Gå til innhold

Ammer og skal ned 15 kg.


Gjest Rita87

Anbefalte innlegg

Så flink du var idag da:)

 

Synes jeg var så flink igår-men vekta idag var litt opp..så ble sur idag og spiste litt sjokolade som gubben kjøpte....

uff-må skjerpe meg! Det er jo egentlig ikke dagen etter man får utfallet av utskeilser ...er nok en grunn til å veie en gang i uka- Men må lissom veie meg daglig........og kjenner jeg blir irritert når den har gått opp. Har ikke rørt meg av flekken på en mnd nå.

Og så må jeg jo bake litt til jul-og det er som du vet-lett å smake litt............. Så en dag av gangen her----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

ja her går det opp og ned, noen dager er jeg skikkelig motivert og finner giv i alt jeg gjør, men andre dager er bare slitsomme.

 

i går var jeg på to treningsøkter og to trilleturer på 25 min :) *flink*

 

spiser nok litt for mye, menmen. sitter nå å planlegger lunsjen, og har bestemt meg for kyllingsalat med bacon :)

 

* GOD HELG *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny uke- nye muligheter-men nei....

Hadde en plate med sjokolade fra helga- som jeg og gubben delte idag...og bakt litt julekaker som måtte smakes på....

 

Har vært flink å gått ca 1,5 time tur og vært på trening da- men hvorfor være så aktiv når jeg ødelegger alt senere på kvelden.- uff

(hadde nok gått opp bra om ikke var aktiv da....så noe bra er det)

Lurer på om jeg må på kurs på ny året jeg- litt mer press på meg...

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått litt i stå.. tror jeg har tatt juleferie både på treningsfronten og kosthold :)

 

Må nok legge en slagplan for nyåret, for slik jeg holder på blir jeg nok 1-2 kg tyngere til nyåret.. menmen. jeg har jo gått ned mye, så er jo kanksje greit me et lite pustrom nå i jula.

 

skal å trene i morgen en time, og så blir det en grei trilletur. har vært på 3 trilleturer i dag og en times kveldstur i går. så jeg holder meg jo i aktivitet da.

 

vasket hus i dag også, men julekakene frister veldig på kveldene, så all aktiviteten ødelegges med snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. Ja du har vært flink du- nærmer deg 10 kg:) Er lov å pause litt men ser selv at da er det vanskelig å komme inn igjen....Sliter med det fortsatt jeg....

Var kjempe flink 2 dager nå....men idag sprakk jeg med noen herlige karamellkaker.

Vekta var idag 70:(

Håper snart det skjer noe og jeg klarer flere dager enn to før jeg sprekker....

 

Har endelig fått gått litt tur og nå- gikk nesten 2 timer igår!

Og idag hadde jeg tenkt på trening men tror jeg bytter med tur pga var byttet instruktør som ikke jeg liker så godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag trillet til sammen 1 time ca, og trent i 1 time.

 

men, jeg har nå spist sikkert 15 skrivefruens kaker :) nå er det nok, skal ikke spise mere i dag.

kostholdet er bra hele formiddagen til etter middagen, 1-2 timer etter middagen kommer søtsuget.. jeg sliter virkelig på ettermiddagene. har lyst på alt :)

 

Ja jeg må nok ta i et tak etter jul, skal jeg komme meg dit jeg vil, satser på det ikke blir like mange fristelser da som det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wuuuuuuuuhuuuuu, har vært sånn passe flink i noen dager nå.. og jaggu ble det ikke uttelling på vekta.. som stoppa på 70,7kg i morrest :)

 

ser kanskje ut som jeg kan klare å komme under 70 før julaften om jeg er flink nå siste dagene før jul <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra!:)

Går rette veien her og! vekta igår var 68,7 :) Går nok litt opp igjen-men fikk motivasjon nå! kan håpe på 68,5 på julaften da.

Helga har vært preget av familie selskap så matvaner har ikke vært topp men greit nok! Godt å få litt motivasjon igjen merker jeg!!:) Det er håp!!

 

Håpe du når målet ditt-da er du flink:)

Nå skal jeg planlegge resten av dagens måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at det går nedover for deg også.. ja jeg blir kjempemotivert jeg også når det viser resultater.. men i dag sviktet været meg, i dag er det 17 minus ute, så da tar jeg ikke lillegullet med ut.. så i dag blir det inne dag :) og null trening.. jaja.. må prøve å få ei økt til før jula setter inn. :)

 

kanskje jeg får vaska litt hus i dag da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper på litt mildere vær jeg nå- 25 minus er ikke særlig å gå tur i...får se om jeg kommer meg på trening ikveld istede..

ja litt husvask og rydding på slike kalde dager! godt å ha litt motivasjon med inn i jula hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! God jul forresten:)

Idag er det andre juledag og vekta viste 68,0:) Ikke dårlig etter all maten og kakene ! Går vel opp noe men veldig fornøyd nå:D klarte målet 2 dager etter!!!

Håper det går den veien for deg å! kose deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jula over og jeg er egentlig veldig glad for dette, syns ikke jeg har gjort annet enn å være stappmett iløpet av jula.

vekta viste kun 800 gram opp siden lillejulaften. så er fornøyd med dette.

 

ellers startet jeg det nye året med en kraftig halsbetennelse og feber, så her har det enda ikke blitt noe trening eller trilleurer.

men jeg klarer jo ikke spise noe heller, så dette går vel dårlig. håper jeg blir fort frisk og kommer igang med treningen :D

 

 

** GODT NYTTÅR **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Nyttår:)

 

Ja er godt jula er over-blir litt dumme spisevaner. Kjedelig å bli syk da-håpe du kommer deg fort.God bedring.

 

Vekta mi gikk opp litt i romjula- til 68,5- men synes ikke det er ille. Har fått startet det nye året med å kutte på godte spising kun til lørdag! Og samboer er med på det og da er det lettere----Og det har gått veldig bra til nå;)

Og har fått gått litt turer de siste dagene! Så langt er dette et flott år:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

super start på året ditt da :) ikke lange tiden før det fortsetter å gå nedover hos deg.

 

jeg ligger fremdeles strak på sofaen med feber og smerter ;)

 

håper på å bli frisk snart så jeg får kommet meg litt ut med vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gøy- ;)

 

Jeg er veldig stolt. Ikke spist godt hele uka(gleder meg til lør)-men har gått så bra! Masse gåtur og trening igår og spinning idag! Vekta var 68,2 idag så går rette veien! Fin start på nytt år:)

 

Håper du blir frisk veldig snart så det nye kan starte sikkelig for deg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. enda ikke frisk.. ;) må nok til legen igjen for å få ny medisin, den jeg fikk på onsdag funker ikke.

 

men i dag stoppet vekta på 69,4.. jeg er under 70 kg.. åhhh.. jeg er såååååå glad ;) <3

 

men det er nok kun sykdommen som har hjulpet vekta nedover, for jeg sliter med å få i meg nok mat siden det er så vondt.

 

gleder meg til å bli frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten helt frisk nå. :)

 

i dag skal jeg og lillegutt på helsestasjon på 6 månederskontroll og etterpå skal vi i bassenget på babysvømming. det skal bli så godt å komme seg ut av huset litt og trille litt. og i kveld blir det ut å gå tur.

 

og i dag får jeg endelig til å spise normalt, så i dag blir det endelig knekkebrød igjen.

 

ha en flott Onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra!!!!:) Deilig å se 6 tallet:)

 

Står stille jeg da- men så lenge det ikke går opp så må jeg bare være tolmodig! Har vært flink å ikke spise godis-men da er yoghurt godt-må kutte på det å tror jeg! Fikk gått både man og ons+trening man. Så blir det nok mer trening resten av uka"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

 

ja har gått tur både i dag og i går, og vært flink med kosten, så dette går rette veien :)

 

men i morgen e det helg, spennende å se om jeg klarer å holde kosten like godt i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra å se at vekta har begynt på nytt tall igjen- 67,7 nå! Hjelper å kutte godt i uka!!! ;) Men idag er det godte spising- så begynner ny uke med ny mulighet til å få av noen gram:)

Godt du er frisk- :D GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff sitter her og har så lyst på noe godt.. åhhhh... gi meg styrke.. knasker gulrot med jeg greier.. har så søtsug at det minner om kraftige abstinenser.. det klør i hele kroppen, jeg føler meg uvel og sinnsykt sulten. men jeg har spist 2 skiver proteinbrød med røkelaks, og til nå 4 gulerøtter med magerkesam dip..

 

håper dette søtsuget gir seg fort.. dette er nesten verre enn å slutte å røyke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...