Gå til innhold

Ammer og skal ned 15 kg.


Gjest Rita87

Anbefalte innlegg

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

åhhhh.. du er super motivasjon.. ja her skal vi trimme og klare målene våre.

 

vi er veldig likt på vekta. snikveide meg i morres og da var jeg 67,7 kg og mandagsmorgen var jeg 68+ :) .. så vi er nært på vekta :)

 

jeg har så forferdelig lyst å være rundt 60 til juli jeg..

 

ja det er den med løping og jogging. jogget i 16 min i går og var helt knallrød i ansiktet og svetten rant.. åsså ble det 1,5 time med styrketrening, og gud så deilig å dusje etterpå.

 

ja skal finne frem sykkelen snart, men lurer på om lillegutt er for liten til å sitte i sykkelvogna, tror nesten jeg må prøve litt før jeg drar på tur :)

 

Ha en super onsdag, snart skal vi ut å trille en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg står nå herlig stille:( så påske uka starter med harde kår. så får vi se da om klarer det. har fått sykla litt og har veldig motivasjon for å fortsette med det da!

 

takk i like måde forresten- :)

 

kansje jeg skal prøve den jogge greia å! god påske!§

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske ja.. her regner det, snør, og er vind.. ikke noe påskevær..

har ikke fått trent noe i helga, og tviler på denne påska blir ha et bra utfall for vekta.

 

satser på jeg klarer å holde meg vekk fra all marsipan og sjokoladen. håper virkelig jeg ikke skeier helt ut og mister fotfestet igjen.

etter påske blir det trimming og sykling :) skal begynne å sykle snuppa i barnehagen :)

 

god påske og kos deg massemasse. snakkes etter påsken, siden jeg blir uten nett fra i dag til tirsdag i neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten! Ikke lett å spise mindre godteri når det er barseltreff flere ganger i uka, og kafebesøk med venninner, venninneklubb et par ganger i mnd og familiebesøk med kaker og is... Og så kommer påsken! Men tvi, tvi, får satse på fine forhold til å gå ut og gå lange turer:-) Dere har jo gått ned mange kilo, jammen har dere vært flinke! Hvor ofte har dere trent pr uke sånn i gjennomsnitt? Regner med at dere har trent i tillegg til å trille turer?

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skinner sola som bare det-tskjorte vær!! Igår syklet jeg og vennine 4 mil!!herlig tur!!! Men kjøpe inn påske godt til påskegg igår-og klarte ikke holde meg helt vekk idag:( er såååååå vanskelig. Og når det er sånne treff så skjønner jeg godt det er vanskelig. Må bare bestemme seg på forhånd. Har jeg gjort det så er det lettere å unngå sånt på besøk enn når jeg sitter hjemme...

 

Jeg er litt treningsnakoman(må holde meg litt igjen så ikke blir for mye)- har trent ca 3 ganger i uka på treningstudio i tilegg til tur. Har nå sluttet på treningstudio- er jo bedre å være ute! Min plan er to hvile dager hvor det evt kun er daffe gåing!!!hehe. Resten av uka er det nok ca minst 2 timer rask gange-med bakker, eller litt jogge intervall trening eller noen timer på sykkelen ( 5 dager i uka.) Men hvordan er formen din nå HKR?? Det har jo betydning- har du sitti på sofaen veldig mye så holder det nok i starten med trilletur i rask gange i tilegg til å holde seg innen kaloriene. Så øker du etterhvert som formen stiger! Men er du i god form må du nok som meg gjøre mer ut av det. Svette litt godt:)

Krysser fingra for at vekta går ned for oss alle tross påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj opp 3 kg i påsken.. har levd litt for godt..

 

jeg er nå sluttet å amme, så jeg skal lage meg en ny tråd inne på "ned under 10 kg".

 

lykke til videre damer, håper dere når målet deres. kommer innom og ser og skriver nå og da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg henge meg på her? jeg er mamma til ei jente på snart 6 måneder og jeg har absolutt godt av å gå ned noen kilo. I første omgang satser jeg på 15 kg, men må kanskje utvide målene etterhvert hvis jeg får til!

akkurat nå veier jeg 92,3 kg (2 kg ekstra som følge av påskesnop... det var det med den sure svien etter den søte kløen....sukk..) Under graviditeten gikk jeg opp 10 kg, men de var jeg gått ned igjen da jeg kom hjem fra sykehuset! Uheldigvis stoppet nedgangen der også... det vil si jeg gikk ned 5 kg til, men de kom snikende tilbake ved juletider, og jula varer jo som kjent til påske....

Jeg er en skikkelig godtegris, og det er vel der mitt problem ligger! når jeg bare kommer meg igang med trening synes jeg det er kjempegøy! men så snart jeg får endringer i hverdagsrutinene er det merkelig nok (og dessverre) treningen som ryker først!

ser dere andre har vært skikkelig flinke, og håper jeg kan få til noe liknende!

Jeg ammer fremdeles, men håper med et sunnere kosthold og mere fysisk aktivitet kan gjøre det litt morsommere å gå på vekta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita87

ja er bare flott om dere fortsetter å bruke tråden :D jeg ammer ikke lengre og har laget meg en ny tråd, men der var det veldig liten respons, så jeg kommer sikkert til å være her inne litt nå å da :)

 

jeg har vært flink både i helga og forrige uke, og nå har jeg startet med jobbing, så da blir det mye gåing/ståing og sykling til og fra jobben :)

 

håper dere når målene deres, jeg jobber fremdeles mot 65 kg.. var 68,9 i morres, så disse påske kiloene sitter alt for godt fast ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia aug10! Nå har jeg vært å meldt meg inn på treningsstudio! Og gått en fjelltur som fikk opp pulsen! Formen min er virkelig ikke bra. Fikk baby i november, og var plaget med bekkenløsning i svangerskapet, så kan vel si at jeg har ikke gått tur siden juni 2010. Tidligere har jeg spilt fotball og basketball, og jeg vet at dersom jeg løper så går jeg raskere ned i vekt. Så nå er planen ei basketrening pr uke, en til to timer på treningsstudio og ellers gå turer med og uten vogn. Trilletur blir det hver dag, men oftest ikke mer en ca 1,5 time. Og så selvfølgelig å spise riktig. I påska ble det litt for mye sjokolade og kos, så da gikk jeg opp et kg.... Men nå SKAL jeg bli mer fokusert. Krysser fingrene for det! Stå på damer, dere er veldig flinke og til stor motivasjon for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen:)

har jobbet så ikke rukket å vært her! Nå er jeg motivert! Startet denne uka med å regne ut kalorier- og klart å holde meg bra. Fått av meg den dumme påskekiloen nå så 66,9 idag:) Så nå skal jeg fortsette i samme duren. Siden jeg har jobbet endel nå så har det vært litt mindre trening men kansje mer effektiv når jeg først har vært ute! Ble en gå og en jogge runde tirs- og en times tur igår. Så skal snart ut å trille å! Og har planer om minst en sykkeltur i løpet av uka på minst 1 time. jeg må fokusere mest på maten for å øke trening så mye mer får jeg ikke tid til.

 

Kjempe koselig du henger deg på her bhs:)

 

Håper dere er like motivert som meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg igang! Har gått ned ca 1 kg siste uken!! Vi har hatt nydelig vær, så det har blitt trilletur nesten hver dag + zumba + kverldstur på fjellet + fokus på mat. Håper det fortsetter like bra når regnet kommer i morgen.... Det blir en liten fjelltur i kveld også. Det er så herlig! Stå på damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita87

Heisann jenter.

 

jobber og jobber. vekta viste 68 i morres, så det går nedover, men har nok fått litt mere muskler, så er nok derfor vekta stagnerer litt, men målebandet viser nedgang og det er flott.

 

ellers har det blitt endel fjellturer i det siste, er jo bare velge og vrake rundt her på fjellstier :)

 

har også fått mannen med på slanking, så her er det hver sin tur å dra ut på trening og det går i sunne middager og måltider. er så fornøyd.

 

gjør ikke så mye at vekta ikke går så fort ned, så lenge jeg trives og kjenner at formen blir bedre og jeg klarer å yte mer på trening :D

 

stor klem fra midtnorge som nå nesten har fått sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!!

 

Så bra Rita- det er jo cm som i bunn å grunn er viktigst.Og dissa musklene veier de så. Fjelltur er topp-har blitt litt av det på meg å! og mer skal det bli! Kjekt når begge er med på det for da er det lettere å holde seg til planen enn når gubben sier-kan vi ikke ta noe enkelt idag da-kjøpepizza etc!!!

 

Vekta mi idag var 65,8 :) Herlig å se det tallet!!! Har vært litt hanglete et par dager men håper på bedre form så jeg kan ta en god trenings økt imorra- for ble jo litt søtt idag på 17 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har vi nyti sola ei uke-med masse mat og godis. Tenkte nesten jeg sku gå opp 5 kg eller no men gikk utrolig bra. Før jeg reiste kom jeg meg til 64,8:) og når var tilbake så var jeg på 65,9:) Så var ikke ille!!! Men nå får en konstentrere seg om de siste kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...