikke stoppe etterpå :)

 

og i morgen er det helg.. så denne helga må jeg nok begrense meg litt, skal jeg klare å ha noen nedgang denne uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lørdag, og eneste utskeielsene var hjemmelagd pizza med kyllingkjøttdeig, tomat, paprika, mais, squash, champinjong og mye annet godt på, og føler ikke dette er fy fy mat egentlig.

 

og nå i kveld har jeg spist 3 biter med hvit toblerone og drukket et glass rødvin :)

 

ingen trim i dag, og bare to små trilleturer i går. menmen. trening og trilletur på mandag.

 

god helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.blitt litt stille her-skjedd litt av hvert av triste saker og bursdager i fleng. I tilegg hadde jeg bryst betenneelse. Burde ha gått ned for har hatt lite matlyst-men sto heller stille. Men nå er jeg igang igjen!

Igår gikk jeg ca 2timer+en tur på 40 min hvor jeg jogget halve! Og idag har det vel blirtt et par timer tur.

Idag var vekta 71,2 :) Sakte men sikkert nedover da!

 

Håper denne uka går bedre Rita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her går det jevnt og trutt nedover.

 

føler det går greit egentlig, henter meg inn etter utskeielser og trener fast styrke og kondisjon 2 gang i uka nå. i tillegg til mange trilleturer.

 

vekta viste 74,4 i dag ;)

 

lykke til vidre nedover. snart ser du tallet 69 på vekta di :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der va helga offisielt over, det e søndagskveld og ungan e i seng, så no ska eg nyt di siste dagan me høstvær og ta meg en sykkeltur i mørket ;)

 

ønsk alle som e inne å les ei fin uka me masse vektnedgang og masse viljestyrke til å stå imot fristelsa og hold øyan festa mot målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Flink du er-sykle i høstværet! :)

Her har det gått ned litt igjen-var en liten tur opp en kilo for jeg nå er nede i 70,5- så nærmer seg 69 tallet nå:) Da blir en motivert!

Igår var min første time på treningstudioo og- er ikke i topp form enda til tross for all tur gåing- må mer til:) hehe-

Skal imorra igjen- og gått nesten 14tusen skritt idag så:=)

Håper det går bra for dere andre og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei. her går det bare bra. går jevnt og trutt nedover mot målet mitt :)

 

i dag har jeg hatt 2 treningsøkter på 1 time hver. og i morgen skal jeg å en venninne løpe 3000 meter på mølla :) og to trilleturer på 20 min hver.

 

siste veiing var 74,6 kg. så håper at neste uke er jeg under 74. skal ikke veie meg før tirsdag, så det blir litt spennende :)

 

håper det går bra med dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går hadde jeg ei treningsøkt på over 2 timer.

 

i dag har jeg trent 1 time, gått tur på 8000 skritt :) så er fornøyd med innsatsen egentlig.

 

nå sitter jeg bare å slapper av. i morgen skal jeg veie og måle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..her går det tregt...

idag var det 70,7 (forrige ons var det 70,5)-har i mellomtiden v'ært litt opp i helga. Den vanskelige helga.

Har vært flink denne uka-gikk ca 14tusen skritt+trening mandag. tirs var det kun trening på studio-og idag har jeg gått godt over en time. har gode treningsplaner resten av uka og:) Så må ikke gi meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :)

 

denne uka har det til nå kun blitt 1 treningsøkt på under en time ;) så i kveld må jeg komme meg avgårde uansett.

 

neste uke blir det nok litt bedre, da har jeg ikke så mange planer.

 

i dag fikk lillegutt vaksinen, så jeg torte ikke dra på trening ifall han ble syk, eller det blle for mye for han.

 

lykke til vidre, står du på litt denne uka og holder deg i skinnet i helga skal du se du ser 69 tallet i neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...